Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1795
Jeg fant en side der du kan laste ned themes , skins osv til vista. jeg lurte på hvordan jeg fikk fila til og funke? Når jeg laster den ned får jeg en fil jeg tror jeg må lagre et sted, men veit ikke hvor, sorry er litt noob på akkuratt dette. siden: http://www.adni18.com/gallery/index....03cf32c913d0c5
jeg trenger bare og vite hvordan jeg får til logons, themes og skins
Sist endret av kng666; 9. april 2007 kl. 01:09.
Hvis du er ute etter slikt, kan jeg anbefale programmet Style XP. Den samkjører med themes osv fra http://www.themexp.org/

Og ja, du finner også Vista themes der selv om XP både står i programmet og url til siden.
Trådstarter
20 0
Er det til vista?
nå vil jeg si meg totalt uenig med Svends. Finn heller en annen løsning. Style XP er laget av småunger med dårlig koding. Dette fører til at programmet drar mye mer ressurser enn hva som strengt tatt trengs. Style XP er noe man bør holde seg unna, mener jeg da.
Trådstarter
20 0
jeg har vista,, trenger hjelp til det som er på siden
Det han lurer på er: han har windows vista og har lasta ned thems og bootskin. så lurer han på om hvordan han får lagt inn dette på maskina si.
Sitat av Svends
Hvis du er ute etter slikt, kan jeg anbefale programmet Style XP. Den samkjører med themes osv fra http://www.themexp.org/

Og ja, du finner også Vista themes der selv om XP både står i programmet og url til siden.
Vis hele sitatet...
Diverse bevis tyder på at det der er til windows XP, aner ikke om det kan brukes til vista.

Don't rape me if i are wrong.
Trådstarter
20 0
ooh suprise,, jeg tror nok det er til vista siden det siden heter http://www.themexp.org/. Faen a svends klarer du ikke å lese,,
Går ut i fra at dette er tråden til å stille følgende spørsmål i:
Er det mulig å få Vista til å se ut som XP? (Da mener jeg standard-themet, ikke classic theme)
kng666 skrev:
ooh suprise,, jeg tror nok det er til vista siden det siden heter http://www.themexp.org/. Faen a svends klarer du ikke å lese,,

Opprinnelig skrevet av Svends
Hvis du er ute etter slikt, kan jeg anbefale programmet Style XP. Den samkjører med themes osv fra http://www.themexp.org/

Og ja, du finner også Vista themes der selv om XP både står i programmet og url til siden.


Hvis du hadde klart å lest, så hadde du sett at jeg skrev om dette. Les det nederste jeg skrev! Jeg antok du var på jakt etter Vista themes jeg, noe du også finner på themexp.org! Men beklager, da ser det ut som jeg tok feil, og det var kjekt å prøve å hjelpe deg.....jeg svarer deg ikke mere fremover vet jeg. Prøver å hjelpe og får dritt tilbake...

Jeg vet mange ikke liker Style XP, men nå var dette mitt tips da, ettersom jeg likte det den gang jeg dillet med themes.
det er ikke hvor han finner thems han lurer på! han lurer på ossen du får lagt det inn og brukt det! doh
Sist endret av marius_volvo; 9. april 2007 kl. 01:51.
Trådstarter
20 0
jeg spurte ikke etter en side,, men det går bra, sorry for at jeg ble litt sint, er ikke helt edru
Sist endret av kng666; 9. april 2007 kl. 02:01.
Han prøvde jo bare å hjelpe, han tok feil han beklaget end of story, Shit happens trenger jo ikke å klikke loco på han da.
Er det faktisk ingen som veit hvordan man får detta til og fungere? hmmm
Søkte på google og fant noen treff. LINK
Håper du får til.
Trådstarter
20 0
tusen takk marius_volvo, en som kan noe
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Anbefaler deg hvis du skal begynne og få en "cia" "anime" o,l look på maskinen din. Så gå heller for og style en linux box. Det er mye bedre en og style windows.
Altså, jeg har windows xp, de "skinsa" som du kaller det, eller som jeg ville kalt det looks. Så har du bomma litt. Jeg ville få den "kule" blå xp themet mitt til å se litt fetere ut. Da brukte jeg denne siden til å forandre xp theme til vista theme. Akkurat DEN siden. Så sorry m8. Du har nok bomma litt der. =)

Det er ikke "made" for Windows Vista. Det er ikke noe smart triks man må gjøre på Utseende menyen for å få brukt dette themet.

Har du windows XP, og vil ha skrivebordet til å se fetere ut. Så laster du ned DeskopX. Har du vista fra før. Anbefales dette IKKE.

Men seff, vil du ødelegge et noe MYE fetere theme som du har fra før i vista med det skrapet her. Jaja, da kunne du bare tatt et klikk videre på den siden du linka til. Å så LEST (å lese, leser, har lest, leste) hva som stod nede der, og at det faktisk står forklart helt KLART og T-Y-D-E-L-I-G hva man skal gjøre så hadde du ikke trengt å spørre folk her på forumet, og sluppet å laga denne høyst irriterende tråden. :)

Bare et tips til neste gang : prøv deg fram litt på de sidene du leiter etter ting på. Og les hva som står der. Så skjønner folk mer hva du mener, og hva du egentlig prøver å si. =)

Men som sagt. Vil du fucke opp vista themet ditt med det her : Last ned DeskopX her.

www.google.com


Jeg ville hvertfall ikke instalert noe sånt for å få et styggere theme. Dere kan jo selv dømme :

Ville du hatt dette vista themet (som man må laste ned å kødde med) : NR.1. ?

eller ville du hatt dette orginale (som er med i vista fra før) : NR.2. ?

