Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 18334
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Halla

Jeg lurer på hva som skjer viss jeg tar Blå Valium?
Og hvor mye må jeg ta for og få en "heftig" effekt ? =)
Hvis du har angst kommer den trolig til å gå bort/ bli mindre, utenom det så vil du kjenne deg avslappa og rolig.
For å få en '' heftig '' rus drikker folk noen øl/Sprit på siden, effekten blir mange dobblet, også med cannabis.
Sist endret av Aaatcho; 6. april 2011 kl. 13:27.
Det kommer an litt på din toleranse.
Hvis du ikke har toleranse på benzo's, prøv deg litt fram. Start med 10mg.. osv

Men grapefrukt juice booster Diazepam ganske mye.
Samme gjør alkohol (ikke å anbefale da)
Husker første gang jeg prøvde blå valium.. fikk 2 stk som jeg smeltet under tungen og kjente ingenting.

Fortalte det til han duden jeg fikk dem av dagen etter og han trodde ikke på meg og ga meg noe fluni greier.. da ble jeg helt på bærtur.

Jeg skulle bare prøve for å prøve.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De fines mye falske blå, De kan innholde alt fra 5mg til 10,Selv om de står 10mg på de.
Ja som qtippz skriver her så finnes det kopier av disse blå pillene. Og kjøper du noen på gata så bør du se etter om det står Mano på dem. De er å anbefale de som det ikke står noe ting på er ikke å anbefale, vist det ikke er de originale da. Rusen er ikke stor annet enn at du vil slappe godt av. Og du bør prøve deg litt frem. Jeg vil anbefale deg med en piller først og da tenker jeg på 10 mg. Du vil først bli rolig og føle at verden er en god plass og leve.
hey kjøpte akkurat 50 blå men jeg fikk med meg 19stk brune rivotril . er det noen som har brukt disse før ? ligner på kryssere bare at de er brune og de skal hvist være rivotril . Tok 1 brun og 3 pils og merket ingen ting ventet 1 time uten noe efekt så da banka jeg ned 2 10mg blå å da blei jeg i form
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har kjørt alt fra 1-3 stk med og uten alkohol - både "HK 10mg" og original vare uten å bli noe annet enn varierende grader av sløv/trøtt.

Kjedelige saker, stay away om ikke du trenger de, IMO.

Men dette er sikkert individuelt som det meste annet...
Sitat av Tønsberg SiV Vis innlegg
Har kjørt alt fra 1-3 stk med og uten alkohol - både "HK 10mg" og original vare uten å bli noe annet enn varierende grader av sløv/trøtt.

Kjedelige saker, stay away om ikke du trenger de, IMO.

Men dette er sikkert individuelt som det meste annet...
Vis hele sitatet...
Og så til de grader og! Jeg blir gelè i kroppen og happyface i trynet av en enkel blå...
Jeg synes det er chille for hangovers, men ellers saa faar jeg aldri denne amazing effekten av dem. Blandet med alkohol er de lett katastrofe..
MANO blåvalium som selges nå om dagen er det liten effekt i. Styr unna disse.
Sitat av solomon Vis innlegg
MANO blåvalium som selges nå om dagen er det liten effekt i. Styr unna disse.
Vis hele sitatet...

hvor på landet tenker du til spesielt da? vest? øst? sør? nord?

har vært borti en del av blåvalium 10mg MANO.

Mange som meinte at det var blandet inni 2mg flunitrazipan i de som var her for ca 4-6måneder siden, de var i so fall SINNSJUKT god effekt utav å det holdt med Minimale doser iforhold til hva man var vandt til..

den typen der var veldig mørke blå i fargen, har også vært borti de med litt lysere farge som også det står mano 10 på, disse har jeg aldri fått noe funk spesielt funk utav.
Disse jeg sikter til er de som går for 25,- pilla på plata i Oslo. I begynnelsen fuyngerte dem helt utmerket, men de som er på markedet nå gir nesten ingen effekt. Og det er gost mulig de som er på plata nå er de med litt lysere farge.
Sist endret av solomon; 30. april 2011 kl. 21:15.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av solomon Vis innlegg
Disse jeg sikter til er de som går for 25,- pilla på plata i Oslo. I begynnelsen fuyngerte dem helt utmerket, men de som er på markedet nå gir nesten ingen effekt. Og det er gost mulig de som er på plata nå er de med litt lysere farge.
Vis hele sitatet...
ja, har de litt lyse MANO "10mg" og de er det lite funk i .