Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1526
Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette?
Hadde vært interessant og prøve og gro 1-2 kokka planter i stuen.

Har også funnet noen frø på Internett,er det ulovlig og importere disse til Norge?
Ingen erfaring. Men frøene er ULOVLIGE. Så er planten. (men det regner jeg med du allerede viste)

Btw, litt dårlig plassert tråd?

hmm. hva er straffa for å bli tatt for å gro sånt ? ...
Sist endret av visualn00b; 6. januar 2014 kl. 22:45.
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Ingen erfaring. Men frøene er ULOVLIGE. Så er planten. (men det regner jeg med du allerede viste)

Btw, litt dårlig plassert tråd?

hmm. hva er straffa for å bli tatt for å gro sånt ? ...
Vis hele sitatet...
var kanskje litt feil plassert ja, sorry for det....

tror ikke det er noe strenge straff en weed planter?
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
var kanskje litt feil plassert ja, sorry for det....

tror ikke det er noe strenge straff en weed planter?
Vis hele sitatet...
Har lite å bidra med, men tror den er strengere :P

er liksom litt mer styr og bli tatt med en Meth lab en potte grønt ? :S

Bare synsing alt sammen fra min side altså
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Har lite å bidra med, men tror den er strengere :P

er liksom litt mer styr og bli tatt med en Meth lab en potte grønt ? :S

Bare synsing alt sammen fra min side altså
Vis hele sitatet...
Er jo kun snakk om et par planter, ikke Walther White lab
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette?
Hadde vært interessant og prøve og gro 1-2 kokka planter i stuen.

Har også funnet noen frø på Internett,er det ulovlig og importere disse til Norge?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer rett og slett på om du har en skrivefeil her.
Om du ikke heller mener kukkaplante. Men dette er nok et elgammelt navn og utdatert. For det er mange år siden, at planter og sopp var i samme riket! Så jeg tenker da kukksopp på slengspråk, eller stanksopp på nominelt norsk. Vitenskapelig heter den Phallus impudicus, der Phallus = mannlig kjønnsorgan og impudicus = skammløs.



Det hører også med til historien, at respektable herrer, meide ned denne når de så den. Så ikke soppen skulle lokke budeiene på setra og andre jenter ut i forlystelse og synd.
Sist endret av aluminiumfluorid; 6. januar 2014 kl. 22:56.
usertitle import
bleh's Avatar
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=67263

Greenhouse and apartment grown leaf is very inferior in flavor and potency.

Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...#ixzz2pezejdS4
Vis hele sitatet...
Både med utendørsdyrkning i Norge, drivhus og innendørs med dyrke lys som bleh nevnte, skal være mulig. Men! Du vil sitte igjen med kokablader med få alkolider i seg, som da vil si at dette hvil ikke på langt nær ha en like bra rusgivende effekt som det som dyrkes i Bolivia og Colombia per. i dag.
No veit eg sjølvsagt ikkje om du har tenkt å lage kokain av dei plantane eller ikkje, men eg nemnar det likevel: Eg såg ein dokumentar om korleis kokain blei framstilt ein gong, og det skulle grådig mykje plantar til for å få eit nemneverdig produkt. Klart - eg kan ta feil, det er ei stund sidan eg såg han.
Om eg ikkje hugsar feil så var det ein ganske lang og tungvint prosess og.

Om du berre har lyst å ha dei i stua som prydplantar, derimot - vel - det har eg full forståelse for
Som nevnt her, kokaplanten i peru, colombia osv er så sterk netopp fordi den gros i perfekt klima og i perfekt høyde over havet, du kan like godt bare legge prosjektet dødt, du vil ikke lykkes i å lage noe vettig brus av hjemmedyrking her på berget.