Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1356
Eks "dopnavn i denne doseringen gir bra funk" er det en forkortelse av fungerer, funk(fønk) som i funky eller betyr det noe annet?
"Det funker bra" / "Det fungerer bra".
Sist endret av onClipEvent; 8. desember 2023 kl. 20:15. Grunn: Utvidet svaret
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker bra/er good shit.

Men dette betyr sjeldent noe da dealere er selgere og selgere smører alltid litt ekstra tjukt på
Anonym bruker
"Avhengig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror det har noe med funkygine å gjøre.
Vis hele sitatet...
FunkyGine er faktisk det alle gutta på gata kaller alle med trenings tights og deilig rumpe. «Wallah baja sjof den grove FunkyGine der da bror ållåh ja
Potens / hvor bra det er
Anonym bruker
"Sjuk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Personlig har jeg erfart "Show don't tell" med rusmidler. Om plug'en er ekstatisk over greiene han har, fremfor en kar som prøver hardt å _fortelle_ deg hvordan greiene er. Sånne ting.
Vis hele sitatet...
Hæ? En plug som er ekstatisk kan jo også prøve å fortelle deg hvordan greiene er. Jeg kunne ofte finne på å fortelle om varene, dog var jeg alltid veldig ærlig.
Alle som handlet hos meg kunne gjøre det uten å prøve varene på forhånd siden jeg alltid gidde min personlige mening, hvis det var dårlige varer så sa jeg alltid i fra om det, og hvis det var veldig gode greier så sa jeg at jeg var fornøyd med kvaliteten, ofte med en 1-10 rating.
Med nye kunder måtte jeg ofte forklare at hvis jeg solgte noe av lavere kvalitet så var det ikke ubrukelig selv om jeg sa at det ikke var verdens beste kvalitet, de fleste var jo tross alt vant med andre dealere som sa at dårlige varer var knall.

Er stolt over å aldri ha lurt noen, selv folk jeg aldri kom til å treffe igjen fikk like god behandling som alle andre ville fått. Det slemmeste jeg gjorde var kanskje å ikke gi like priser til alle.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Minner meg om da jeg kjøpte hasj før og de reklamerte med at det var "good shit rett fra amstern"
Vis hele sitatet...
Alltid lurt på hva vedkommende prøvde å si når de lirket av seg det der, hasjen fra Amsterdam er jo sjelden/aldri laget der uansett. Hadde gitt mer mening om de sa denne kommer rett fra Marokko/Afghanistan.

Funk = effekt. Noen bruker det utelukkende for å beskrive god formen også, f.eks “der fikk jeg funk ja”.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? En plug som er ekstatisk kan jo også prøve å fortelle deg hvordan greiene er. Jeg kunne ofte finne på å fortelle om varene, dog var jeg alltid veldig ærlig.
Alle som handlet hos meg kunne gjøre det uten å prøve varene på forhånd siden jeg alltid gidde min personlige mening, hvis det var dårlige varer så sa jeg alltid i fra om det, og hvis det var veldig gode greier så sa jeg at jeg var fornøyd med kvaliteten, ofte med en 1-10 rating.
Med nye kunder måtte jeg ofte forklare at hvis jeg solgte noe av lavere kvalitet så var det ikke ubrukelig selv om jeg sa at det ikke var verdens beste kvalitet, de fleste var jo tross alt vant med andre dealere som sa at dårlige varer var knall.

Er stolt over å aldri ha lurt noen, selv folk jeg aldri kom til å treffe igjen fikk like god behandling som alle andre ville fått. Det slemmeste jeg gjorde var kanskje å ikke gi like priser til alle.



Alltid lurt på hva vedkommende prøvde å si når de lirket av seg det der, hasjen fra Amsterdam er jo sjelden/aldri laget der uansett. Hadde gitt mer mening om de sa denne kommer rett fra Marokko/Afghanistan.

Funk = effekt. Noen bruker det utelukkende for å beskrive god formen også, f.eks “der fikk jeg funk ja”.
Vis hele sitatet...
Hasj fra amster kommer ofte fra marokko/belga (iallfall da jeg dreiv å handla), men det betyr ikke at den er noe bedre av den grunn. Hasjen de selger i amster er ikke akkurat top notch etter min erfaring.
Anonym bruker
"Overtalt Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hasj fra amster kommer ofte fra marokko/belga (iallfall da jeg dreiv å handla), men det betyr ikke at den er noe bedre av den grunn. Hasjen de selger i amster er ikke akkurat top notch etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Helt enig.Husker jeg ble paff da jeg fikk bedre hasj på gata i kalde Norge.Amster er klassisk turistfelle.
At det i det hele tatt gir en effekt.

F eks: Scora no' shit nedi gata, må ha vært halm, hadde nuill funk.
Sist endret av ketoDaddy; 9. desember 2023 kl. 08:37.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt off topicet kommer an på hvilken coffeshop du velger i amster,var på en coffeshop i red light district der det alltid satt masse motorstkkel dudes,der var varene bedre enn visse andre plasser
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt off topicet kommer an på hvilken coffeshop du velger i amster,var på en coffeshop i red light district der det alltid satt masse motorstkkel dudes,der var varene bedre enn visse andre plasser
Vis hele sitatet...
Nå er vel stort sett alt i green light district til par? Grasshopper, Hunter's bar, eller Bulldog.
Sist endret av ketoDaddy; 10. desember 2023 kl. 12:17.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Nå er vel stort sett alt i green light district til par? Grasshopper, Hunter's bar, eller Bulldog.
Vis hele sitatet...
Gresshopper og bulldog har vært turistfeller i over 20 år. Det var drittvarer der når jeg var der i 2008 og er sikkert det enda. Vet ikke om rookerij eksisterer enda men deg var ok varer midt i sentrum. Man må nesten prøve seg frem, jeg har vært borti små coffeshops langt unna sentrum som hadde dårlige varer og.