Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 717
Hadde en opplevelse på heroin jeg lurer på om er vanlig.


For en stund siden sniffet jeg litt heroin på kveldstid før jeg skulle sove, lå å prøvde å sove, men i hodet mitt var jeg våken, jeg hadde lyst å ta enda en dose, så jeg tar enda en dose, men dette var i mitt eget hode, jeg var på en måte i søvne, og forsøkte å gjøre ting som å bevege min kropp, osv osv, men det viste seg, alt jeg gjorde var i en drøm hvor jeg var bevist, så fort jeg fant ut av dette freaket jeg ut og våknet, så prøvde jeg å sove igjen, og det samme skjedde, jeg lå å sov (men i hodet mitt var jeg bevist og våken, med lukket øyne, mens når jeg prøvde å åpne øynene gjorde jeg det i drømmen flere ganger før jeg klarte å åpne de på ekte).

Har tidligere hatt en slik erfaring på subutex også.



Hvorfor og hvordan oppstår dette?
Det er en helt vanlig opplevelse på opiater. Min erfaring er at det skjer når en har fått i seg en god dose og er ganske så stein. Er som å gli inn i en drømme-våken tilstand
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har opplevd noe lignende på alkohol og barbiturater tror jeg. Ligger å sover noen timer på sofaen, så våkner jeg og går på dass eller noe annet normalt, lukker døra og våkner på sofaen igjen. Står opp og tar et pipe trekk eller gjør noe normalt og våkner på sofaen igjen, endelig på ekte, og husker at jeg er tom for weed
Minte meg om Inception eller groundhog day elns. Jævlig forvirrende, men syntes det var ganske imponerende og mest pussig.
Sist endret av Bothrops; 4 uker siden kl. 00:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når jeg tok heroin sent for leggetid, eller som morgenlisse hadde jeg en lei tendens til å få søvnparalyse og slike bevisste drømmer hvor jeg visste at jeg drømte men klarte ikke vekke meg sjøl pga søvnparalysen.. Ubehagelige greier.. Venter jeg heller til jeg har fått slått opp øya og har en kopp kaffe attåt ;P