Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 665
Hei

Noen av dere som har testet uorginale iphone 5 ladere? Har prøvd noen men har vært forskjellig kvalitet

Kan noen av dere anbefale meg en fra norsk nettside?

Mvh
Susehuet
Drit i norsk nettside! Dra til ebay.com og handle for under 200 så slipper du moms og eventuelt fortolling! Mange, og da mener jeg MANGE av laderne der er ekstremt billige og har free shipping helt til postkassa!
Om man skal ha mulighet til å bruke kabelen til å synce må vel også chippen i pluggen være original?
Jeg kjøpe den dyreste kabelen på Dealextreme, men den havna i søppelet da pluggen smeltet ...
Tror jeg satser på original kabel neste gang.
Sitat av TopGun Vis innlegg
Jeg kjøpe den dyreste kabelen på Dealextreme, men den havna i søppelet da pluggen smeltet ...
Tror jeg satser på original kabel neste gang.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg TopGun. Orginale ladere er ikke særlig dyre i forhold til sikkerheten de har. Falske ladere kan også være en stor brannfare så dersom man har en uekte lader vil jeg på det sterkeste anbefale å kun lade telefonen når man er i nærheten dersom noe skulle skje. (ALDRI lad med uekte lader om natta!)