Min mening : NR.2 for all del. Men vær sin smak. (:



Btw. Har du win XP og ikke har råd til Vista enda. Kan du laste ned Vista Transformation Pack .

Jeg har det sjøl (til jeg får vista), det funker fett. Jeg tok linken til google resultatene jeg fikk, så du selv kan velge hvor du vil laste ned fra;).
Sist endret av iNter^; 11. april 2007 kl. 03:19.
Du kan gjøre svært lite for å få XP eller vista til å se bra ut egentlig. Er egentlig ingenting som kan måle seg med Compiz/Beryl i hva du kan gjøre med det og hvor bra det kan se ut. I tilegg har man faktisk orntlig stabilitet og noe som bruker lite resursser.
Sitat av nan
Du kan gjøre svært lite for å få XP eller vista til å se bra ut egentlig. Er egentlig ingenting som kan måle seg med Compiz/Beryl i hva du kan gjøre med det og hvor bra det kan se ut. I tilegg har man faktisk orntlig stabilitet og noe som bruker lite resursser.
Vis hele sitatet...
Enig, og det krever også mye mindre en div prog til XP...
Skulle kjørt linux hvis creative hadde laga en driver til X-Fi Platinum, som funker i linux.
Så til det kommer kjører jeg Vista
Chrispo: Jupp, kjipt det der. Selv kjøper jeg konsekvent ikke hardware som ikke har opensource drivere. Liker ikke sånn som for eksempel Creative driver på der med å holde tilbake alt av informasjon om det.

Closed Source=Dritt.
Trådstarter
20 0
Sitat av adm.inter
Altså, jeg har windows xp, de "skinsa" som du kaller det, eller som jeg ville kalt det looks. Så har du bomma litt. Jeg ville få den "kule" blå xp themet mitt til å se litt fetere ut. Da brukte jeg denne siden til å forandre xp theme til vista theme. Akkurat DEN siden. Så sorry m8. Du har nok bomma litt der. =)

Det er ikke "made" for Windows Vista. Det er ikke noe smart triks man må gjøre på Utseende menyen for å få brukt dette themet.

Har du windows XP, og vil ha skrivebordet til å se fetere ut. Så laster du ned DeskopX. Har du vista fra før. Anbefales dette IKKE.

Men seff, vil du ødelegge et noe MYE fetere theme som du har fra før i vista med det skrapet her. Jaja, da kunne du bare tatt et klikk videre på den siden du linka til. Å så LEST (å lese, leser, har lest, leste) hva som stod nede der, og at det faktisk står forklart helt KLART og T-Y-D-E-L-I-G hva man skal gjøre så hadde du ikke trengt å spørre folk her på forumet, og sluppet å laga denne høyst irriterende tråden.

Bare et tips til neste gang : prøv deg fram litt på de sidene du leiter etter ting på. Og les hva som står der. Så skjønner folk mer hva du mener, og hva du egentlig prøver å si. =)

Men som sagt. Vil du fucke opp vista themet ditt med det her : Last ned DeskopX her.

www.google.com


Jeg ville hvertfall ikke instalert noe sånt for å få et styggere theme. Dere kan jo selv dømme :

Ville du hatt dette vista themet (som man må laste ned å kødde med) : NR.1. ?

eller ville du hatt dette orginale (som er med i vista fra før) : NR.2. ?

Min mening : NR.2 for all del. Men vær sin smak. (:



Btw. Har du win XP og ikke har råd til Vista enda. Kan du laste ned Vista Transformation Pack .

Jeg har det sjøl (til jeg får vista), det funker fett. Jeg tok linken til google resultatene jeg fikk, så du selv kan velge hvor du vil laste ned fra.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke spørt om deres meninger, sider eller råd. beklager vis visse folk ikke skjønner dette. Her driver du og bretter fram om deg selv og hva du liker(OFFTOPIC). Jeg lurte bare på hvor jeg skulle lagre den filen og hva jeg skulle gjøre for å få det til og funke. EN ELLER ANNEN ADMIN PLIS SLETT DETTE EMNE eller noen kan si meg hvordan jeg gjør der, dette blir for mye offtopic. Fikk bare et godt svar av volvo_marius. En siste ting, selvom du heter adm.inter så betyr det ikke at du er admin
Sist endret av kng666; 11. april 2007 kl. 19:11.
Sitat av kng666
Jeg har ikke spørt om deres meninger, sider eller råd. beklager vis visse folk ikke skjønner dette. Her driver du og bretter fram om deg selv og hva du liker(OFFTOPIC). Jeg lurte bare på hvor jeg skulle lagre den filen og hva jeg skulle gjøre for å få det til og funke. EN ELLER ANNEN ADMIN PLIS SLETT DETTE EMNE eller noen kan si meg hvordan jeg gjør der, dette blir for mye offtopic. Fikk bare et godt svar av volvo_marius. En siste ting, selvom du heter adm.inter så betyr det ikke at du er admin
Vis hele sitatet...

LoL, sorry m8, svarte på spørsmålet ditt. Men du må lære deg å lese innlegga som du får svar på;).

Du har ikke spørt om våres råd eller meninger ? Hva gjør du her da?

- Jeg ble pist fordi alt du trenger å vite står inne på den siden du selv linka til. Der står det hvordan du skal instalere, og hva du må instalere for å få skinsa fra den siden til å virke.

Og lol hva har nicket mitt med saken å gjøre ?. Jeg tror ikke jeg er noe som helst. Men jeg tror jeg var den ENESTE som viste (eller som har svart) på hva du MÅ gjøre for å få skinsa fra DEN siden til å virke m8.

- TAKK. Anyway to late for kng666. R.I.P
Sist endret av iNter^; 12. april 2007 kl. 22:12.