Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 7181
Om den er plassert feil ikke slett! FLYTT!

her om dagen så sov vi i telt på en skole 4 gutter 15 år)

vi hadde jo bråkt litt da vi sov på fotballbanen. broren min kom med mopeden min så jeg kjørte veldig mye og bråkte mye der (det er trim på mopeden)
men så dro broren min hjem med mopeden og henta bilen -.- og sladda opp hele grusbana....

men han dro hjem siden han skulle på jobb!

også litt senere kom det en annen kamerat som hadde vert og henta en sprit flaske hos ***** også kom han til oss etter det! han begynte og drikke.. også bestemte han seg for og velte alle 6 fotball målene så det bråkte noe helt jævelig!

men etter ca 1 time så satt vi rundt bålet og han bestemte seg for og dra hjem.. også følgte vi han nesten helt hjem og når vi var på vei tilbake på skolen og kom til skole gården. så vi en bil komme som faen mot oss!
vi trodde at det var noe annet en politiet så vi løp som faen opp i skogen og bilen følgte etter oss så langt dem kunne kjøre også hoppet dem ut av bilen og løpte etter oss i skogen ( vi prøvde og gjemme oss ) men så så de oss så begynte vi og løpe enda mer så plutselig var det en som sa " STOPP! dette er politiet" men jeg stoppet ikke jeg fortsatte og løpe (tenkte "brevik" legnende"
men etter en stund så tok dem alle bortsett fra meg så jeg bare gikk til dem!

også spurte polti oss om mange spørsmål og dem skulle ha... navn adresse fødselsdato osv...
kommer dem til og skrive det opp ett eller annet sted som får konsekvenser?

dem spurte om det hadde vert moped her oppe ( jeg sa ja men det var broren min som kjørte ) også spurte han om hvem som hadde kjørt og sladda på grusen med bil ( jeg sa at det var broren min....)

tror dere dette kommer få noen konsekvenser for oss? ikke minst broren min?

vi hadde jo ikke gjort noe "ulovelig" bare bråkt. dem sjekka alt vi hadde i teltet osv men fant ikke noe interesant

flaks at han med sprit flaska dro da :P

men må inrømme at det var jævelig spennende og morsomt og bli jagd av politiet :P
Sist endret av Sector; 1. mai 2012 kl. 12:07.
Tror ikke det kommer til og skje noe med dere verre med broren din..
Boyka1234
8 45
Du sladra faktisk på broren din : p
Hvis det er gjort noe skade på banen/målene, kan jeg se for meg at det blir litt bråk for alle dere, særlig mtp. at alle dere er over 15.
Ganske dumt å si det var broren din.
Han kommer vel sannsynligvis til å bli innkalt til avhør der de presenterer han for informasjonen de har. Settes generelt svært liten pris på at folk ødelegger for andre
broren min kom med mopeden min så jeg kjørte veldig mye og bråkte mye der (det er trim på mopeden)
men så dro broren min hjem med mopeden og henta bilen -.- og sladda opp hele grusbana....
Vis hele sitatet...
Fantastisk å bare dumpe all skyld over på broren sin though. Er ikke noe jeg ville gjort til en jeg kjenner, langt på vei en i familie.
Sist endret av norboost; 1. mai 2012 kl. 12:12.
Hvorfor sa du at det var broren din? Du kunne bare sagt at dere var der også kom det en fyr på moped og en med bil og begynte å sladde.

Good job.

Broren din mister vel lappen.
dere får ingenting, broren din derimot sliter

hvorfor sladret du på broren din? hadde lett sluppet unna ved å si det var noen randoms
god bror du!! visste at mange ikke har høy terskel når det gjelder tysting, men å tyste på ett familiemedlem er jo helt forjævlig, at du har hjerte til det forstår jeg virkelig ikke.. håper broren din gir deg en..
Tenk så glad broren din hadde blitt om du hadde reist til politiet nå og endra forklaringen din.. Si det var noen randoms, med lik bil som din bror for eksempel.. Da risikerer du kanskje falsk forklaring, men jeg vil tro det er hyggligere konsekvenser for det, enn det er for det broren din vil bli tatt for

