Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1862
Leter etter innstillinga der jeg kan gjøre at ipaden låser seg når jeg klapper igjen coveret. Finnes den ikke på ipad air?
Kommer an på hvilket cover du har. Er ikke alle covere som har denne funksjonen
Hvis det er et cover fra apple så bør det funke.. Og den funksjonen skal være på by default. Sjekk instillinger -> Generellt -> "lås/lås opp" (Undertekst "lås og lås opp iPad-enheten automatisk når du lukker og åpner iPad-omslaget").

Denne skal være på.

Hvis ikke det funker da så gjetter jeg på at du har et 3. parts cover hvor denne funksjonen rett og slett ikke funker.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Hvis det er et cover fra apple så bør det funke.. Og den funksjonen skal være på by default. Sjekk instillinger -> Generellt -> "lås/lås opp" (Undertekst "lås og lås opp iPad-enheten automatisk når du lukker og åpner iPad-omslaget").

Denne skal være på.

Hvis ikke det funker da så gjetter jeg på at du har et 3. parts cover hvor denne funksjonen rett og slett ikke funker.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja ipaden til fatter har denne innstillingen, men den finner jeg ikke på ipad air! Problemo!

Sitat av Batterilader Vis innlegg
Kommer an på hvilket cover du har. Er ikke alle covere som har denne funksjonen
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo sant har et belkin cover
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Hehe, ja ipaden til fatter har denne innstillingen, men den finner jeg ikke på ipad air! Problemo!
Vis hele sitatet...
Sikker? Sitter med min air forran og den er huket av, avhengig av funskjonen selv. Gå på instillinger - generelt og screenshot alt hvis du ikke ser selv

Fyi, ser at du har fra en annen produsent, sleep/wake fungerer bare med apple sine
Sist endret av Kong Grizzly; 11. januar 2014 kl. 00:30.
Sitat av Kong Grizzly Vis innlegg
Sikker? Sitter med min air forran og den er huket av, avhengig av funskjonen selv. Gå på instillinger - generelt og screenshot alt hvis du ikke ser selv

Fyi, ser at du har fra en annen produsent, sleep/wake fungerer bare med apple sine
Vis hele sitatet...
Åja, riktig. Men har da bestilt ett par deksler på ebay til den andre paden, og dem har fungert utmerket på sleep/wake funksjonen..
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Åja, riktig. Men har da bestilt ett par deksler på ebay til den andre paden, og dem har fungert utmerket på sleep/wake funksjonen..
Vis hele sitatet...
Er det en form for magnet på høyre side på den du har nå? Er ihvertfall der funksjonen blir utløst