Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3321
Starter bare med at jeg hadde satans höy promille da gjerningskvelden fant sted.

Da jeg begynte og komme meg selv til hektene igjen,og innså hvor katastrofal den var, så stoppet jeg det selvfölgelig.Hadde det ikke så sykt kult dagen etter det der jeg lå og skalv med en . . . . .ja. . .slags tatovering.

Please ikke masse crap om hvor dum jeg er osvosv.Jeg vet de mulige konsekvensene av det,var bare at jeg på norsk varRITA FULL.

Grunnet ganske stram ökonomi,så skal jeg ikke ta det her til lands.Skal ta det når jeg skal til syden(påspandert.Ville heller blitt påspandert ny tatovering men).

Tenkte kanskje at tatoveringen skulle gå ned til albuen,typ tribal.Men om du tegner noe du tror er bedre,så gjör det!
Må bare unnskylde for og faktisk ta webcam bilde.Jeg kan laste opp med bedre kvalitet og andre vinkler osv om nödvendig.

PÅ FORHÅND TAKK!!

"Attached Images File Type: jpg Picture0003.jpg‎ (22,3 KB, 0 views)"

Hjelp,er helt ny her :/

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=10831&d=1381300663
Litt fritt ut fra det usammenhengende veggen med tekst virker det som du leter etter noen til å designe en coverup for deg.

Dette er en dårlig idé. Coverup blir best hvis en erfaren tatovør gjør den.

Vær oppmerksom på at en ikke kan dekke over med lysere farger. Så du vil alltid ha en svart kladeis på brystet i en eller annen form med mindre du går for laser.
Den blei skrevet 08.57,eller rettere sagt publisert.Jeg er heller ikke spesielt flink til rettskrivning.Hva veldig trött,men kan fortsatt ikke se at det skal vär nokka problem og skjönne bottom line...Selvfölgelig er det best at en lisensiert tatovör gjör det,men det er som sagt/skrevet ingen i byen jeg bor i som tar opp amatör tatoveringer.Og jeg har stramt med penger,derfor tenkte jeg og ta det i syden.

Om du synest det er en dårlig idé,så får du synest det
Sist endret av sekkis701; 9. oktober 2013 kl. 10:19.
Sitat av sekkis701 Vis innlegg
Den blei skrevet 08.57,eller rettere sagt publisert.Jeg er heller ikke spesielt flink til rettskrivning.Hva veldig trött,men kan fortsatt ikke se at det skal vär nokka problem og skjönne bottom line...Selvfölgelig er det best at en lisensiert tatovör gjör det,men det er som sagt/skrevet ingen i byen jeg bor i som tar opp amatör tatoveringer.Og jeg har stramt med penger,derfor tenkte jeg og ta det i syden.

Om du synest det er en dårlig idé,så får du synest det
Vis hele sitatet...
"I syden" uten at du har noen mer gjennomtenkte tanker enn hvem er en ganske dårlig idé, men det var ikke det jeg prøvde å advare deg mot.

Det jeg prøvde å advare deg mot var å møte opp for å ta en coverup med en tegning fra en tilfeldig person fra et nettforum. En coverup må tas ut ifra det som er der fra før. Det vil si at den bør designes av:
1: Noen som kan å tatovere
2: Noen som faktisk har sett "arbeidet" du har fra før.
Jeg hadde ventet til jeg hadde god råd, eller spart opp penger til å gjøre det skikkelig. Så får du bruke tskjorte i mellomtiden. Det du vil forsøke VIL gjøre en allerede dårlig tatovering enda dårligere.
Du vil dekke opp en tatovering med en tegning en random fyr fra nettet har tegnet, i utlandet hos en ikke-lisensert tatovør? For å være ærlig tror jeg det beste resultatet du kan oppnå er den smashye tatten du har nå, kompis. Det du planlegger er en oppskrift på katastrofe.

Og seriøst, tribal..? Folk må få tatovere det de vil, hver sin smak. Men hvilken stamme tilhører du da?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Jeg lurer mest på hva den tattisen faktisk skal forestille?
Så lenge du styrer unna drita tyrkere med tattooutstyr så er det ingen fare å tattoovere seg utenlands. Det er en sterkt overdrevet frykt for utenlandske artister, som om nordmenn er så forbanna mye bedre med nåla. Det opplagte er at det er vanskelig å klage om resultatet er dårlig. Jeg tattooverte meg hos en brite i Spania og er storfornøyd.