BROREN din!!
Sist endret av Novice; 1. mai 2012 kl. 12:22. Grunn: kommafeil..
Du skulle ikke sagt at det var broren din! du kunne bare hold kjeft og ikke sagt noe som helst. men nå vet du det til neste gang dere får nok ikke problemer, men broren din kan nok få det.
Edit: jeg ville blitt jævlig irritert hvis lillebroren min sladra på meg.
Sist endret av iColdman; 1. mai 2012 kl. 12:21.
Hmm, kan tenke meg at det glapp ut av han, hadde vært stressa sjæl om politiet akkurat hadde jakta å meg. Det værste som skjer er jo at de sjekker mopeden til bror`din!
ArbeidsledigProletar
Kom igjen da, 15 år politiet lener seg hardt på, første gang han har noe med dem å gjøre osv.
Ikke rart han "sprekker".
Du gjorde det riktige, kanskje broren din lar være å skape frustrasjoner for de som skal spille fotball en annen gang!
Trådstarter
18 7
Til alle dere som trodde jeg sladret til BROREN MIN:

da var ikke jeg som sa at det var broren min.... hadde aldri gjort det...

det var en annen en som sa det var broren hans ---> men jeg tror ikke polti brydde seg om hvem det var sin bror
Sist endret av Sector; 1. mai 2012 kl. 12:36.
Hva skjer med alle moralvokterne for tiden da? det er da ikke rart han sprakk når politiet tok han, tipper på at han hadde puls på 200 da han måtte snu seg og gå mot purken. drit i og flame kidden, alle gjør feil under stress. De som aldrig har opplevd det har et alt for godt liv.

jeg husker at jeg var redd første gangen jeg ble tatt av politiet, var jævlig redd for og si ting jeg ikke skulle si. også er det denne straffe rabatten politiet driver og babler om, som gjør at de fleste 15 åringer sprekker.

Back on topic: jeg tror ikke du får noen straff siden du la skylda på broren din, men jeg anbefaler deg og si til politiet at du trodde at det var broren din sin bil, men at det bare var en som ligna. Da du kom hjem så forklarte du saken til broren din og han fortalte deg at han ikke har vert ute den kvelden, og at det da sikkert var noen andre som gjorde faenskap.

Edit: Så ikke at det ikke var du som tysta på broren din.
Sist endret av StålSkuff; 1. mai 2012 kl. 12:40.
Du får ikke noe straff, men broren din kan miste lappen eller eventuelt få en bot for hærverk.
Trådstarter
18 7
Han hadde ikke spolt opp så mye da bare en runde! politet brydde seg ikke mye om det..


også 1 ting til.... vi ble VEKT av noen jævela horer som var "lærere" på SFO.. vi tenkte at det ikke var skole Pga inneklemt dag...

også var jeg våken og lå inne i teltet også så dem alt det som hadde skjedd også sa dem " vi konfiskerer syklene " og når jeg hørte det løpte jeg ut av teltet og ropte "ikke faen om dere tar de sykklene" også så dem teltet og sa " det er ikke lov og lage bål eller sove her..
vi kommer til og melde det til politiet også sa jeg " HAHAHHA! vi snakka med politiet i går !!!! og dem sa ikke noe på det...
også ble hu ene dama rød i trynet og sa "rydd opp etter dere og pakk sammen teltet og hvem er det som har sladda her med bil? spurte hu Og jeg sa at vi ikke visste det det var sånn når vi kom! også gikk dem!
Du skrev jo i førsteinnlegget at det var du som sa at det var broren din?
Trådstarter
18 7
Sitat av ProdigyOfMind Vis innlegg
Du skrev jo i førsteinnlegget at det var du som sa at det var broren din?
Vis hele sitatet...
Ja gadd ikke og skrive at det var en kamerat av meg som sa til polti at det var var broren min som kjørte... prøvde og forenkle det så mye som mulig selv om det ikke var så mye mer og skrive når jeg tenker meg om :/
Sist endret av Sector; 1. mai 2012 kl. 12:57.
Når folk sa at du måtte endre forklaringa de, da mente de til politiet ikke til et anonymt internett forum...
Sjanseløst å kjefte på en 15 åring for å være ærlig mot politiet. Det var broren som oppførte seg som en idiot, og han som burde ta konsekvensene for sin egen oppførsel..
Jammen daså Han vennen din virker som skikkelig douchebag
Trådstarter
18 7
Sitat av ProdigyOfMind Vis innlegg
Jammen daså Han vennen din virker som skikkelig douchebag
Vis hele sitatet...
men han er sånn serr reatarda...rett og slett dum er han..

