Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 673
Hei. Jeg har hatt problemer med at dataen bare fryser opp og jeg kan ikke gjøre noe som helst. Sist gang det skjedde dro jeg ut en ram brikke og da orda det seg. Men 3 uker senere skjer det igjen. Kan det virkelig være Ram brikkene som er vrange? Jeg kjøpte noe skikkelig billige noen. Pcen fryser etter eksakt 6 minutter.

Takker for svar
Legg pcen i varmeovnen du

Nei, bytt rambrikker du... Hvis det er noe jallamekk sier det seg selv...
Det var ikke noe jalla det var bare veldig billig så jeg gikk utifra at det var litt jalla. Men kan det være feil i Rrambrikkene? Som får dataen til og fryse.
Ville satset på nye rambrikker ja, og googlet litt rundt angående merket.

- Bedre å kjøpe 1. sett gode rambrikker, enn flere dårlige
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har jeg kjøpt 2GB med ram og det samme skitet skjer. Først begynner programmer og ikke responde. Så klikker alt og jeg må skru av dataen og skru den på. Den pleier og klikke rundt 6 Minutter.



Håper det er noen som vet hva som er galt


ps: Holder på å formatere nå.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Da har jeg kjøpt 2GB med ram og det samme skitet skjer. Først begynner programmer og ikke responde. Så klikker alt og jeg må skru av dataen og skru den på. Den pleier og klikke rundt 6 Minutter.



Håper det er noen som vet hva som er galt


ps: Holder på å formatere nå.
Vis hele sitatet...
Hvilket OS ? Formatering løser forhåpentligvis problemet. Ville lagt inn Windows 7, hvis ikke det er det du gjør da
Sitat av Atec Vis innlegg
Hvilket OS ? Formatering løser forhåpentligvis problemet. Ville lagt inn Windows 7, hvis ikke det er det du gjør da
Vis hele sitatet...
Windows XP. dataen er gammel og jeg klarer ikke og instalere W7.