OT: Jeg kan ikke tegne og har ikke noen forslag.
Sist endret av flexx; 9. oktober 2013 kl. 13:22.
Det er mange gode tattovører som spesialiserer seg på cover-ups - se om du kan finne en sånn person der hvor du skal på ferie - i mellomtiden kan du jo søke på google etter ideer, tror du lett kan få laget noe fett over fylletattisen din, om det er en tribal eller ei.. Et søk på google viser noen eksempler: LINK
Keyboard warrior nr1(Bjönnfaen)2th)
1.Jeg har ikke skrevet at SKAL ta noe som evt blir designet.
2.Jeg har ikke skrevet at jeg IKKE skal vise designet först.

Keyboard warrior nr2(wanna-b)3rd)
1."Det du vil forsøke VIL gjøre en allerede dårlig tatovering enda dårligere." er du spåkone?

Keyboard warrior nr3(sjölvaste)(:st,og desidert den klare vinner)
1.Jeg har Ikke skrevet at jeg IKKE skal vise designet först.
2.Jeg har IKKE skrevet at jeg skal ta med en ikke-lisensiert tatovör.
3.*14år og reggis*:"Og...seriöst?tribal?".Som jeg har skreve min lille diva så stoppet jeg det når jeg kom til hektene.
4.Tribal nevnte jeg fordi jeg TROR det blir det safeste,har lett og lett på nett men har ikke funne nokka der den der evt skulle passe inn.
5.Hadde folk hvert som deg,så hadde ikke folk tatovert det di ville

Dagens spm(Apraksin)

Kan dessverre ikke gi deg en fasit på akkurat det,skulle gjerne hatt det selv.SJÖLVASTE TATTOON TA GUTTA ;€

Og til alle som e nevnt over her:Så er store deler av det dere leste til og begynne med setninger som f.eks:"så stoppet jeg det selvfölgelig."----------"Hadde det ikke så sykt kult dagen etter det der jeg lå og skalv med en . . . . .ja. . .slags tatovering."---------Please ikke masse crap om hvor dum jeg er osvosv.Jeg vet de mulige konsekvensene av det,var bare at jeg på norsk varRITA FULL."--sry skulle stå DRITA,my mistake...Det hva ganske tidlig og i hadde ikke sovet inatt.----------Orker ikke mere..Men til neste ganga guttakru(i)tt,Les og fårstå eller spör om du/dere ikke gjör det.


.....................WINNERS OF THE TREAD....................

FLEXX:For og kommet med et fornuftig innlegg(+for og vär ärlig og si at han ikke kan tegne)
BURNS:For og komme med et fornuftig innlegg.(MEGA + for link)


POENGET HER:Ikke kommenter om du bare skal pröve og samle kp med og ha en spydig underliggenhet,som alle andre enn dere selv leser.Det er ikke kult og vär den frekkeste i klassen lengre

Visst setninger er litt rart formulert,så er det bare dialekten som kicker inn.
lol. jeg syntes den var fin. se på den som et arr, et tegn på at du har levd litt.

Men hvis du skal ha en cover-up kommer 9/10 tattovører til å være enige om to ting: tribals er det døveste som finnes, og få en utdanna tattovør til å tegne og blekke hele cover-upen.
Du kan vel finne første og beste tatovør første dagen i ferien, si du må få den dekket over før du drar og spør om forslag til motiv?

Btw, hepatitt? HIV? Andre sykdommer? Vet du hva han kompisen din har drivi med før dere drakk dere fulle?
Litt enig med Helltopay, se på det som et arr

Men selvfølgelig her finner endel gode tatovører (i oslo) fant ikke noe på hvor du var fra i landet?
Å få en tatovør til å tegne noe for deg, gjør de med glede, ihvertfall hvis de er sikre på at du skal ha noe. Så lenge de lager noe du blir fornøyd med, ville jeg sagt at det er like greit å gjøre det i norge som i syden Bare spør om å få se noen ting de har laga før, for å være på den sikre siden!
Dersom det er trangt økonomisk kan du jo også gå til et litt større studio og be om å få en lærling til å gjøre det. De gjør det stort sett for halv pris, og selv om de kan bli litt ivrige med nåla av og til (som i tilført styrke, ikke kreative innfall) er det vel verdt det. Jeg veit at lucky seven i oslo har en veldig dyktig lærling forøvrig
Hvorfor ikke ta en coverup ala denne?

http://www.gagtroll.com/wp-contents/uploads/2013/01/Worst-Tattoo-CoverUP-EVER.jpg
Det ser ut som Herborg Kråkefjes som mister hatten sin. Og det folk prøver å kommunisere er at den som skal utføre cover-upen også bør tegne den, etter å ha grundig studert utgangspunktet, hvis det skal være håp om et anstendig resultat. Digre svarte kladeiser ser jeg for meg er vanskelig å gjøre stort med, utover å gjøre dem enda større.