Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1546
Jeg pleier vanligvis og halde meg helt borte fra manipulering og kun justere/korigere litt i lightroom, men i natt har eg lekt meg litt i photoshop! Jeg er da veldig spendt på litt tilbakemelding på dette bildet her:

http://i55.tinypic.com/14blxsh.jpg

Hva syns dere fotofreaks? Skriv rett fra levera!

Edit: Eg er selvfølgelig fotografen.
Sist endret av Straga; 24. juni 2011 kl. 06:43.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg synes den selektive desatureringen funker. Er dog vanskelig å se hva det er hun holder i hånden før man har zoomet inn til 100% (min skjerm lot meg se bildet 60%). Det virker litt upraktisk å ta piller fra en Ziplock-aktig pose, selv om det virker plausibelt at man får kjøpt dem i slike. Bittelitt mye luft over henne?
Straga's Avatar
Trådstarter
Jeg tok bort all luften og satt igjen med et bedre bilde! ( http://i55.tinypic.com/2h8bh9f.jpg )
Eg burde heller ha brukt en åpen kortholder eller lignende til og ha pillene i, hadde blitt lettere og se og mye mer praktisk som du sier!
Likte likheten mellom leppestiften og pillene! Hva skal bilde fortelle?
Straga's Avatar
Trådstarter
Vell, bildet er tilfeldig plukket fra en serie jeg har tatt som starter med at hun våkner i en park etter tidenes pilleparty! Videre står hun opp å lurer på hvor hun er og hvor mange piller hun har igjen(bilde over). Hun tar en ny pille etterfult av et bilde der pillen begynner og kicke inn. Tilslutt sjangler avgårde for å finne veien hjem.
Legg ut serien her etterpå da
Straga's Avatar
Trådstarter
Holder på og redigere alle bildene til samme stil, ting tar tid

Flere må gjerne komme med sin mening om bilde!
Veldig imponerende, alt fra motiv til setting var superb :-)

en kunstner spire er du
Straga's Avatar
Trådstarter
Det er kjempe hyggelig med posetiv tilbakemelding Her er de neste bilde i serien for di som er interessert -> http://i52.tinypic.com/23m4eo7.jpg Bilde heter: "What'chu gonna do about it"
Sist endret av Straga; 24. juni 2011 kl. 17:41.
Bildet ga mye mer mening når du fortalte litt om det, så det var bra.
Ellers så liker jeg ikke den blandingen av sort hvitt og farger, men det er jo bare min egen smak.
Ellers, så synes jeg kanskje du burde gått ned på nivå med jenta, for å få et mer "personelig\dramatisk" preg over det.
Kjolen burde også kanskje ha blitt rufsa til litt mer, evt litt jord og sånn, men er jo ikke sikkert hun hadde villet det.
og det funker egentlig helt greit at du kuttet venstre armen hennes der du gjorde det.

Helhetlig: Kult bilde

(Bilde1)
Sist endret av random36598; 24. juni 2011 kl. 18:25.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
I bilde #2 forsvinner den røde pillen da den ligger rett over den røde munnen. Men veldig stilig Helena Bonham Carter-preg over modellen.
Sikkert greit nok bilde - kule piller, forresten, men jeg takler ikke slikt hår. Det gjør at hele bildet ser jævlig teater og iscenesatt ut, og ikke "ekte" - hvis du skjønner hva jeg mener. Det ser ikke "ekte rufsete" ut, bare fake, på en måte.
Så ut som en dårlig dag for ho, ho hadde gått hjem fra en fæst, og tilfeldig knust vin flaska, og nu sitter hu med treet og syter.

Men ellers syns jeg bilde var ganske artig

edit: så nu føst av at det var en klipp pose med piller, ja men det jeg sa "første inntrykket, telles"
Sist endret av justastonedhuman; 24. juni 2011 kl. 19:07.
Straga's Avatar
Trådstarter
@Jonta: Hentet faktisk inspirasjon til håret fra Helena Bonham Carter "Bellatrix" fra Harry potter og "Mrs. Lovett" I Sweeney Todd

@N5k: Tanken var at det var noelunde slik hun hadde ordnet håret før festen, og ikke blitt slik over natten. Kunne sikkert lagt det mer ned siden en slik hår frisyre vanligvis ikke holder særlig lenge. Skal tenke mer på det i mitt neste prosjekt!
Likte ikke håret på dama, ellers konge bilde ! Fargene og alt utenom håret var nice !

Og hva søren er de hvite flekkene hun har på armen ?
Liker ikke at du kutter armer halvveis osv. Enten kutter du alt eller ingenting. Det ser så rart ut. Likte bilde #1 veldig godt, men liker ikke helt hvordan du har kuttet den høyre armen.
Bilde 2 var betydelig mer fordelaktig for hennes ansiktsfasong.
Straga's Avatar
Trådstarter
@Diego: Det er blader fra en busk, hun har mye av det i håret også

@SemiColon: Min egen personlige mening er sterkt uenig da armen ligger så langt borte fra fokus at det blir ubetydelig (med mindre en kutter mer en det eg har gjort, selvfølgelig).

@Turbokalven: Kan du utdype hvorfor?