Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 591
Hei, gamlemor har et olympus fe-170 camera med smekkfult minnekort hun skulle tømt, men når jeg kobler det til så dukker det ikke opp noe i men datamaskin,

det står at den har funnet drivere så det skal være i orden.

men altså ikke noe som dukker opp, har foresten prøvd med 2 pc med samme resultat, vært inne på hjemmesiden til olympus med den finner ingen treff på typebetegnelsen, minnekortt er seff så gammelt at ingen av kortleserne min tar det. har også testet med 2 kort i camerea

Så mitt spm, er det noe program fra olympus eller lignende som fanger opp "alle" olypuscam ?
alle tips tas imot med stor takk
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
kjører du via usb kabel eller har du minnekortet direkte i pc'en?
Fant fort ut etter et enkelt søk i google at kameraet du har bruker et xD-kort, og dette finnes det egne kortlesere til.

Jeg selv ville gått for den kortleseren her, den tar det meste av kort og koster ikke mer enn lommerusk. Er absolutt verdt å investere i en sånn kortleser, du kan få bruk for den når du minst venter det

Angående programvare; hadde du tatt deg ETT minutt for å gidde å bruke Google hadde du fort kommet til denne siden, last ned koblingen under Software.