han trodde det kom på rullebladet for og sove i telt på offentlig sted
han sa at han ville til berlin når han ble stor eller ett eller annet (lol!!!!!)
og trodde at han ikke kunne det siden han sov i telt på offentlig sted

Sitat av OstiasMoscas Vis innlegg
Sjanseløst å kjefte på en 15 åring for å være ærlig mot politiet. Det var broren som oppførte seg som en idiot, og han som burde ta konsekvensene for sin egen oppførsel..
Vis hele sitatet...
hahah, jo sant...

men broren min pleier egnt ikke og gjøre sånt han er drit feig og hadde aldri turt å stjele i en butikk og han skal hele tiden være så jævelig onkelig og ikke tørre en dritt.... jeg syntes det var rart at han sladde med bilen sin han er en mercedes til 250 000 og jeg får nesten ikke ta på den siden han er redd for "riper"

og det var jeg som kjørte med mopeden jeg spurte broren min om han kunne komme ned med mopeden ( deet er min moped) så det var jeg som bråkte med mopeden og broren min sa at jeg skulle stoppe og kjøre fordi vi kunne få klager og bli anmeldt...
Men så skulle broren min hjem og legge seg så sa jeg at jeg skal ha mopeden her.. men så sa han NEI! jeg skal bruke den på jobb i morgen.. også sa jeg det er min moped jeg kan gjøre hva jeg vill med den!! men heldigvis tok han mopeden og bare dro
ellers så hadde jeg sikkert kjørt enda mer og det hadde vert jeg som hadde fått bot/utsettele når polti kom... så det var jo litt flaks og!
Dere skriver:
vi hadde jo ikke gjort noe "ulovelig" bare bråkt.
Vis hele sitatet...
Men det kan dere bare glemme. Å drive sladde opp banen og velte alle målene er hærverk, og hvis politiet/eieren er av slemmeste laget kan dere (hvertfall broren din) riskere bøter og rulleblad. Vet ikke hva tidspunkt dette var på, men det er også ulovlig å bråke på natten og forstyrre naboene. Og det er ulovlig å drikke på et offentlig område.
Sist endret av Grix; 1. mai 2012 kl. 14:13.
Sitat av Sector Vis innlegg
men broren min pleier egnt ikke og gjøre sånt han er drit feig og hadde aldri turt å stjele i en butikk og han skal hele tiden være så jævelig onkelig og ikke tørre en dritt.... jeg syntes det var rart at han sladde med bilen sin han er en mercedes til 250 000 og jeg får nesten ikke ta på den siden han er redd for "riper"
Vis hele sitatet...
Det å være feig er milevis unna det å ikke ville stjele. Jeg ser at du sa at du syntes det var skikkelig spennende å bli jaget av politiet, hvis du synes det er tøft å stjele kan det hende du får det veldig spennende videre i livet.

Å sladde en runde er noe veldig annet enn tyveri.

og forresten så er det nok ikke "riper" han er redd for, det er riper. Det er fortsatt tryggere å sladde en runde, enn å la en 15'åring kjøre bilen sin.
Sist endret av Membranplan; 1. mai 2012 kl. 14:25.
Trådstarter
18 7
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Det å være feig er milevis unna det å ikke ville stjele. Jeg ser at du sa at du syntes det var skikkelig spennende å bli jaget av politiet, hvis du synes det er tøft å stjele kan det hende du får det veldig spennende videre i livet.

Å sladde en runde er noe veldig annet enn tyveri.

og forresten så er det nok ikke "riper" han er redd for, det er riper. Det er fortsatt tryggere å sladde en runde, enn å la en 15'åring kjøre bilen sin.
Vis hele sitatet...
lær deg og les! JEG SA " det er så vidt jeg kan TA på bilen!!!!!
Ikke kjøre!!!

Og ja det var veldig spennede og bli jagd av politet FORDI vi VISSTE at vi (jeg) hadde gjort noe galt!! samtidig som vi ikke turte og stoppe siden dem ga ingen antydning til at dem var POLITET

Og sladde en runde er noe helt annet enn og stjele i en butikk DET VAR ET eksempel og begge ting er ulovelig er det ikke?????
du får konsekvenser av og sladde som dere sier rulleblad osv.. SAMME med stjeling!!
og jeg syntes det ikke er
tøft å stjele
Vis hele sitatet...
var bare et eksmpel jeg sa ikke noe om at jeg hadde gjort det!!

så lær deg og les..

og det virker som du har aldri vert 15 år og oppsøker spenning og morro du har sikkert bare sitti for deg selv hele livet og glodd i veggen du..

