Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1798
Når jeg prøver å starte Google begynner den å lyse nede på menyen men slukker etter ca 2 sek, jeg har prøvd å installere den på nytt men det funker fortsatt ikke. Er det noen som kan hjelpe meg?
Google i seg selv er vel ikke et program? Mener du kanskje Chrome? Sjekk Task Manager- Processes og se om den ligger og kjører der etter du startet det og det slår seg av igjen (vist du mener chrom)

Prøv og kjør i inkognito modus eller safemodus. Har du lastet ned noen extentions som kan kræsje det?
Sist endret av RaiserTeos; 24. februar 2014 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
C:/Brukere/*ditt brukernavn*/appdata/local
også sletter du hele google mappa
Nei det funka ikke!

Og jeg mener chrome

Det skjedde etter at jeg hadde vært på vinterferie og pcen hadde ikke vært i bruk.
Last ned CCLeaner.
Avinstaller Chrome.
Kjør CCLeaner, og rens registeret (Kjør rensen flere ganger, den finner ikke alle feilene på en gang.)
Installer Chrome på nytt.
Det funket ikke Legevakten!
Sitat av Petter123123 Vis innlegg
Det funket ikke Legevakten!
Vis hele sitatet...
Da må du nok formatere hele maskinen.

Neida Kan du gi litt mer detaljert informasjon om hva som skjer?
Ok, når jeg åpner google chrome begynner den å lyse nederst men så slukker den med en gang nesten har prøvd alt folk sier men det funker ikke!
Har du testet andre nettlesere, i tilfelle går det greit og kjøre dem?

Det skjedde ikke etter en oppdater versjon av chrome/ noe annet? Prøv en eldre versjon uansett noe jeg tror du finner på http://www.filehippo.com/

Tydeligvis spøker det hos deg i ferien! neida ikke bli redd
Ja internet explorer og firefox funker helt fint!
Skal teste det nå!

Nei det hjalp ikke
Sist endret av Petter123123; 25. februar 2014 kl. 18:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv og deaktivere brannmuren og start det opp igjen, test også med avslått antivirus (om du har det)
Det hjalp ikke!
Etter et sjapt google besøk så virker det som mange sliter med at brannmuren blokkerer den.
Er du helt sikker på at du har skrudd den av? Prøv samtidig å start data'n på nytt.
Og du har testet og kjøre det i kompatibilitet modus med XP og vista eller win7? Vist ikke noe av det funker, heller ikke SAFEMODE så har jeg ikke peiling på hva det kan være. Dessverre blir du nødt til og bruke Firefox, Opera eller noe annet brukenes, tror jeg.
Har WIN 8!

Det hjalp ikke det!
Sist endret av Petter123123; 26. februar 2014 kl. 15:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan det være at jeg flyttet programfiles? til harddisk E? Ikke bare flytte med gå inn på noe windows greier og flytte? Husker ikke hvordan jeg gjorde det!
Du fant grunnen selv jo - gratulerer.
Men fisk23 hvordan får jeg flyttet tilbake?

Når jeg prøver å starte Google begynner den å lyse nede på menyen men slukker etter ca 2 sek, jeg har prøvd å installere den på nytt men det funker fortsatt ikke. Er det noen som kan hjelpe meg? PLZPLZPLZPLZ!!!!!!!

[quote=Petter123123;3090875]Men fisk23 hvordan får jeg flyttet tilbake?
Sist endret av Petter123123; 27. februar 2014 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Last det ned på nytt.
hva da
Programfiles kan ikke lastes ned