Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4728
Hei!

Fikk meg gavekort på 2000kr til jul, og lurer på om det er noe kult å kjøpe på Elkjøp? Vil helst ha noe gadgets eller PC-greier.

Dette har jeg fra før:
  • Keyboard
  • Mus
  • Headset
  • PC

    Og dette har jeg vurdert:

  • Nettbrett med Android, eller iPad mini (Litt over budsjettet)
  • Ny skjerm til PC'en min

Noen tips? Får ikke brukt gavekortet på nett.

Skal bruke gavekortet på enten en Ekjøp i Måløy, eller i Drammen.
Sist endret av stick dude; 27. desember 2012 kl. 00:20.
De bestiller fra f.eks. komplett.no for deg, men de tar 100-200 ekstra for det..
Gjorde det for noen år siden da jeg var ung og dum
Når du først skal handle noe stort for flere tusen, bruk så gavekortet istedenfor småting. F.eks du kjøper et kjøleskap for 5K, da blir det jo bare 3K :P
Sitat av random71455 Vis innlegg
Når du først skal handle noe stort for flere tusen, bruk så gavekortet istedenfor småting. F.eks du kjøper et kjøleskap for 5K, da blir det jo bare 3K :P
Vis hele sitatet...
Kan ikke kjøpe noe stort, da jeg fortsatt bor hos foreldre og har bare 500kr utenfor gavekortet.
Du eier vel mer enn 500 kr uten gavekortet? :P
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Du eier vel mer enn 500 kr uten gavekortet? :P
Vis hele sitatet...
om han går på skole og ikke jobber, så er det ganske mye
Dude.....
Dude.......
DUDE.....!!!!

Om du ikke har dual-screen enda, go for it. Det er det deiligste!
Sist endret av bamsegutt; 27. desember 2012 kl. 01:11.
Kjøp deg en ps3 som koster tilnærmet lik 2000,- (eller noe annet der inne som koster 2000ish,- (utenom spill, tlf, mat))

Deretter venter du noen dager og stikker ned å angrer på kjøpet. Woila så har du gjort om gavekort på 2000 hos elkjøp til 2000 du kan bruke på akkurat hva du vil.
Hva med bruskjøleskap?

Du kan lagre brusen din og energidrikken din i kjøleskapet som står under pc-benken! Det er så pc-relatert som du får det

På lager i Drammen...

Sitat av Marr Vis innlegg
Deretter venter du noen dager og stikker ned å angrer på kjøpet. Woila så har du gjort om gavekort på 2000 hos elkjøp til 2000 du kan bruke på akkurat hva du vil.
Vis hele sitatet...
Mener at når det står på kvitteringen at du betalte med gavekort, så får du kun tilgodelapp tilbake...
Kanskje foreldrene dine eller noen i familien din skal kjøpe for eksempel et kjøleskap (noe over 2000)? Da kan du bytte gavekortet mot 2000kr.

Ikke kjøp 100 småting til 2000kr hvor 80% er ting som blir lagt bort etter en uke.
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Mener at når det står på kvitteringen at du betalte med gavekort, så får du kun tilgodelapp tilbake...
Vis hele sitatet...
Hmm, når jeg bytta inn ps3 for et par uker siden gikk jeg til servicen, de tok imot ps3 jeg ikke ville ha, viste kvittering og fikk en lapp av mannen bak disken som jeg skulle ta med til kassa hvor jeg kunne velge mellom å få pengene tilbake, eller kjøpe noe annet fra dem.
Sist endret av Marr; 27. desember 2012 kl. 01:18.
Anbefaler deg å kjøpe dette anlegget: http://www.elkjop.no/product/data/ho...lersystem-z906 Får utrolig mye får pengene! Sykt bra lyd er det på dem å.
Sitat av spagetti Vis innlegg
Anbefaler deg å kjøpe dette anlegget: http://www.elkjop.no/product/data/ho...lersystem-z906 Får utrolig mye får pengene! Sykt bra lyd er det på dem å.
Vis hele sitatet...
http://www.elkjop.no/product/data/ho...-pc-hoyttalere eller dette!
Kjøp xbox og Black ops 2 så gamer vi zombie sammen
Kjøp fotbad, disse får du for under 2000,- Passelig deilig å ha føttene i sånn helligdom mens du gamer.
Hvis du vurderer nettbrett, kjøp iPad mini!

