Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1226
Har lenge hatt problemer med å få tak i driverne til min Compaq presario CQ57 etter at jeg formaterte maskinen, slettet recoverydelen og installerte en clean Windows 7.

etter mye om og men fant jeg trådløsdriverne, men kommer meg enda ikke på nett.

problemet nå er at jeg ikke finner noen trådløse nett. Har routeren stående 3 meter unna meg og har testet med en annen pc og telefon uten problemer. nede i statusikonet står det bare at ingen tilkoblinger er tilgjengelige. når jeg feilsøker får jeg følgende melding: "det kan være et problem med driveren for wireless network connection-kortet". men feilsøkingen hjelper meg ikke mere enn det. har sjekket i enhetsbehandlingen at det ikke mangler noen drivere og wifi adapteret er riktig installert ifølge windows. trådløs nett er aktivert i nettverks- og delingssenter og har sjekket hotkeys på tastaturet. noen som kan hjelpe meg?
her finner du driveren din http://www.compaq.com/country/cpq_support.html

så forresten ikke at du hadde funnet driveren din, huket av for riktig 32bit eller 64bit ? prøv uansett begge ? har ellers iike så mye å bidra med