Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 850
På skolen er det trådløst netverk, men det har passord for å komme seg inn. Hvordan kan jeg komme meg inn?
spør nettverksansvarlig om du får passordet.
Eller hack deg inn, noe jeg ikke oppfordrer deg til å gjøre.
Trådstarter
28 0
Sitat av cokeloop
spør nettverksansvarlig om du får passordet.
Vis hele sitatet...
hehe.. har prøvd, men får det ikke. Men hvilken måte kan jeg hacke meg inn på da?
Google, spør google! En vis mann..

Men, du skal jo ha rettigheter for å kunne benytte deg av det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare glem hele driten... finn på noe annet. Du kommer ikke til å klare det
Trådstarter
28 0
Sitat av Centurius
Google, spør google! En vis mann..

Men, du skal jo ha rettigheter for å kunne benytte deg av det?
Vis hele sitatet...
Er kun de som får data fra hjelpemiddelsentralen og skolens egne pc,er som får nett..
Keegkid , kan du ikke bare spøre en av dem som har fått pc fra mongis sentralen da ?
hvis dem ikke har dem kjør det key wepkey som henetr ut key fra pc'en dems.
og endre mac adressa di til noe helt rar. og pc navnet på laptopen så det ikke kan sposers til deg.
Trådstarter
28 0
Sitat av ranvik
Keegkid , kan du ikke bare spøre en av dem som har fått pc fra mongis sentralen da ?
hvis dem ikke har dem kjør det key wepkey som henetr ut key fra pc'en dems.
og endre mac adressa di til noe helt rar. og pc navnet på laptopen så det ikke kan sposers til deg.
Vis hele sitatet...
De vet ikke passore, de får it-annsvarlig til å skrive inn passore.. Key wepkey?? Sånn program at jeg holder inne CTRL over passordet til en pc som har det skrevet inn?
Enjøyz (10 tegn)