Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1267
Noen som vet om ett fantastisk Strategi Spill som jeg kan laste ned.

please
Supreme Commander ?
http://wesnoth.org/

Utrolig moro om du gidder å bruke 10 min på å sette deg inn i det.
Sanntid eller rundebasert?
transport tycoon deluxe.. er jo transportstrategi
Commandos serien er jo knall tøff. Anbefaler den på det sterkeste
Age of Empires II! AoE I og AoE III er også brukbare, særlig AoE I, men jeg holder fortsatt en litt større knapp på II! Have fun
wc3, wc3 tft, c&c first decade (tjoheihvordetgår), c&c tiberium wars 3 (når det kommer seff), supreme commander (Er alt for lego for meg da men), AoE spillene, Empire Earth spillene, Starcraft/SC: brood war, Homeworld (++ exp packs), Homeworld 2... Finnes mange mange flere der ute, men disse satte definitivt spor i mitt "gamerhjerte"..
Stronghold2! Jeg elsket age of empires før, men man blir jo lei av det. Stronghold2 ble min erstatning. Konge spill i middelalderen. Bygg ditt eget slott med massevis av flotte beskyttelsesmekanismer. Send knights på fienden, skaff ressurser, sleng steiner avgårde med gigantiske katapulter, send ninjaer til å ta over gatehousene til fienden, hold flotte fester og turneringer og mye mye mer. Fins massevis av flotte kart på nettet, grafikken er heller ikke til å klage på. linker:

http://stronghold-knights.com/
http://www.2kgames.com/stronghold2/
http://www.fireflyworlds.com/sh2_index.php
http://stronghold2.heavengames.com/

happy playing

PS. skulle ikke være vanskelig å finne på TPB eller en hvilkensomhelst annen luguber side.
Pass på å oppdatere det til v.131

Edit: se også her
Sist endret av campod; 10. mars 2007 kl. 14:17.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Du kan jo ta en titt på Cossacks. Spillet krever mye tålmodighet, men det blir engasjerende ettersom historien du spiller deg igjennom er basert på virkelige historiske hendelser (syns jeg å huske). Spillet er det mest realistiske strategi-spillet jeg har snublet over så langt, og om du virkelig liker strategi-spill burde Cossacks være en vinner.
Jeg vil si at hvis du har tålmodighet og venter litt, og i tillegg er villig til å bruke litt penger på å faktisk kjøpe spillet; så tror jeg "World on Conflict" skal bli veldig bra. Er fremdeles noen få måneder til lansering, men jeg ser i hvertfall frem til det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
faan, har så lyst til å spille supreme commander at jeg nesten vurderer å kjøpe en windowsmaskin bare for den bruken! Menmen, får vel heller bare vente litt, og satse på en macbook pro
Sitat av Cinamon
Commandos serien er jo knall tøff. Anbefaler den på det sterkeste
Vis hele sitatet...
Det er ikke et stategispill.

Ellers vil jeg anbefale WC3 TFT. Drit fett.

Btw: Det heter strategispill, og ikke strategi spill.
Sist endret av bendiks; 17. mars 2007 kl. 18:26.
Anbefaler Settlers på det varmeste. Gjerne Settlers II som jeg koste meg med i barndommen!
Sitat av max-mekka
Det er ikke et stategispill.
Vis hele sitatet...
commandos er et strategispill. Jeg har spilt det, og kan si at det er et strategispill.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg anbefaler Supreme Commander. Driver og spiller det på nettet nå, utrolig fett. Det har en sinnsyk stor skala som åpner for veldig mange strategiske muligheter. Det introduserer mange elemter som er kritiske i virkelig krig hvor man må takle store avstander, nemlig logistikk og informasjon, som jeg vil si kanskje er det viktigste i spillet. Det har mindre fokus på micromanagement og den klassiske stein-saks-papir formelen (eks: spyd tar hest, hest tar sverd, sverd tar spyd). Lagene er relativt like, noe som har fordeler og bakdeler. Det gjør spillet veldig balansert, noe som gjør det genialt i multiplayer. Ikke minst er det sinnsykt tilfredstillende og sende avgårde en nuke og se den utradere et halvt kontinent
For de som ikke har den utrolige maskinkraften som Supreme Commander krever, så er faktisk TA Spring et meget godt alternativ. Jeg for min del liker TA spring bedre mye pga at Supcom krever ufattelig mye.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av Stigern
For de som ikke har den utrolige maskinkraften som Supreme Commander krever, så er faktisk TA Spring et meget godt alternativ. Jeg for min del liker TA spring bedre mye pga at Supcom krever ufattelig mye.
Vis hele sitatet...
Som gammel TA entusiast må jeg vel sjekke ut dette her Laster ned as we write... selv om det sikkert blir litt kjedelig for mitt overklokkede 8800GTX

Edit: Crap, trodde det var standalone men så er det en mod til TA. Oh well, får laste ned TA senere da.
Sist endret av Polar-; 17. mars 2007 kl. 19:54.
Sitat av Polar-
Som gammel TA entusiast må jeg vel sjekke ut dette her Laster ned as we write... selv om det sikkert blir litt kjedelig for mitt overklokkede 8800GTX

Edit: Crap, trodde det var standalone men så er det en mod til TA. Oh well, får laste ned TA senere da.
Vis hele sitatet...
Det er IKKE en mod til TA!!!

Det er stand-alone, og Balanced Annhilation er en mod til TA Spring.

Ser dette ut som det gamle TA? Nei det gjør nok ikke det.

Prøv TA Spring, du kommer til å like det!