Og hadde det kommet en bil mot deg i 80+ km og ikke viste om det var polti eller f.eks en pedo så tror jeg du hadde løpt i skogen! det var ca 3 på natta helt stille rundt alle sov! det er bare sånn vi regerte hadde polti hatt på sirenene hadde vi nokk ikke løpt fra dem.....

det er forskjell fra 14-15 år gamle gutter og sånne folk som deg som tror de er 20 år mer en du de egentlig er!
du var ikke i suitvasjonen våres og jeg syntes du kan holde kjeft og si hva vi skulle ha gjort! når vi var på en "øde" skole går og var redde nok fra før! og det skjedde det som skjedde!
Ser overhodet ikke sjarmen i å campe i skolegården, får du ikke nok skole i ukedagene?
Du kjørte, men sa at din bror kjørte?


Jævlig feigt gjort!
Sist endret av Bruskork1; 1. mai 2012 kl. 18:02.
Trådstarter
18 7
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Du kjørte, men sa at din bror kjørte?


Jævlig feigt gjort!
Vis hele sitatet...
kjørte moped ja! det er helt lovelig det..
og sette skylden på at det var han som kjørte mopeden er ikke feigt ( det var ikke jeg som sa at det var broren min! det var en annen )

da sier jeg jo selvfølgelig at det var han som kjørte mopeden når han har lov til det! du må jo tenke med hue du og!

som de andre has sakt her også
jeg skjønner godt at han tystet på boren sin når han var presset av politet og han er jo bare 15 år.
Vis hele sitatet...
men hadde det vert sånn at jeg hadde sladdet med bilen hans så hadde jeg sakt at det var broren min.. det hadde vert bedre det enn og si at han lånte bort bilen til meg som til sier at han hadde fått enda større konsekvenser av og låne bort bilen din til noen du veit ikke hadde lappen.
og samtidig hadde jeg fått utsettelse...

uansett jeg sier det andre gang det var ikke jeg som sladret på broren min. jeg hadde aldri gjort det! men så hadde jeg en dum kamerat som sa det...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Sector Vis innlegg
Om den er plassert feil ikke slett! FLYTT!

her om dagen så sov vi i telt på en skole 4 gutter 15 år)

vi hadde jo bråkt litt da vi sov på fotballbanen. broren min kom med mopeden min så jeg kjørte veldig mye og bråkte mye der (det er trim på mopeden)
Vis hele sitatet...
Her er det jo du som kjører mopeden, du er under 16 år og dermed ikke lov til å kjøre moped, i tillegg er den trimmet.
men så dro broren min hjem med mopeden og henta bilen -.- og sladda opp hele grusbana....

men han dro hjem siden han skulle på jobb!
Vis hele sitatet...
Her forstår jeg det som det var broren din som sladdet opp grusbanen. Ikke lov dette heller. Men om det er parkeringsbanen og ikke fotballbanen han har sladdet opp kan han fint slippe unna med tilsnakk.

også litt senere kom det en annen kamerat som hadde vert og henta en sprit flaske hos ***** også kom han til oss etter det! han begynte og drikke.. også bestemte han seg for og velte alle 6 fotball målene så det bråkte noe helt jævelig!
Vis hele sitatet...
Fotballbanen er vel offentlig, regner med at dere har verken lov til å drikke der eller bråke i og med at det sikkert hus rundt der?

men etter ca 1 time så satt vi rundt bålet og han bestemte seg for og dra hjem.. også følgte vi han nesten helt hjem og når vi var på vei tilbake på skolen og kom til skole gården. så vi en bil komme som faen mot oss!
vi trodde at det var noe annet en politiet så vi løp som faen opp i skogen og bilen følgte etter oss så langt dem kunne kjøre også hoppet dem ut av bilen og løpte etter oss i skogen ( vi prøvde og gjemme oss ) men så så de oss så begynte vi og løpe enda mer så plutselig var det en som sa " STOPP! dette er politiet" men jeg stoppet ikke jeg fortsatte og løpe (tenkte "brevik" legnende"
men etter en stund så tok dem alle bortsett fra meg så jeg bare gikk til dem!
Vis hele sitatet...
Dere skulle ikke løpt i utgangspunktet, men skjønner godt at dere gjorde det. Kudos for at du snudde i det minste.

