Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 948
Går ut ifra det er flere enn meg som mener disse pumpene er farlige.
Stempelet er jo så ustabilt at skuddet faktisk går av som et skudd, da man plutselig møter motstand når det ikke skal være det.

Har til og med hørt om folk som klipper litt av det svarte på stempelet for å få dem til å gli lettere. Men da sitter man ikke lenger med sterilt utstyr.

Hva kan gjøres med dette? Jeg kaster heller en ml om jeg kjenner for mye motstand enn å å bare presse pål, slik man ikke alltid, men ofte må med dem.
Når jeg leser om folk som ikke filtrerer engang, vil jeg gå ut ifra at mange bare trykker på og.

Joda, de gjør et skudd til et skudd, det skal de ha. Men det går litt vel fort når stempelet endelig beveger seg.

Hvor klager man for å få disse bort bort fra det åpne markedet?

De er fine for sykepleiere osv. og funker fint om man har to hender til rådighet. Problemet kommer når hvermannsen må begynne å gro en ekstra arm for å ha total kontroll.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Går ut ifra det er flere enn meg som mener disse pumpene er farlige.
Stempelet er jo så ustabilt at skuddet faktisk går av som et skudd, da man plutselig møter motstand når det ikke skal være det.

Har til og med hørt om folk som klipper litt av det svarte på stempelet for å få dem til å gli lettere. Men da sitter man ikke lenger med sterilt utstyr.

Hva kan gjøres med dette? Jeg kaster heller en ml om jeg kjenner for mye motstand enn å å bare presse pål, slik man ikke alltid, men ofte må med dem.
Når jeg leser om folk som ikke filtrerer engang, vil jeg gå ut ifra at mange bare trykker på og.

Joda, de gjør et skudd til et skudd, det skal de ha. Men det går litt vel fort når stempelet endelig beveger seg.

Hvor klager man for å få disse bort bort fra det åpne markedet?

De er fine for sykepleiere osv. og funker fint om man har to hender til rådighet. Problemet kommer når hvermannsen må begynne å gro en ekstra arm for å ha total kontroll.
Vis hele sitatet...
Nå er det et år siden jeg lå nålla på hylla, men aldri opplevd det med de før
Men er de laget for hvermannsen som skal skyte drugs på seg selv? Seriøst spørsmål.
Ikke merket noe med vann-blandinger men derimot med oljer er de sinnsykt trege/harde.
Synes dem blir trege bare man trekker opp vann med dem.
Kan ikke huske det var et problem før i tiden, men de siste årene har flere rundt meg merket det, og ingen vil ha annet enn grønne eller nevershare.
Litt fordi jeg er lei, men mest pga pumpene.
Liker å sette ett skudd en gang i blant, mens det meste snortes.
Har flere svarte pumper her, og noe speed men vurderer ikke engang å prøve.

Ny konspirasjonsteori incoming?

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Men er de laget for hvermannsen som skal skyte drugs på seg selv? Seriøst spørsmål.
Vis hele sitatet...
De fleste privatpersoner som handler pumper på apotek bruker dem til drugs. Sånn er det bare.
Og de skal jo ha brukerutstyr.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes de 2.5ml pumpene er jævlig greie jeg. Skyter typ 1 gang i mnd bare da og har egentlig ikke prøvd andre pumper når jeg tenker over det så dere mer erfarne har nok mer peil
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 18:55.
Rart jeg ser så lite motstand her, når nærmiljøet er så opptatt av det, og mange nekter å bruke dem.

Alle andre merker jeg har prøvd har langt mindre friksjon og er jevnere. Man trykker jo ikke om det er noen motstand.
Da blir det isåfall fort kul.
BD Emerald gang