Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 733
Jeg kjøpte en razer boomer speed for ca. 1 år siden. Den stod støvete på øverste hylle i en eb-games butikk. Jeg visste at razer var et bra merke, og flere jeg kjente hadde diamond back.

Men da jeg først testet musa ble jeg skuffa. Den reagerer ikke når jeg tar raske bevegelser, som jeg trenger og gjøre når jeg spiller cs med lav sens.

Dette er jo en kulemus, men det stod at den hadde 2100 dpi. Jeg så her på freakforum på gamle tråder der hvor folk spurte om den beste gaming musa. Det var flere som svarte "razer boomslang", så det må ha vært en god mus en gang i tia..(?)

Er det no forskjell på boomslang og boomerspeed?

Er det noen som har hatt en av disse tidligere? Som har hatt de samme problemene som meg? Har du evt. fått fiksa det?

Det ekke krise om jeg ikke får fiksa den, kjøpte den mest for morro skyld x) Er mest nysgjerrig.
Razer har ofte en "on-the-fly" endring av hvor man kan stille på hastigheten, eksakt hvor den er aner jeg ikke, da jeg aldri innstallerer programvaren som følger med. Har hatt en Boomslang, og den brukte jeg til den var utslitt. Boom Speed skal da være en slags storebror.

Kikk på innstillingene i windows, kikk på innstillinger i eventuelt installert programvare.
Diamonback ftw. Vet ikke så mye om de gamle razermusene men du kan sikkert lese om dem her http://www.razerzone.com
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Razor Boomslang var jo den råeste gamingmusa da jeg var fjortis. Tenker det var sånn rund 10 år siden, i '96-97? I forhold til dagens muser er den nok ikke spesielt aktuell, og jeg synes ingen av de nyere modellene til Razor er noe å hoppe i taket for.
750604
406057's Avatar
Trådstarter
men polar, var det slik at den ikke reagerte når du tok raske bevegelser?