Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 27706
http://www.youtube.com/watch?v=iM68N...layer_embedded

Så akkuratt dette her, virker mer som ett PR stunt til en film ass, sånn som de gjorde for The blair witch.

Var litt intressant da, tenk om det er seriøst heh.

Noen andre som har sett dette?
Jeg skjønte ikke poenget...
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg skjønte ikke poenget...
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Han vet noe som andre personer ikke vil at folk skal vite, typiske statshemligheter, area 51 osv.

Får han ikke pengene innen den bestemte tiden, så slipper han ut hele videoen og "avlsører" alt.

Om det er legit eller ikke er en annen sak.
håper det er ekte da, han har jo brukt penger på reise liksom, litt dyr spøk hehe
Sitat av Fleff Vis innlegg
Han vet noe som andre personer ikke vil at folk skal vite, typiske statshemligheter, area 51 osv.

Får han ikke pengene innen den bestemte tiden, så slipper han ut hele videoen og "avlsører" alt.

Om det er legit eller ikke er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønte ikke noenting i starten men etter jeg så på videoen antar jeg at det har noe med "aliens" og pyramidene og gjøre.

Tviler på at det er legit, antakelig heller ett PR stunt ja, men om det er legit SÅ blir dette moro
Jeg trodde det var en bombe jeg, den bilen :-)..
Flere enn meg som ble nysgjerrige på å se hele klippet nå?
Kul måte å gjøre noe ekstra ut av Egypt-ferien sin, veldig episk med den musikken :-)
Sikkert PR stunt for film etc.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
håper det er ekte da, han har jo brukt penger på reise liksom, litt dyr spøk hehe
Vis hele sitatet...
Kan være en vanlig ferie som han brukes litt annerledes
jaja, ihvertfall planlagt da
Bah, leste tittelen og tenkte det var snakk om et eller annet dophue som hadde fått besøk av noen torpedoer og frist til å betale ned narkogjelda si.. SKUFFET!
Freak Trooper
Joey's Avatar
Kanskje han har fønne ein Stargate! Det ha vore episk.
sjekk tagsene på videoen! :P
Tags:
egypt pyramids secret ancient mysterious mistery discovery revelation conspiracy giza alien aliens UFO lost hidden adventure silence amazing concealed investigation shafts unreal sensation
License:
Flere en meg her som husker hvilken sjakt det er han visstnok sender RC bilen ned i? :P

Husker jeg satt våken midt på natta for noen år siden å så en live-feed på National Geographic hvor de sendte en liten rover inn i en sjakt i den ene pyramiden på giza-platået. Hele sendingen var igrunn ganske antiklimatisk da alt de møtte etter ca en time med sakte krabbing inn i sjakten var en barriere med to små hull i. Husker de sa at det kom til å ta årevis å få tillatelse til å bryte den ned.

Uansett, morsom viral markedsføring det her. Skal ikke stå på oppfinnsomheten iallfall.
Hvordan er det man betaler inn disse pengene da? ^^
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ser for meg han bruker denne adressen:

Edit: Som var på hjemmesiden, venter nok på mail fra Obama, american style
Sist endret av Fleff; 20. november 2011 kl. 15:24.
Sitat av Red0Devil Vis innlegg
sjekk tagsene på videoen! :P
Tags:
egypt pyramids secret ancient mysterious mistery discovery revelation conspiracy giza alien aliens UFO lost hidden adventure silence amazing concealed investigation shafts unreal sensation
License:
Vis hele sitatet...
Vet, tenker grunnen han satt de tagsa var for at folk som søkte på konspirasjoner og sånt skulle komme der og så spre den videre etc.

er ikke nødvendig at det har noe med de og gjøre.
*sniff* *sniff*
Det lukter troll..

Om denne greia hadde vært ekte, hadde denne fyren på et mystisk vis forsvunnet uansett.
Obvious troll, is obvious spør du meg.
Virker meget som en form for markedsføring av en film, altså er ikke poenget at han vil at noen skal betale han - men at folk skal høre om filmen. Så jeg er enig med TS; filmen i seg selv er nok en eller annen B-film, som i likhet med Blair witch project (også nevnt av TS), har som virkemiddel at det skal føles som den er ekte fordi ting som håndholdte kameraer og slikt er brukt. Mens det hele egentlig bare er nok en film med manus.
Sist endret av etse; 20. november 2011 kl. 17:11.
Er jeg den eneste som gleder meg til hele videoen?
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Er jeg den eneste som gleder meg til hele videoen?
Vis hele sitatet...
Ja, dette lukter bullshit lang vei
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har det skjedd noe mere med dette egentlig?

Bare lurer.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Har det skjedd noe mere med dette egentlig?

