Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2913
Hei,

sleep/wake knappen på min iphone er nå defekt. Funker bare hvis jeg presser den ned hardt nok, og bare noen ganger.

Noen andre som har opplevd dette? hvordan er reklamasjonen?

Mvh
Susehuet
Jeg har opplevd det. Reklamasjonen er fem år og Apple er superproffe.
Susehuet's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg har opplevd det. Reklamasjonen er fem år og Apple er superproffe.
Vis hele sitatet...
Fikk du ny telefon, eller reparerte de den? Lang tid tok det?
Hva gjorde du?
Jeg kjøpte gjennom apple.no, ringte dem, fikk retureske levert på døra, leverte esken med telefonen hos Bring og fikk en "ny" (eller refurbished som de kaller det, som er en brukt telefon som i praksis ser helt ny ut) en etter fem dager, igjen levert på døra. Har du kjøpt i butikk må du kontakte butikken. Det tar nok litt lengre tid.
en kompis sin 5 , ble også ødelagt der. han kjøpte via apple.no. Han fikk en helt ny tilbake i ekse etter 1 uk, de gadd ikke reparere
Ja jeg har opplevd det samme. Kjøpte min med tele 2 abbo. Fikk en lapp jeg klistra på en valgfri eske, sendte den inn, og etter en uke fikk jeg ny. Altså en swap enhet. Samme story som Don Tomaso basically.
Susehuet's Avatar
Trådstarter
Men må vente ei uke da, hehe. Men takk for tips, skal høre med dem i morra!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Hei,

sleep/wake knappen på min iphone er nå defekt. Funker bare hvis jeg presser den ned hardt nok, og bare noen ganger.

Noen andre som har opplevd dette? hvordan er reklamasjonen?

Mvh
Susehuet
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet for en stund siden, men orket ikke å få det fikset siden du da er uten telefon mens den repareres.
Jeg brukte bare den assistansegreia hvor du har en runding som du kan flytte rundt som gir deg muligheten til å slå av telefonen ved å trykke på den.

Oftopic så er dette for sent for meg nå da, ettersom den falt ut av lomma på ferien, så hele skjermen ble knust.
Anbefaler alle til å ha beskyttelse på iphonen sin