Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1774
Jeg ønsker å finne meg et kredittkort for å få billigere bensin. Noen som vet om et bra kredittkort? Det spiller ingen rolle om det er høy effektiv rente, så lenge jeg får god rabatt på bensin.
365direkte har gunstig avtale på Esso

Ved en literpris på 14 kroner gir det hele 81 øre rabatt per liter!
http://www.365direkte.no/nb-no/fordeler/Pages/Esso.aspx
du har vel Visa kortet til Terra som gir 4% på alle stasjoner(har det jeg hvertfall) Texaco har vel eget kort som man begynner med en lav % og øker etter hver 1000 fyllte liter elns. de andre stasjonene har sikkert noe i likehet
Trådstarter
Sitat av sorlandet Vis innlegg
365direkte har gunstig avtale på Esso

Ved en literpris på 14 kroner gir det hele 81 øre rabatt per liter!
http://www.365direkte.no/nb-no/fordeler/Pages/Esso.aspx
Vis hele sitatet...
Er dette http://kredittkortguide.com/norges-b...ort-365privat/ det samme som 365direkte? eller er dette et annet kredittkort? 81 øre rabatt høres jo bra ut!

Sitat av tribalgoth Vis innlegg
du har vel Visa kortet til Terra som gir 4% på alle stasjoner(har det jeg hvertfall) Texaco har vel eget kort som man begynner med en lav % og øker etter hver 1000 fyllte liter elns. de andre stasjonene har sikkert noe i likehet
Vis hele sitatet...
Hva heter kortet til Terra?
Sitat av let100 Vis innlegg
Hva heter kortet til Terra?
Vis hele sitatet...
dunno er bare vanlig Visa greie som du velger hva du vil ha fordel på, kanskje man må være kunde i terra fra før for og få det elns
Sitat av let100 Vis innlegg
Er dette http://kredittkortguide.com/norges-b...ort-365privat/ det samme som 365direkte? eller er dette et annet kredittkort? 81 øre rabatt høres jo bra ut!
Vis hele sitatet...
Det er samme ja.
Fokus bank som drifter det, men er et selvstendig kort uten krav til annet kundeforhold.
Sist endret av sorlandet; 9. mai 2012 kl. 10:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Har ihvertfall sendt inn en søknad nå, så får vi se hva svaret blir
Må en bruke kredittkortet for å få disse 81 örene billigere? Hvis det er så, hvor mye koster renter på kredittkortet?
Fittetryne
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Må en bruke kredittkortet for å få disse 81 örene billigere? Hvis det er så, hvor mye koster renter på kredittkortet?
Vis hele sitatet...
Ingen renter så lenge du betaler innen forfallet. Mener at 365 generelt har høy rente.
Sitat av StiSko Vis innlegg
Ingen renter så lenge du betaler innen forfallet. Mener at 365 generelt har høy rente.
Vis hele sitatet...
Men du må (obviously) bruke kortet for å få bonusen?
CrescoCar er jo det ultimate bilkortet! Sammen med Coop-rabbat og/eller Trumph får du 80 øre rabatt. I tillegg til andre fordeler som har med bil å gjøre
Fittetryne
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Men du må (obviously) bruke kortet for å få bonusen?
Vis hele sitatet...
Ja, men du får jo en faktura på det du har handlet - med en forfallsdato.

Se: 365Privat - Norges beste MasterCard for den disiplinerte

http://www.365direkte.no/nb-no/Pages/default.aspx
Sist endret av StiSko; 19. mai 2012 kl. 03:40.
365Privat er meget bra på bensinrabatt. Er du flink til å betale innen forfallsdato eller faktisk med det samme rett etter du har fylt bensin så slipper du renter og alt skvip...
Jeg bruker 365direkte på Esso! Ellers kan Flexivisa være noe. Hos flexivisa kan du selv velge kategori på hvor du vil ha rabatt. Dette er også ett visakort som også virker i matbutikker på St1 osv i motsettning til Mastercard.
Trådstarter
Sitat av Poppee Vis innlegg
365Privat er meget bra på bensinrabatt. Er du flink til å betale innen forfallsdato eller faktisk med det samme rett etter du har fylt bensin så slipper du renter og alt skvip...
Vis hele sitatet...
Jeg kommer ikke til å "låne" penger av kredittkortselskapene. Det blir vel svindyrt?
Kredittkortet til Terra er et VISA-kort og heter "ViVo".
Man bygger opp kroner vanvittig fort, men det er bare mulig å tjene opp 2500 kr i året.
Sitat av let100 Vis innlegg
Jeg kommer ikke til å "låne" penger av kredittkortselskapene. Det blir vel svindyrt?
Vis hele sitatet...
Om du ikke betaler innen normal tid (45 dager), blir det dyrt, ja. Det er derfor man bør være disiplinert skal man ha kredittkort.

Ts: hva med twocards?

4% på bensin, flyreiser, og 3% på klær, sko, elektronikk og sportsutstyr i tillegg.
Trådstarter
Sitat av OnklD Vis innlegg
Om du ikke betaler innen normal tid (45 dager), blir det dyrt, ja. Det er derfor man bør være disiplinert skal man ha kredittkort.

Ts: hva med twocards?

4% på bensin, flyreiser, og 3% på klær, sko, elektronikk og sportsutstyr i tillegg.
Vis hele sitatet...
Twocards er ikke det amerikansk? Tror neppe det funker i Norge om det er for USA.