Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 849
Hei,
har ikke direkte mye peiling på lyd, annet enn at jeg er stor fan av musikk og spill med god lyd.

Jeg har lyst til å investere i noen dyre headphones/forsterker etc. Tenker alt fra beyerdynamic til sennheiser. Har sett på sennheiser HD650, kan fint kjøpe headset til 3-4k, men hvor mye må jeg da gi for forsterker, slik at jeg faktisk får utnyttet dem.
Tar gjerne i mot eventuelt andre tips! Skal bli brukt til mye musikk, spill og film.

Takk for svar!
Stikk på nermeste hifiklubben sjappe og prat med de. da får du værtfall testet forskjellige headsett.
Husk at forskjellige forsterkere gir forskjellig lyd, det jeg liker er ikke sikkert du liker


Selv bruker jeg en gammel NAD AV 713 og ett par NAD VISO HP50 har hørt mye annet men jeg (mine ører) liker dette.

Og ang lydkort, drit i det, kjøp eller en ok dac.
Sist endret av Sterol91; 23. juni 2016 kl. 19:46.
Fostex HP-A4 / Fostex HP-A3
https://www.youtube.com/watch?v=UrAPLodcF1s
Har HP-A4 sammen med Phillips Fidelio X2 og Beyerdynamic DT 770 80Ohm. Driver dem helt uten problemer.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Vet du/dere om soundgarden spaceworld 2 minutter fra oslo s har de?
Hva med Audio Technica ATH-M50X?
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Hva med Audio Technica ATH-M50X?
Vis hele sitatet...
Jeg hører mye på musikk, over gjennomsnittet opptatt av lyd og må si jeg er svært fornøyd med mitt Audio Technica ATH-M50X headsett så anbefaler det gjerne til flere.