Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2095
jeg er en som har drukket ghb daglig i årevis, og fikk forleden tak i litt mdma pulver, problemet er at jeg merker absolutt ikke en driiitt. tenkte som først at jeg hadde fått noe dritt, men de andre som testet den jeg hadde mente den var superduper

kan det være slik at mitt korkbruk har ødelagt muligheten for at jeg får effekt av mdma ? begynte med ca 0,3g men effekten var så marginal at hadde jeg ikke vist at jeg hadde tatt noe hadde jeg ikke engang skjønt at jeg hadde tatt noe. noen som har samme problem ?
Det er ikke noe kjent kross tolleranse mellom stoffene du nevner. Så det kommer nok av andre ting.
Jeg drakk ghb daglig i flere år jeg også. Nasty bieffekter det stoffet har viss det misbrukes.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Det er ikke noe kjent kross tolleranse mellom stoffene du nevner. Så det kommer nok av andre ting.
Jeg drakk ghb daglig i flere år jeg også. Nasty bieffekter det stoffet har viss det misbrukes.
Vis hele sitatet...
ja man blir relativt/MEGET hekta ja,livet er som før og etter kork kan man si når man våkner hver 2 time hle døgnet fordi korken går ut begynner det bli slitsomt, men er mdma et veldig svakt stoff så jeg har gått med for høye forventninger ?
Sist endret av grøsaksblanding; 27. mai 2012 kl. 18:02.
Rent mdma pulver skal da være rimelig potent ved 0.3g. Er vel ikke umulig at overdrevent ghb inntak over flere år spiller en rolle i det. Kan vel og være at du sitter og venter på å kjenne noe av de samme tingene du kjenner når du tar ghb siden mangen tror ghb og mdma gir en ganske lik rus. Men om du våkner hver andre time for ghb går ut av kroppen din så hadde jeg holdt en knapp på at det kanskje kan være årsaken til hvorfor du ikke merket noe mens dine venner som muligens ikke bruker like mye ghb følte at kvaliteten var superduper(?)
Sitat av grøsaksblanding Vis innlegg
ja man blir relativt/MEGET hekta ja,livet er som før og etter kork kan man si når man våkner hver 2 time hle døgnet fordi korken går ut begynner det bli slitsomt, men er mdma et veldig svakt stoff så jeg har gått med for høye forventninger ?
Vis hele sitatet...
Hva skjer om du venter 4 timer + mellom dosene? Klarer du 12 timer. Eksperimenter med det. Jeg hadde det på samme måte som du beskriver det. Jeg har forsket litt på dette med ghb avhengighet. Abstinensene kan drepe en, de er værre en alkoholabstinenser. Og de lar seg ikke behandle særlig bra med Benzodiazepiner.
Hva slags doser tar du?

MDMA er ikke svakt. Stoff som er rimelig rent vil gi en orgasmisk rus i doser som er mye lavere enn hva du beskriver.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Hva skjer om du venter 4 timer + mellom dosene? Klarer du 12 timer. Eksperimenter med det. Jeg hadde det på samme måte som du beskriver det. Jeg har forsket litt på dette med ghb avhengighet. Abstinensene kan drepe en, de er værre en alkoholabstinenser. Og de lar seg ikke behandle særlig bra med Benzodiazepiner.
Hva slags doser tar du?

MDMA er ikke svakt. Stoff som er rimelig rent vil gi en orgasmisk rus i doser som er mye lavere enn hva du beskriver.
Vis hele sitatet...
abtinensene begynner jo etter 2-3 timer, så å drøye lenger blir jo selvpining. abstinensene er vist noe av de alller værste som finnes faktisik, har snakka med folk som har vørt hekta på heroin og senere ghb å de mner ghb abst er værst . men de varer heldigvis bare 3-5 dager. personlig drikker jeg ca 1,5 dl om dagen

benzo hjelper ikke all verden men hvis man bøtter nedpå nok så hjelper det en del
Sist endret av grøsaksblanding; 27. mai 2012 kl. 18:36.
GHB avhengighet mistenkes for å ha en kindling effekt. Så for hver runde med abstinenser du gjennomgår. Jo, værre vil neste bli. Har du ikke merket det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kindlin...nce_withdrawal)

Det fører til varige endringer i hjernen. Hos alkohol så vises det til store kognitive defekter hos folk som har gjennomgått flere avgiftninger.
Det finnes bedre medisiner enn benzo. Mye bedre, men viss de brukes ufornuftig så vil en bare endte opp med større problemer enn hva man hadde før.

Jeg kan legge til at det tilogmed er et "kosttilskudd" som vil kunne brukes til nedtrapping på ghb. Mye bedre enn diazepam etter min erfaring.
Sist endret av InTrance; 27. mai 2012 kl. 18:48.
Sitat av InTrance Vis innlegg
GHB avhengighet mistenkes for å ha en kindling effekt. Så for hver runde med abstinenser du gjennomgår. Jo, værre vil neste bli. Har du ikke merket det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kindlin...nce_withdrawal)

Det fører til varige endringer i hjernen. Hos alkohol så vises det til store kognitive defekter hos folk som har gjennomgått flere avgiftninger.
Det finnes bedre medisiner enn benzo. Mye bedre, men viss de brukes ufornuftig så vil en bare endte opp med større problemer enn hva man hadde før.

Jeg kan legge til at det tilogmed er et "kosttilskudd" som vil kunne brukes til nedtrapping på ghb. Mye bedre enn diazepam etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
nei har ikke merket noen jevn forverring i abst for hver gang jeg har tatt meg en pause. det er litt opp og ned men ikke noe fast mønster i at det blir værre
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hei, jeg har tatt ghb daglig i ca tre måneder og jeg gruer meg som et sannt helvete til å prøve meg på en pause..... har lest de grusomste historier her og andre steder... har samla sammen noen diverse bensodiazepiner, men forstår det sånn at det bare delvis funker.. noen som mener at GABApulver kan bidra til å hjelpe.... var snakk om et russisk beroligende middel man skulle kunne bestille fra EUland og et annet stoff også som jeg ikke kommer på lyrica eller noe sånnt... Dere har ikke en fin liten "oppskrift" til meg da??? Har opplevd enorme bekymringer, skjelving og en sinnsyk følelse av handlingslammelse når det har gått for lang tid siden en kork.... har vært på avrusning ift heroinbruk, men dette her virker som det tar kaka ganske greit ass ;-)
Det eneste jeg kan tenkte meg er at GHB missbruket har tømt/føkka med serotoninlagrene i hjernen, og du hadde lite serotonin og skille ut da du tok MDMA.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Det eneste jeg kan tenkte meg er at GHB missbruket har tømt/føkka med serotoninlagrene i hjernen, og du hadde lite serotonin og skille ut da du tok MDMA.
Vis hele sitatet...
GHB hindrer seratonin å komme ut og påvirker kunn GABA reseptorer.