Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2042
Så, google gir jo som mange kanskje veit aldri opp med å iherdig forsøke å prakke på folk det makkverket av et sosialt netteverksmagasin\blabla de har kopulert fram, og da jeg skulle logge meg inn på youtubekanalen min (som også er gmailaddressen min) fikk jeg hundre forespørsler av typen "hva vil du at kanalen skal hete" og "skal den ha to navn" og "hvor mange to navn skal den ha" og "knytt youtube kanalen til google+"

etter å ha trykket vekk en 2-3 dialogbokser som maser om uforståelig skit har jeg tydeligvis klart å knytte en google+ konto til youtubekanalen min, som jeg overhode ikke har interesse av, og jeg vil ha den vekk.
Når jeg går inn på google+ innstillinger og manøvrerer meg fram til kontoadministrasjonsdelen hvor man kan slette kontoer er de eneste fuckings alternativene som følger:

"Slett Google+-innholdet og YouTube-kanalen"
eller
"Slett hele Google+-profilen og YouTube-kanalen din"

seriøst?? hva faen, hvorfor det? hva har youtube-kanalen min gjort google? kan de ikke bare la den være til helvete i fred og stappe den råtne google+greia si opp en viss plass?
noen som veit hvordan jeg kommer meg rundt dette her, altså BARE slette google+-profilen og la youtube-kanalen være igjen som den har vært siden 2006?

på forhånd takk
Google ønsker at en konto hos dem skal være en konto på alle disse ulike tjenestene (tydeligvis). Dette er nok for å senke terskelen for at folk tar i bruk google+ samt skape innhold på google+.

Spørsmålet blir da, gjør det noe om du har en google+konto? Kan du ikke bare la den eksistere og ikke bruke den?
Har selv unngått G+ i lang tid. Tro meg det er en kamp du taper.

Endte med at jeg fikk G+ ved et uhell prøvde deretter å slette den. Da røyk hele YT kontoen

Godta gayplus for du blir tvansmigrert til tirsdag uansett. Selv om det er skikkelig pain å ha den der.
Unlink channel with Google+.

Dette funket for meg, og jeg klarte også å slette Google+ kontoen min. Jeg tror det ble mulig å bare slette G+ etter å ha "unlinket" den fra youtubekontoen min.
Sist endret av caperno; 25. september 2013 kl. 19:37.
Jeg har klart å unngå dette ved å trø varsomt som i et minefelt hver gang disse popupene dukker opp.
Sitat av caperno Vis innlegg
Unlink channel with Google+.

Dette funket for meg, og jeg klarte også å slette Google+ kontoen min. Jeg tror det ble mulig å bare slette G+ etter å ha "unlinket" den fra youtubekontoen min.
Vis hele sitatet...
Værre var det ikke! kick ass, takk for hjelpa!

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
du blir tvansmigrert til tirsdag uansett.
Vis hele sitatet...
lolwut? 101bokst
Sitat av etse Vis innlegg
Google ønsker at en konto hos dem skal være en konto på alle disse ulike tjenestene (tydeligvis). Dette er nok for å senke terskelen for at folk tar i bruk google+ samt skape innhold på google+.

Spørsmålet blir da, gjør det noe om du har en google+konto? Kan du ikke bare la den eksistere og ikke bruke den?
Vis hele sitatet...
Tenker "problemet" er at han ikke vil bruke sitt virkelige navn på youtube også.

Fint det dukket opp en slik tråd, jeg gikk i akkurat samme fella tidligere denne uken.
Sitat av HellToPay Vis innlegg
Værre var det ikke! kick ass, takk for hjelpa!


lolwut? 101bokst
Vis hele sitatet...
Du blir ikke 100% tvangsmigrert men YT krever at du skal ha en google+ konto for å kommentere og bruke andre funksjoner. Så uten en google+ konto blir man veldig begrenset.

Husker ikke hvor jeg fant ut av dette men slenger opp en link om jeg finner det igjen