Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 588
Vi har denne routeren, og hybelboerne våre er koblet til DMZ-porten der. Jeg har veldig lyst til å begrense deres internetthastighet, da de laster veldig mye opp og ned, noe som gjør at jeg får utnyttet min internetthastighet mye mindre enn jeg hadde planlagt.

Jeg har fått høre at det er mulig å konfigurere DMZ-porten på veldig mange forskjellige vis, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre dette. OM noen med peiling på emnet hadde orket å hjelpe meg, hadde dette vært flott!

På forhånd takk
Står det ikke noe i bruksanvisningen?

It features a DMZ port that may be configured as a WAN interface to provide redundancy and load-balancing*. In addition, the firewall implements bandwidth management, to ensure an efficient allocation of network capacity and minimize congestion.
*functionality available in an upcoming firmware update
Vis hele sitatet...
Sist endret av bo1e; 9. januar 2009 kl. 11:49.
det spørs litt på hvordan router det der. normalt så er det litt mer avanserter router som har egen dmz port.
dem har normalt og en eller 4 lan porter.disse router(bedrift) kan du confe så dem sperrer for p2p osv... normalt er det logge inn på web siden og sjekke. alle er litt forsjelige. lese bruker manualen eller værtfall skriver model nr her.