Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 40489
Sitat av AkerUE Vis innlegg
Hei folks!

Rett før jul var jeg og besøkte en forlatt ungdomsskole i østlandsområdet. Har sett bilder av stedet flere ganger på forumet her før, men poster bildene i tilfelle noen lurer på hvordan det ser ut i dag.

Det var litt kronglete å komme seg inn, da det var mange naboer, men naboene ble det minste problemet mtp. å komme seg inn.
Ønsker du lese litt kan du se hele innlegget mitt her.








Vis hele sitatet...
Fattern eide her før han

Faren min kjøpte opp dette bygget sammen med en som het Steffen, de skulle renovere det og bruke det som et lager med de solgte istedet for fordi det var så mye hærverk
Sist endret av Maxidk; 3. oktober 2023 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det står fortsatt, men det er stengt av over alt og står truende med skilt at det er overvåkningskameraer. I lokalavisen stod det at den var kjøpt opp og var i gang med å bli revet. Dette var for noen måneder siden though.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.moss-avis.no/na-skal-spa...s/5-67-1351169

Fant det her på moss avis, er det noen som vet om det fortsatt er mulig å komme seg inn der?
Vis hele sitatet...
Lurer også på om det er mulig