også spurte polti oss om mange spørsmål og dem skulle ha... navn adresse fødselsdato osv...
kommer dem til og skrive det opp ett eller annet sted som får konsekvenser?
Vis hele sitatet...
Nei, dere blir nok bare notert ned. Var borti lignende ting da jeg var yngre. Ikke noe avhør, bot eller tlf. Men, neste gang dere gjør noe galt så har de nok navnene deres fra denne gang.

dem spurte om det hadde vert moped her oppe ( jeg sa ja men det var broren min som kjørte ) også spurte han om hvem som hadde kjørt og sladda på grusen med bil ( jeg sa at det var broren min....)

tror dere dette kommer få noen konsekvenser for oss? ikke minst broren min?
Vis hele sitatet...
Som sagt tidligere blir det konsekvenser om dere har ødelagt noe, fks spunnet opp fotballbanen. Eller om noen som bor i nærheten har anmeldt bråket. Eller om de finner ut at du har kjørt trimmet moped. Uansett var det kanskje ikke helt nødvendig å nevne din bror. Men den som er med på leken får tåle steken I guess. Kanskje han/dere lærer noe.

vi hadde jo ikke gjort noe "ulovelig" bare bråkt. dem sjekka alt vi hadde i teltet osv men fant ikke noe interesant

flaks at han med sprit flaska dro da :P

men må inrømme at det var jævelig spennende og morsomt og bli jagd av politiet :P
Vis hele sitatet...
Jo dere gjorde flere ulovlige ting, drikke på offentlig sted, bråke og spinne opp grusbane (og fotballbane?). Skjønner at det sikkert var et adrenalinkick, men dere må huske på at når man først har trådd over den grensen at man løper fra politiet er ikke veien så lang til å finne på noe nytt som skal toppe det. Pass på det dere gjør nå. Er ikke gøy å være midt i 20årene og slite med et rulleblad man fikk da man var 15-16.
Trådstarter
18 7
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
Ser overhodet ikke sjarmen i å campe i skolegården, får du ikke nok skole i ukedagene?
Vis hele sitatet...
jeg ser "sjarmen" i og campe i en skole gård ... det er mange som har pleid og gjort det før oss!

Og hva er vell bedre og sove på en fotball bane som er drit stor og kan spille fotball hele natta ha et stort areal og være på? det er mye bedre enn og sove i hagen til en av oss er du ikke enig?

det er mye morsommere og være på en stor skole og mye mer og gjøre enn og campe i hagan til en av oss

får du ikke nok skole i ukedagene?
Vis hele sitatet...
Så når du tenker på skole, så tenker du på og campe på en fotball bane sitte rundt bålet på kvelden og snakke, sykle rundt i nabolagene (ringe på og stikke av) ligge på skole taket med sovepose og godteri og se ut over hele byen ?
[IMG]http://img546.imageshack.us/img546/6369/dsc1514z.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

DU LEVER LIVET BARE 1 GANG og det er for kort til og bare sitte inne på pc'n og følge alle lover og regler CHEERS
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hahaha.. tidenes røverhistorie...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sector hva vil du egentlig høre? For jeg tror ikke du kommer til å høre på noen ting. Det er noe som heter "Du kan nekte en femtenåring røyk, men du kan ikke nekte en femtenåring å røyke".
Trådstarter
18 7
Sitat av Carmex Vis innlegg
Sector hva vil du egentlig høre? For jeg tror ikke du kommer til å høre på noen ting. Det er noe som heter "Du kan nekte en femtenåring røyk, men du kan ikke nekte en femtenåring å røyke".
Vis hele sitatet...
Jeg spurte om det kunne skje noe med oss og konsekvensene OSV....

men så begynte alle og si at " det var dårlig gjort og skylde på broren din"

som sagt jeg spurte om konsekvensene vi kunne få og ikke at det var dårlig gjort av den og den personen at dem gjorde det og det...

men sånn er det vi har starta en diskusjon/krangel

alt jeg lurte på var hvilke konsekvenser vi fikk...
snitcher...

