Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 676
Har akkurat fått meg Logitech diNovo og tenkte at jeg skulle kose meg med et HEFTIG bluetooth mus&tastatur. Men nei da!

Første oppstart gikk fint. Windows startet, la inn XP sine standarddrivere og jeg installerte Logitech sin mouseware++ fra CDen. Under andre oppstart derimot.. Alt fungerte de første 30 sekundene, men plutselig spratt en liten boks opp. WinXP hadde gjenoppdaget BT-hubben og hadde OGSÅ lyst til å installere drivere for den. Og med en gang den begynte med det stoppet mus og tastatur å fungere.

Så nå har jeg plugget ut USB-tilkoblingen og bruker trådmus istedenfor. Hvorda i HULESTE skal jeg få fikset dette problemet? ALL hjelp er ønsket dypt
gi det til meg
Trådstarter
55 0
Og hvordan hjelper det meg?
Har ett forslag:

1. Uninstall alt av drivere tl tastaturet

2. Plugg inn tastaturet og legg inn windows standardrivere

3. Restart og se om det kommer opp noe reoppdagelse, og legg det inn.

4. Gjenta 2 og 3 til det ikke kommer flere meldinger om ny maskinvare under oppstart

5. Legg inn logitech drivere.

Dette tror jeg kan funke for deg...
Nå skal det nevnes at mange har problemer med logitechs drivere, prøv å bare bruk windows sine drivere. Bruk forøvrig Øbys metode.
Trådstarter
55 0
Med Windows sine drivere får jeg ikke tilgang til alt annet snacks av programvare som følger med - og det er passe mye

Har prøvd dette med å reboote til det ikke dukker opp noe. Eneste er at det aldri dukker opp noen flere bobler etter første gang. Så nå har jeg fått startet opp og kan bruke MX900-musa også, men i det jeg nå restarter vil Windows poppe opp med bobla si og herpa alt sammen. Kan jeg stoppe den bobla fra å komme? :/
Kommer det sånn dritt om at windows har funnet ny hardware og at du må installere drivere? Kan du ikke bare velge "avbryt" da? Eller kansje bare velge Logitechs drivere?
Trådstarter
55 0
Niks. Det kommer en liten boble nederst til høyre. Da blir musa ØYEBLIKKLIG disabled og ka ikke brukes. Så slutter tastaturet og funke og jeg sitter der uten å kunne gjøre noe. Så stopper PCen opp (Vet ikke om den henger seg opp, men ingenting skjer iallefall. Bobla står bare på "Ny maskinvare oppdaget: Logitech BT-hub" eller noe og ingenting skjer)
Trådstarter
55 0
Det viste seg at deet var firewallen min som hinder wizarden fra å starte og som krasjet hele PCen. Mange takk allikevel folkens, dere hjalp meg alle på gpd vei