Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1880
Jeg var uheldig å fikk en zippo pose som lå i lomma på buksa mi gjennom en vask.
Er mdma'n vaska vekk eller er det fortsatt sjans? Alle pillene var like hele, noen smuldra litt opp og kanskje litt porøse. Kan såklart teste en men lurer på om noen har vært borti det samme.
Itilfelle, kan jeg knuse alt sammen og rense de det på et vis med feks. Acetonbad og trekke ut veska for så å fordampe acetonen? Alle tips og innspill taes imot med åpne armer
Sikkert helt fine, bare å teste en så finner du fort ut det ��
Nå skal ikke jeg uttale meg med 100% sikkerhet,
men med tanke på at du både hadde de i en klipspose,
óg det at de fremdels er noelunde like hele, så tviler jeg sterkt på at virkestoffet er vasket vekk/forsvunnet.
Og er ganske så sikker på at du ikke trenger å rense de heller,
hvis det er det at du tenker på at vaskemiddel evt. har trukket inni pillene?
Hadde det vert tilfelle, så utgjør det ubetydelige små mengder anyway.
Tipper klærne ble rene i alle fall, hehe. Neida. Spis de, er sikker på at de er helt fine.
Jeg gjorde dette en gang. De virket ikke i det hele tatt etterpå. Kommer sikkert litt an på temperaturen på vasken.
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
Jeg var uheldig å fikk en zippo pose som lå i lomma på buksa mi gjennom en vask.
Er mdma'n vaska vekk eller er det fortsatt sjans? Alle pillene var like hele, noen smuldra litt opp og kanskje litt porøse. Kan såklart teste en men lurer på om noen har vært borti det samme.
Itilfelle, kan jeg knuse alt sammen og rense de det på et vis med feks. Acetonbad og trekke ut veska for så å fordampe acetonen? Alle tips og innspill taes imot med åpne armer
Vis hele sitatet...
extacy molekylene har mest sannsynlig satt seg i kledfibrene i buksen din. Når extacy når over 40'C forlater de "redet sitt". Det eneste du kan gjøre er og rett og slett spise dine egne bukser. Da vil du bli rusa ingen problem!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
extacy molekylene har mest sannsynlig satt seg i kledfibrene i buksen din. Når extacy når over 40'C forlater de "redet sitt". Det eneste du kan gjøre er og rett og slett spise dine egne bukser. Da vil du bli rusa ingen problem!
Vis hele sitatet...
Doesn't even make sense.

Om verkestoffa er løyselelege i vatn (slik ein del MDMA-salt er), så inneheld ei vaskemaskin nok vatn til å løyse dei relativt små mengdene eit par piller inneheld - rimeleg uavhengig av om vatnet er 20°C eller 40°C - temperatur har litt å sei for løyselegheit, men ikkje så bratt kurve.

Og om dei er løyselege i vatn vil dei i liten grad verte avsett i kleda. Dei fleste sentrifugerer jo kle, for å få ut vatn, og då vil eventuelt MDMA løyst i det vatnet følgje med. Så med mindre du fordampar alt vatnet i vaskemaskina frå kleda vil ikkje mdma løyst i vatnet verte med i kleda.

Og kva du meiner med 'forlate redet' vil eg ikkje prøve å gjette på ein gong!
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
extacy molekylene har mest sannsynlig satt seg i kledfibrene i buksen din. Når extacy når over 40'C forlater de "redet sitt". Det eneste du kan gjøre er og rett og slett spise dine egne bukser. Da vil du bli rusa ingen problem!
Vis hele sitatet...

Jeg har lest og hørt mange rare påstander i min tid, og denne kommer høyt på lista.
Hvis man skal ta deg på ordet her og anta at MDMAen kan komme seg ut av pilla uten at den går i oppløsning så er det rart at det ikke er en utbredt metode for å sjekke om pillene du har inneholder MDMA ved å varme den opp og se MDMAen ta form utenfor pillen, med mindre du mener den fordamper ved 40 grader, men hvordan ville den da festet seg i fiberet i klærne?
Hele pillen går i oppløsning ved kontakt med vann(over tid), om TS sine piller er hele så er det naturlig å anta at de ikke har vært noe særlig i kontakt med vann, det er jo heller ikke slik at bindemiddlene i en knips virker som ett skall som ikke går i oppløsning.. Da ville jo ikke virkemiddelet blitt tilgjengelig når man tok de. Ugh, håper du troller eller så er du helt utrolig på å dra bullshit ut av løse lufta og presentere det som fakta.
Sist endret av Hater; 24. januar 2015 kl. 18:31.