Med tanke på at dere løp så kan dere få problemer pga det. Det er jo en regel på at man ikke skal hindre politiet i å gjøre sin jobb eller noe slikt.
Jeg var yngre første gang to politifolk skulle ha meg til å fortelle hvem av oss som hadde gjort noe. Hvor vanskelig kan det være å si "vet ikke/så det ikke/husker ikke"? Jeg hadde aldri tysta på familie eller nære venner, men folk er forskjellige.
Nei dere får nok ikke noe veldig store følger annet enn en kjennepreken fra onkel blå, håper virkelig ikke de kommer til og bruke resurser på litt barnslig morro.
Husker selv når jeg var 15 og ble stoppet av politiet. Dette var nyttårsaften, og vi hadde ordna en bunn i et stort stålrør som vi fylte med bensin og nyttårsraketter for så å tenne på. Etterhvert ble det til at en søppelkasse sto i brann, og siden dette var på en skole var det selvfølgelig noen som ringte purken.

Halvparten av oss greide å beine derifra, mens resten ble tatt. Greit nok at politiet var ganske fæle når det gjaldt skremselstaktikker, men det eneste vi som sto der sa var at vi ikke kjente de som løp. Ene kompisen min meldte seg selv dagen etter, og noen sa tydeligvis hva resten het, for de ble taua inn de og.

Jeg kan jo forsåvidt skjønne det, for politiet kan som jeg selv opplevde være ganske brutale når det gjelder å få deg til å si navna på de involverte, men å tyste på broren din?? Det skal mye til
Dere campa midt på en fotballbane og lagde bål ?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Broren din som du snitcha på(.... -.-) har jo brutt vegtrafikk lov §3, og kan i verstefall vente seg 3 måneder uten lappen om han blir tatt og det blir konsekvenser
Trådstarter
18 7
Nei, jeg tror det er like greit og avslutte denne tråden...

jeg syntes politi folka var ganske snille og vi kom ganske greit ut av det tror jeg.. dem skjønte at vi var veldig snille og ærlige.. dem så ikke fotball målene... de kom sikkert for og si at vi måtte være rolige og sjekke hva som skjedde der oppe..

og det var mest sansynelig jobben dems og skrive opp navnene og i tilfelle vi skulle begynne og bråke enda mer
så trengte dem ikke og dra opp igjen.. bare ringe

og han som sa at det var broren min som hadde kjørt sa ikke det så tydelig at dem skjønte at det var broren min
om de hadde vert så interiserte om og finne ut av hvem som gjorde det så tror jeg dem hadde spurt om navnet på broren min..

men om vi skulle kommet i noe "avhør" så hadde jeg bare sakt at det var bremsespor da vi kom! og det var ikke jeg som dreiv og herja med målene...

og som polti sa " det er bedre og campe enn og drikke seg drita, det er nemmelig en 15 åring som ligger og blir pumpet nå..
men nå skal vi dra og se etter russen! ""

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Broren din som du snitcha på(.... -.-) har jo brutt vegtrafikk lov §3, og kan i verstefall vente seg 3 måneder uten lappen om han blir tatt og det blir konsekvenser
Vis hele sitatet...
SOM SAGT JEG " SNITCHA" IKKE PÅ HAN OMGG!!!!!
Sist endret av Sector; 1. mai 2012 kl. 19:53.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Broren din som du snitcha på(.... -.-) har jo brutt vegtrafikk lov §3, og kan i verstefall vente seg 3 måneder uten lappen om han blir tatt og det blir konsekvenser
Vis hele sitatet...
Sitat av Sector Vis innlegg
SOM SAGT JEG " SNITCHA" IKKE PÅ HAN OMGG!!!!!
Vis hele sitatet...
Who cares teddy bears... poengterer hvertfall eventuelle konsekvenser det kan føre til for broren din snitchbitch.. du som spurte

Han kan også ha litt mer flaks og heller få en bot på 4000,- og 0-4 prikker på lappen, kanskje en advarsel eller kanskje ikke engang han hører fra politi mester blåhval
Sist endret av deGrønne Skoger; 1. mai 2012 kl. 19:58.
Trådstarter
18 7
Sitat av Carmex Vis innlegg
Du endrer og pynter på ting, fortsett med det og se hvor langt det tar deg.
Vis hele sitatet...
sorry da! hva er det jeg har endra på så jævelig nå da?

jeg burde heller ha satt meg ned i 1 time og skrive detalj på detalj så dere virkelig kom inn i sitvasjonen min..

