Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1200
hei, jeg har problemer med og fjerne CPU viften, hvordan går jeg frem med dette? har skrudd av pc'n og sett etter kabler jeg kan trekke ut osv, men ser ingenting her.. legger med et bilde og håper at noen kan peke meg i riktig retning!

http://s9.postimage.org/50le1a8kt/cpu_vifte.jpg

(edit)
pc'n har begynt og lage en god del mere lyd også siden jeg kjøpte den, tror den går varm, er dette kjøpepastaen eller hva de nå kaller det?
Sist endret av faceplants; 26. november 2012 kl. 00:48. Grunn: litt mere info
Hva med å fjerne støvet som har samlet seg i maskinen? Ikke rart den går varm.
Sist endret av PyroMartin; 26. november 2012 kl. 00:54.
Tror jeg ville gjort noe med det støvet først.
Skru av pcn og støvsug viften
Olaaaaaaaf! Hent støvsuger'n!
tenkte jeg skulle gå over til sånn fancy vannkjøling og greier, sitter her nå med produktet klart, har fylt på med kjøleveske fra bilen inni den lille pumpa, men sliter med og ta av vifta som orginalt satt her, tenker at vannkjøingen kjører like bra utifra støvet uansett?
Sitat av faceplants Vis innlegg
tenkte jeg skulle gå over til sånn fancy vannkjøling og greier, sitter her nå med produktet klart, har fylt på med kjøleveske fra bilen inni den lille pumpa, men sliter med og ta av vifta som orginalt satt her, tenker at vannkjøingen kjører like bra utifra støvet uansett?
Vis hele sitatet...
Du burde fjerne alt det støvet.. Alt som ligger igjen på siden genererer varme uansett og ødelegger bare for alt.

Det skal være en liten hendel eller noe lignende rett på siden av cpuvifta, åpne den, dra den litt ut til siden og rikk litt i den, så skal du vel få den av.

No offence, men kanskje du burde få litt hjelp med å montere vannkjølingen, hvis du ikke ennå har klart å fjerne vifta som er der fra før?
Sitat av RydEN Vis innlegg
Du burde fjerne alt det støvet.. Alt som ligger igjen på siden genererer varme uansett og ødelegger bare for alt.

Det skal være en liten hendel eller noe lignende rett på siden av cpuvifta, åpne den, dra den litt ut til siden og rikk litt i den, så skal du vel få den av.

No offence, men kanskje du burde få litt hjelp med å montere vannkjølingen, hvis du ikke ennå har klart å fjerne vifta som er der fra før?
Vis hele sitatet...
nah, tror det skal gå greit, den lille hendelen du snakket om klarte jeg vist og brekke :S den var jo faen meg helt rusten og jævlig...får se hva jeg klarer og få til nå som den er brukket...

har nå klart og løsne cpu vifta uten ved bruk av hendelen... måtte presse på med skruhjernet her, og en firkanti liten brikke sølvfarget spratt opp under vifta, er dette cpuen? det virker jo som om den er limt fast i CPU kjølern!

har begynt og prøve og lirke den av, har prøvd med småe mengder alkohol jeg hadde i barskapet, og har insett at pc'n er for skitten så har begynt og vaske smått med zalo
Troll? Er du seriøs? Vannkjøling på det der?

Lenge siden jeg har sett en seriell-port. Hva slags PC er det snakk om? Hvis du er seriøs, så er det forskjell på CPU-sokler, og det er umulig å se hva som gjemmer seg i den støv-jungelen der

Edit: Så siste post nå. Last opp nytt bilde!
Sist endret av phish; 26. november 2012 kl. 01:56.
Du kan ikke vaske komponentene med Zalo!! Er du gæærn? Ta med PC-en ut å blås bort støvet med trykkluft. Mistenker at du troller litt med oss...
<?=getUserTitle()?>
Hmm, fint lite troll du er
Men nå vil jeg ødelegge det <3

Er bare å sjekke EXIFn på bildet, og du ser den er fra 2006.
2006:12:02 18:49:24 for å være eksakt.
http://bildr.no/thumb/1327747.jpeg
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Best troll ever KP

HAHAHAHAHAHAH

Kjøleveske fra bilen, skrujern og alkohol. Du har god fantasi!
Sist endret av uaexed; 26. november 2012 kl. 02:25.
Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Hmm, fint lite troll du er
Men nå vil jeg ødelegge det <3

Er bare å sjekke EXIFn på bildet, og du ser den er fra 2006.
2006:12:02 18:49:24 for å være eksakt.
http://bildr.no/thumb/1327747.jpeg
Vis hele sitatet...
faen trodde det var nokk og åpne bilde i f.eks photshop endre litt på det og endre på det slik at man ikke kunne reverse google immage det :/

well... GG

Sitat av uaexed Vis innlegg
Best troll ever KP

HAHAHAHAHAHAH

Kjøleveske fra bilen, skrujern og alkohol. Du har god fantasi!
Vis hele sitatet...
hehehe, kjedet meg litt skal jeg innrømme...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av faceplants Vis innlegg
faen trodde det var nokk og åpne bilde i f.eks photshop endre litt på det og endre på det slik at man ikke kunne reverse google immage det :/
Vis hele sitatet...
Du må fjerne metadataen som er lagret på det. Husker ikke hvordan, google det ^^