1. iPaden er perfekt i størrelse, du får stor nok skjerm og du får plass til den i baklomma på olabuksa.

2. Skjermen har også bedre kvalitet enn iPad 2, samme antall piksler men på et mindre område.

3. Du kan spille over lengre tid uten å bli sliten i armene.

4. Batteritiden er faktisk respektabel (14 timer ved moderat bruk).

5. Du kan surfe å chatte uten å måtte ha hendene i rare posisjoner.

6. Både face-time og iSight kameraene et overraskende bra. (Ta opp video i full HD)
Hva med en eller annen dockinstasjon for iPod eller lignende?
Eller en Nintendo 3DS?
Har ipad 2 selv, å er storfornøyd. Men ipad mini er sikkert et bra kjøp!
Sitat av Marr Vis innlegg
Hmm, når jeg bytta inn ps3 for et par uker siden gikk jeg til servicen, de tok imot ps3 jeg ikke ville ha, viste kvittering og fikk en lapp av mannen bak disken som jeg skulle ta med til kassa hvor jeg kunne velge mellom å få pengene tilbake, eller kjøpe noe annet fra dem.
Vis hele sitatet...
Da har de i kassen bare vært sløve. Betaler man med gavekort får man ikke noe annet en gavekort tilbake.
Sitat av loord Vis innlegg
Da har de i kassen bare vært sløve. Betaler man med gavekort får man ikke noe annet en gavekort tilbake.
Vis hele sitatet...
Nei, stemmer som @Marr sier. Har gjort det flere ganger selv
Kjøp deg noe for 2000 og stikk ned etter 29 dager og få pengene CASH tilbake
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Kanskje foreldrene dine eller noen i familien din skal kjøpe for eksempel et kjøleskap (noe over 2000)? Da kan du bytte gavekortet mot 2000kr.

Ikke kjøp 100 småting til 2000kr hvor 80% er ting som blir lagt bort etter en uke.
Vis hele sitatet...
Gikk for den her, moren min kjøpte kortet for 1900kr

Takk for tipsene folks!
er i samme situasjon men det handler om 500 kroner på siba.
Noen som vet om noe bra og skaffe seg der?
Sitat av Pyenx Vis innlegg
er i samme situasjon men det handler om 500 kroner på siba.
Noen som vet om noe bra og skaffe seg der?
Vis hele sitatet...
Siba har jo ganske mye fett. Noe du trenger, tv eller pc eller shitt? Bruk det for å redusere summen på noe du faktisk har lyst på, og ikke bruk det for å bruke det.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Siba har jo ganske mye fett. Noe du trenger, tv eller pc eller shitt? Bruk det for å redusere summen på noe du faktisk har lyst på, og ikke bruk det for å bruke det.
Vis hele sitatet...
Har egentlig det meste. Tenker kansje på en ny skjerm er åpen for alle forslag
Sitat av Pyenx Vis innlegg
Har egentlig det meste. Tenker kansje på en ny skjerm er åpen for alle forslag
Vis hele sitatet...
Billig og bra.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enig i den der! Sitter med 3 stk av den der! De er totally awsome! noen så innstillinger i det du tar den i bruk første gangen, men etterpå er det super fine. Litt treg oppstart da men..
Kanskje bare vente til du faktisk får lyst på noe (xbox 720, ps4 kommer jo mest sannsynlig iløpet av 2013).
Er jo ikke vits i leite etter noe å kjøpe når ikke du vet hva du skal bruke pengene på.
Sitat av Pyenx Vis innlegg
er i samme situasjon men det handler om 500 kroner på siba.
Noen som vet om noe bra og skaffe seg der?
Vis hele sitatet...
Om du ikke har noen gode ørepropper så anbefaler jeg a-jays three/four, koster 400-500kr og vil så absolutt si de er verdt det.

http://www.lydogbilde.no/test/test-av-jays-a-jays-three

Bruker en EQ for å få litt mer bass, og da er de helt herlige!