Sorry ber til gud..

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Who cares teddy bears... poengterer hvertfall eventuelle konsekvenser det kan føre til for broren din snitchbitch.. du som spurte

Han kan også ha litt mer flaks og heller få en bot på 4000,- og 0-4 prikker på lappen, kanskje en advarsel eller kanskje ikke engang han hører fra politi mester blåhval
Vis hele sitatet...
Men om det var så jævela viktig for politiet hvem som sladda ? hvorfor ville dem ikke ha navnet hans da?.......

jeg tror dem var mer optatt av oss og navnet, nummere våres etc..
itilfelle vi skulle begynne og bråke mer
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hvis ikke politiet har noe navn eller info på broren din går det nok bra
Trådstarter
18 7
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Hvis ikke politiet har noe navn eller info på broren din går det nok bra
Vis hele sitatet...
tror det går bra.. dem hadde nok mer viktig og gjøre

Lokalavisa
http://www.glomdalen.no/
Sitat av Detectable Vis innlegg
Husker selv når jeg var 15 og ble stoppet av politiet. Dette var nyttårsaften, og vi hadde ordna en bunn i et stort stålrør som vi fylte med bensin og nyttårsraketter for så å tenne på. Etterhvert ble det til at en søppelkasse sto i brann, og siden dette var på en skole var det selvfølgelig noen som ringte purken.

Halvparten av oss greide å beine derifra, mens resten ble tatt. Greit nok at politiet var ganske fæle når det gjaldt skremselstaktikker, men det eneste vi som sto der sa var at vi ikke kjente de som løp. Ene kompisen min meldte seg selv dagen etter, og noen sa tydeligvis hva resten het, for de ble taua inn de og.

Jeg kan jo forsåvidt skjønne det, for politiet kan som jeg selv opplevde være ganske brutale når det gjelder å få deg til å si navna på de involverte, men å tyste på broren din?? Det skal mye til
Vis hele sitatet...

skjedde med meg også engang... på skolen, rett etter skoletid... politimannen var ikke på jobb og sa at hvis jeg lova å fortelle kameratene mine at de var noen forbanna idioter så skulle han glemme at han så meg.. Du kan IKKE løpe fra en søppel kasse du har tent på!! tenk om noe helt idiotisk lite sannsynlig skjer og du brenner ned hele landet... hehe sorry bare måtte få det ut, for jeg var livredd der jeg sto å trampa å spytta sammen med lensmann i bygda, helt alene...
Er IKKE lett å bli tatt av purken første gang, skjønner godt at hvemnåenn som sladra på hvem sin bror gjorde det. Det blir veldig seriøst når du står der, og ting glipper ut. Sånt skjer, han vil lære av sine feil og visste nok ikke bedre. Kall det snitching, kall det å være rettferdig, dere går glipp av poenget. Han lurte på hva som skjer, ikke om det var rett å sladre. Ikke vær så brocode wannabe G'
Sitat av ohmyfg Vis innlegg
Herregud, denne tråden er full av idioter. Gutta her er 15 år å har sitt første møte med politi. Så sitter alle å skriker tyster/snitch etc. Voks opp a! Jævla wannabe gangstere.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om respekt for familie og venner, ikke "gangsters".

Wow, 15 år og første gang i møte med politi, badass.

Irriterer meg at folk som " Sector " er så inkompetent som dette.

Sitat av Carmex Vis innlegg
Kutt ut da. Holder nå.
Vis hele sitatet...
Beklager, men det blir nesten umulig for meg å ikke si det.

Man snitcher aldri, spesielt ikke på familie.
Sist endret av Tavish; 1. mai 2012 kl. 21:55.
Sitat av Sector Vis innlegg
Men om det var så jævela viktig for politiet hvem som sladda ? hvorfor ville dem ikke ha navnet hans da?.......
Vis hele sitatet...
Uavhengig om de kommer til å straffeforfølge broren din, så tror jeg faktisk at politiet kan legge sammen to og to. Om det kom frem at han er broren din og de samtidig har navnet ditt, så skal det ikke være noen sak å finne ut hvem han er.
Sist endret av Tawon; 1. mai 2012 kl. 21:55.