Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2362
Jeg har søkt etter NOS Energy en god stund nå, eneste jeg finner er på Amazon og når jeg prøvde å importere dette ble det tatt i tollen pågrunn av at det gikk over maks koffein som var lovlig å importere.

Etter dette har jeg søkt og prøvd å finne en Norsk energiside. Så fant jeg energidrikker.net, har noen prøvd å bestille fra denne siden? Ser ut til at siden er ganske ny og de har et ganske lavt antall av varer på lager. Men kunne ha vært fint å få høre fra noen andre som har handlet der, før jeg kjøpte noe. Fordi synes prisene var litt for høye
Sitat av Thomaslio Vis innlegg
Jeg har søkt etter NOS Energy en god stund nå, eneste jeg finner er på Amazon og når jeg prøvde å importere dette ble det tatt i tollen pågrunn av at det gikk over maks koffein som var lovlig å importere.

Etter dette har jeg søkt og prøvd å finne en Norsk energiside. Så fant jeg energidrikker.net, har noen prøvd å bestille fra denne siden? Ser ut til at siden er ganske ny og de har et ganske lavt antall av varer på lager. Men kunne ha vært fint å få høre fra noen andre som har handlet der, før jeg kjøpte noe. Fordi synes prisene var litt for høye
Vis hele sitatet...
http://www.carsas.no/speedshop.php?undermeny=diverse
Trådstarter
41 6
Takker så meget! Men var jo dyrt der også da, så satser på å betale noen kroner mer for en som ikke er sukkerfri!
Sist endret av Thomaslio; 21. januar 2012 kl. 22:30.
Kjøp heller energidrink med cannabisekstrakt
http://www.chillo.no/
40 kr ? , er det sprit i dem å?
Nei det er ikke sprit i dem men masse vitaminer
Trådstarter
41 6
Har bestillt fra energidrikker.net nå... hittil ser alt greit ut, bestillte 1 av vær powershot, 1 nos og 1 starbucks og gleder meg til jeg får de i posten