Bare lurer.
Vis hele sitatet...
det får du vite om
10 DAYS 6 HOURS 41 MINUTES AND 55 SECONDS

http://www.now-i-know.com/
lol hvis han troller og noen faktsik betaler han

Kommentar venter på godkjenning på youtube. første gang jeg opplever det
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
  • Musikk som er tatt fra en eller annen plass og er dårlig redigert i etterkant
  • Klipping på starten som tilsier elever på ungdomsskole (feature-filmer ville klipt raskere og gått nærmere, folk som ønsker å t.d. demonstrere kamera ville vist det skikkelig i stedet for å skummet forbi)
  • Forferdelig klipping
  • Veldig tydelig at bilen ikke kjører opp sjakten på slutten, men at hjulene bare spinner.
Alt i alt, fyr med RC-bil, camcorder med IR-funksjon og GoPro som dro på ferie til Egypt, og tenkte å ha det moro med konspirasjonsteoretikere.

Eller trailer til en film som neppe er bedre enn traileren.
Såklart er det en promo til en indiefilm
Lets pray to the GODS that it is Stargate
Hvis folk faktisk tror dette sprøytet er sant så trenger de sjekk.
Sitat av grudgE Vis innlegg
Flere en meg her som husker hvilken sjakt det er han visstnok sender RC bilen ned i? :P

Husker jeg satt våken midt på natta for noen år siden å så en live-feed på National Geographic hvor de sendte en liten rover inn i en sjakt i den ene pyramiden på giza-platået. Hele sendingen var igrunn ganske antiklimatisk da alt de møtte etter ca en time med sakte krabbing inn i sjakten var en barriere med to små hull i. Husker de sa at det kom til å ta årevis å få tillatelse til å bryte den ned.

Uansett, morsom viral markedsføring det her. Skal ikke stå på oppfinnsomheten iallfall.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært nede i pyramidene ved giza der og etter det jeg husker så er den sjakten han kjører bilen ned i en gang ned til gravkammerene i en av de "små" pyramidene ved siden av de største,
Trodde han hadde laget en RC-XD jeg... Skuffet når ingenting skjedde
er byen han er i sharm el sheik? ligna veldig mye. ble skremt når jeg la merke til at hotellrommet i tillegg var veldig likt det jeg var på
Bare 6 dager igjen til vi får se noen u.f.oer gleder meg as
Tipper at det er barnbarnet til Indiana Jones som har alt for mye fritid og alt for lite penger.
Lol, han lander på flyplassen i Sharm-el-sheikh
vel vi får vente å se.. nysserig hvertfal lol
om han skal røpe hemmelighetene til pyramidene i egypt blir spennende å finne ut av.

har de ikke vakter osv ved pyramidene for å unngå til som dette? hvis han faktisk har klart å få lurt inn en slikt kjøretøy i pyramidens kanaler og med kamera og fjærnstyring så er det jo mulig å finne ut av hva som er der inne. har han funnet noe som ingen andre skal vite om så har han et perfekt "utpressingstriks" på gang.

han har satt opp mange nettsider på forskjellige språk osv som vil koste + reisen + utstyr til fjernstyring etc. så er mulig han faktisk har noe å komme med?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
han har satt opp mange nettsider på forskjellige språk osv som vil koste + reisen + utstyr til fjernstyring etc. så er mulig han faktisk har noe å komme med?
Vis hele sitatet...
Eller bare litt for mye penger, eller tok dette samtidig som han var på ferie?

Om dette hadde vært noe sannhet i, hadde plutselig forduftet av hemmelige organisasjoner uansett.
Nice å ha ''liker'' knappen til facebook der da.. Kult påfunn!
i know

hint:
kode.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av tvp Vis innlegg
i know

hint:
kode.
Vis hele sitatet...
Hm? Du kan jo bare dele det med oss her ;p
Sitat av tvp Vis innlegg
i know

hint:
kode.
Vis hele sitatet...
Waaat? :O
Gjerne fortell mer!
Jeg må bare spørre. Er det vanlig med 18-19 hopp på en dns trace?
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Jeg må bare spørre. Er det vanlig med 18-19 hopp på en dns trace?
Vis hele sitatet...
om du kobler til noe som f.eks. er i USA, ja.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Eller bare litt for mye penger, eller tok dette samtidig som han var på ferie?

Om dette hadde vært noe sannhet i, hadde plutselig forduftet av hemmelige organisasjoner uansett.
Vis hele sitatet...

Sett litt for mange filmer?..
uansett hva det er, fet video opptaker på radiobilen og nice musikk
thumbs up video
Kanskje han har funnet ut at jordkloden er rund.
Skjønte ikke poenget, hvorfor skal noen betale ham penger for å ikke vise en video av noe alle kan reise ned der å filme? Og hvis det skulle være noe interresant inni tunnellen der som skal være "hemmelig". Hvordan kom han plutselig på at han skulle reise til egypt å filme det? Det blir for dumt.