Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2872
Hei!
Fikk en klokke til jul av min far. Denne har nå sluttet å fungere skikkelig. Sekund viseren går rundt hele tiden, mens de to andre viserne kan brått slutte å oppdatere seg etter sekund viseren. Om jeg stiller den inn riktig i ettertid, vil den dog gå som vanlig etter det, men vil til slutt igjen stoppe, så det bare er sekund-viseren som går rundt igjen. Dvs. at den kan fungere noen timer, men vil stoppe etterhvert. Er det mulig at det er en indikator på at batteriet er tomt, eller er den faktisk ødelagt? Den ble bestilt fra ebay, så muligheten er vel der for at den er fake.
Er snakk om en Victorinox Swiss Army klokke.


Bestilt herfra tror jeg
Sist endret av Knäppgök; 6. februar 2013 kl. 13:00.
<?=getUserTitle()?>
Ta den til en lokal Ur Maker, så kan han se på den
fuckface
Knäppgök's Avatar
Trådstarter
Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Ta den til en lokal Ur Maker, så kan han se på den
Vis hele sitatet...
God idé, får gjøre det. Takk!

Sitat av Obster Vis innlegg
Når klokka mi stopper, roper jeg til den: Tikk, takk! Det er en dårlig taktikk....
Vis hele sitatet...
Nei?! Mener du det? Skulle man ikke trodd..
Sist endret av Knäppgök; 6. februar 2013 kl. 13:32.
Har du kjøp og salg gruppe på facebook for ditt nærmiljø? Post der og du vil kanskje få noen til å se på det, billigere enn å dra til en urmaker.
automatisk urverk på denne modellen?
fuckface
Knäppgök's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Har du kjøp og salg gruppe på facebook for ditt nærmiljø? Post der og du vil kanskje få noen til å se på det, billigere enn å dra til en urmaker.
Vis hele sitatet...
Tja, skeptisk. Er en gruppe, ja, men er vel ikke en base der man spør om hjelp, er det? Spørs vel litt på prisen en urmaker tar. Kan da ikke kreve formuen på å gå gjennom klokka, se på batteriet etc?

Sitat av stukeren Vis innlegg
automatisk urverk på denne modellen?
Vis hele sitatet...
Vil tro det, ja, da det ikke er oppført at den er mekanisk i ebay-annonsen.
Tittet litt på de negative kommentarene fra kjøperne...Flere som hadde hatt problemer med de forskjellige klokkene han solgte, inkludert Victorinox. Det var også enkelte som tvilte på om det var ekte vare. Ta den med til en urmaker som ble sagt her. Jeg tipper den er fake.
Sist endret av Thuggie; 6. februar 2013 kl. 18:37.
fuckface
Knäppgök's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thuggie Vis innlegg
Tittet litt på de negative kommentarene fra kjøperne...Flere som hadde hatt problemer med de forskjellige klokkene han solgte, inkludert Victorinox. Det var også enkelte som tvilte på om det var ekte vare. Ta den med til en urmaker som ble sagt her. Jeg tipper den er fake.
Vis hele sitatet...

Får ta meg en tur til urmaker da. Er en Victorinox forhandler i nærheten tror jeg.