Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 890
Man har et stort verdenskart litt ala risk og man skal produsere å markedsføre forskjellige produkter. Man kan bygge og utvide fabrikker for å produsere nok og samtidig må man drive med reklame for å få folk til å kjøpe. Så har man en 3-4 andre firmaer man kjemper mot. Man har vel 3-4 forskjellige produkter man kan selge. I demoversjonen jeg prøvde for mange år siden kunne man bare selge pcer tror jeg.

Ellers så husker jeg at man hadde CEO's eller noe sånt som reiste rundt på verdenskartet. Noen som vet hva jeg snakker om? det er IKKE Capitalism Plus.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Hva med det originale Capitalism? Er det jeg synes passer best med beskrivelsen. Hvilken plattform er det til? Kan du anslå sånn ca. hvor gammelt (når du sier eldgammelt tenker jeg automatisk c64/amiga)
nan
Trådstarter
Så vidt jeg kan se i fra screenshots er capitalism plus = capitalism 1. Og nei, ikke fult så gammelt. Jeg spilte vel en demo av det på pcen min for kanskje 8 år siden. Hvor gammelt det faktisk er dog vet jeg ikke. Vet heller ikke om det er et utgitt spill eller bare et shareware spill, men tror det er utgitt.
det er ikke transport taycon? det er i bye'er de konkurerer da
Sitat av spaceinvader
det er i bye'er de konkurerer da
Vis hele sitatet...
OT, men jeg tror det er den styggeste skrivefeilen jeg har sett i hele mitt liv. Hva i all verden tenkte du på? "bye'er" ?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
openTTD er det kanskje?
nan
Trådstarter
space invader: Nei det er det ikke. hadde ingenting med transport å gjøre. bare salg, produksjon og publisering av forskjellige varer.

comi: nope.