Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2797
Har slutta med tobakk casually, og røyker såvidt det er noen sigg på fest. Merker at hvis jeg fyrer opp en joint blir jeg kvalm, og det tar en god halvtime - time før det går over. Regner med det er fordi magan er uherda om dagen når det kommer til hard ufiltrert tobbakksrøyk.

Er det noen som veit om noe litt mildere utblandingsmiddel for mariuana? Har noe ganske potent nå som er totalt uaktuelt å røyke rent.
Slutt å vær ei fitte, røyk det reint

Eventuelt kjøp deg ei pakke mild tobakk, frys den ned og ta litt og litt i Jå'en..Fersk tobakk er ikke like harskt som filtersigg uten filter.
Ville gått for Kent white, den er veldig mild i smaken.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kvalme er typisk tegn på nikotin når du ikkje er van med det. Å røyke sigaretter som er milde på smak vil ikkje hjelpe, ettersom dei inneheld nikotin. Du får finne en urtetobakk som ikkje har nikotin, t.d. http://www.shangri-la.no/shop/index....roducts_id=557
Greengo fåes også kjøpt fra utlandet mye billigere enn hos Shangri-La, ebay, f.eks.
Jeg velger heller å få nikotinsjokk i ny og ned fremfor Greengo. Det smaker skikkelig jævlig! (hørt at det skal hjelpe å tørke den først tho)
Jeg bruker Marlboro Gold eller Kent White. Det er det beste, spør du meg.
Sist endret av ventle; 24. oktober 2013 kl. 18:30.
Skaff deg heller en liten glasspipe da, drit i tobakk bare ødelegger for min del. en hel joint er jo litt waste men kan jo alltids stumpe den og fortsette senere.
Sist endret av Carlozero; 24. oktober 2013 kl. 18:40.
Funker det ikke ganske bra med tørkede urter som for eksempel Damiana?

Har ikke noen erfaring selv, dog.
Roast/toast tobakken.

1. Slikk tuppen av siggen(motsatt enda av filteret) Dette er for å ikke la den ta fyr.
2. Beveg en lighter frem og tilbake langs siggen, helt til den blir grå/brun/svart. Bare pass på ikke brenn "hull" i den.
3. Blås igjennom filteret å se en røyk komme ut av siggen.
4. Kos deg med tobakk med lite/ingenting nikotin. Det smaker foresten bedre også
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Roast/toast tobakken.

1. Slikk tuppen av siggen(motsatt enda av filteret) Dette er for å ikke la den ta fyr.
2. Beveg en lighter frem og tilbake langs siggen, helt til den blir grå/brun/svart. Bare pass på ikke brenn "hull" i den.
3. Blås igjennom filteret å se en røyk komme ut av siggen.
4. Kos deg med tobakk med lite/ingenting nikotin. Det smaker foresten bedre også
Vis hele sitatet...
^ This. Funker helt fint og jointen brenner mye finere også.
Da er vell din egentligste mulighet shisha tobbakk. i så fall, ta eple smak