Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 750
God kveld!
Har en venn fra USA som har kjøpt seg Adobe CS5.5 på eBay. Han kjøpte det for $1000 (I følge han er originalpris $2500)
Da han fikk pakken levert, oppdaget han at det sto følgende på Adobe-eska:

"Only for Distribution in the European Economic Area(EEA) and Switzerland" Må nevne at eska var forseglet, og at ingen hadde åpnet den før.

Kompisen min er en skikkelig kjernekar, og vil ikke eie noe som er ulovlig. Han lurer på om det er mulig for han å installere programmet, selv om det står at den er "Only for Distribution in the European Economic Area(EEA) and Switzerland"
Han er redd for å åpne den, for hvis det ikke fungerer, er det ikke mulig å levere den tilbake igjen.
Det var heller ikke oppgitt på siden at produktet var levert fra England / Sveits.

Så ... Nå har vi søkt og søkt på Google, men fant ikke noe særlig. Derfor kom jeg på at jeg kunne spørre her. Det må da være én person her som vet svaret på dette?
Er det mulig for han å installere Adobe-pakken, selv om han bor i USA?

Vi takker og bukker for svar på forhånd!
Ja, det skal ikke være noe problem
Test
Trådstarter
Du er 100% sikker? Han har ikke lyst til å miste $1000 :P
Hvis han ikke får det til å funke er det ikke pga. det. Det er jeg helt sikker på
Sist endret av alexey; 24. februar 2012 kl. 01:04.