Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1191
Hei, freaks!

Jeg skal kjøpe meg en modifisert kontroll til XBox 360. Jeg har sett på to forskjellige produsenter. De har begge forskjellige modifiseringer. Problemet er at jeg skal bare kjøpe en kontroll, og modifiseringer hos den ene produsenten som ikke er hos den andre.

Er det noen som vet om det er vanskelig å installere nye modifiseringer på en kontroll?

Link til websidene til produsentene: http://www.modzlab.com og http://www.controllerchaos.com

Tusen takk på forhånd.

Edit1: ...hvilken av produsentene burde jeg velge? Noen som har noe erfaring med en av de?
Sist endret av MultiNerd; 7. november 2012 kl. 20:01. Grunn: Skrivefeil
tror lille brodern har no greier fra modzlab om eg ikke tar feil..
Ser ut til å fungere bra, men vet ikke om det er mod´n eller skillsa det går på der
Jeg anbefaler definitivt Evil Controllers.
Kjøp deg pc. Så kan du koble til å mekke hva du vil. Glorious computer gaming master race.
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Kjøp deg pc. Så kan du koble til å mekke hva du vil. Glorious computer gaming master race.
Vis hele sitatet...
For det var jo ikke off topic
Prøv Modz Armory! De sendte meg en badass customized kontroller. Av de du har nevnt så anbefaler jeg Controllerchaos.
Noen som har lyst å fortelle meg hvorfor man vil bruke penger på dette, eller i det hele tatt ha en moddet kontroller?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Noen som har lyst å fortelle meg hvorfor man vil bruke penger på dette, eller i det hele tatt ha en moddet kontroller?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg trengte rett og slett en kontroller. Siden jeg hadde en vanlig svart wired fra før tenkte jeg det hadde vært kult å hatt en som var malt og greier. Modfiseringen kostet meg en dollar ekstra, så hvorfor ikke?
Hvis folk syns det er kult så bør du kanskje la dem synes det?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vel, jeg trengte rett og slett en kontroller. Siden jeg hadde en vanlig svart wired fra før tenkte jeg det hadde vært kult å hatt en som var malt og greier. Modfiseringen kostet meg en dollar ekstra, så hvorfor ikke?
Hvis folk syns det er kult så bør du kanskje la dem synes det?
Vis hele sitatet...
Er ikke malingen jeg snakker om. Er modifiseringene jeg sikter til. Hvorfor? Hva er poenget?
Altså helt seriøst, jeg skjønner det ikke. Kritiserer ingen.
Sist endret av Quix; 9. november 2012 kl. 16:44.
Easy kills, cheating generellt sett for de som ikke klarer å investere tid til å trykke på knappene fort nok
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Kjøp deg pc. Så kan du koble til å mekke hva du vil. Glorious computer gaming master race.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare kjøpe seg en bil istedenfor, da kan han bytte deler på bilen og mange flere valg,uligheter en i for eksempel et bilspill?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Er ikke malingen jeg snakker om. Er modifiseringene jeg sikter til. Hvorfor? Hva er poenget?
Altså helt seriøst, jeg skjønner det ikke. Kritiserer ingen.
Vis hele sitatet...
Vel, det er vel det noen syns er gøy å bruke. Skjønner det godt, det er faktisk ganske kult. Uetisk å bruke i online games, men likevel..
Ser ikke hvordan det kan være ''gøy'' å bruke
Og å bruke slikt i online sammenheng er bare døllt. Det ødelegger jo for alle andre som faktisk gjør noe.

Nei, bortkasta penger mener nå jeg.
For NOEN..

(Er helt enig forsåvidt)
Sitat av Powlair Vis innlegg
Nei, bortkasta penger mener nå jeg.
Vis hele sitatet...
Det er vel det du synes