Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2068
Jeg vil skjule meg offentlig og for folk flest. Jeg må kunne mota post uten at folk vet hvem jeg er og hvor jeg bor. Hva må enn gjøre for å klare det. Kun seriøse normale svar.
Du må kunne tilpasse deg de ulike miljøene du kommer til å vanke i, ikke kom med gangsta-look til oslo vest, og ikke forretningsdressen inn på "Snorres-Kebab".

Lignende topic har vært oppe før, var vell 100 replies og massse views, search around.
Sist endret av uaexed; 21. september 2011 kl. 23:25.
Bo i en hytte i skogen og send posten din til nærmeste hus og hent den der.
Ja "Lignende topic har vært oppe før" Har vært oppe før men de har blitt slettet? Og jeg finner ikke noen nå som ligner på det jeg spør om her?
Skaff deg postboks til posten.
Unngå kortbruk..

Eller gjør noe med saken som hindrer deg i å leve ett normalt liv!
Hva er vitsen ellers? Skal du bestandig gå rundt å være redd?
Hva med økonomi?
Sitat av Chang Vis innlegg
Ja "Lignende topic har vært oppe før" Har vært oppe før men de har blitt slettet? Og jeg finner ikke noen nå som ligner på det jeg spør om her?
Vis hele sitatet...
postboks, falsk adresse, bytt navn , forandre dialekt utseende og flytt til en annen del av landet..
Postboks kan du bare glemme. Da må jeg først ha ett falsk bevis?
Du må virkelig være ute og kjøre. Er det ikke bedre at du forklarer hva som er grunnen? Så kanskje du heller kan få innspill deretter.

Må da være helt forferdelig å måtte forlate alt du har opparbeidet deg av bekjente osv osv.
Sist endret av stagg; 22. september 2011 kl. 00:25.
Ja det skulle jeg gjerne ha gjort, noe jeg også gjorde tidligere idag, men det ble slettet???
Sitat av Chang Vis innlegg
Ja det skulle jeg gjerne ha gjort, noe jeg også gjorde tidligere idag, men det ble slettet???
Vis hele sitatet...
Uff. Det var leit. De sletter tråder i hytt og pine.
Man kan godt skrive om mord, stjeling, hvordan lage bomber. Og hvor god rus du får av å prøve dette f.eks... bla bla... blir nok garantert slettet dette også kritikk skal man ikke høre vist det ikke berører andre da.
Du skriver jo usammenhengende, gir lite info, og stille få konkrete spm. Prøv en radikal omforming på skrivemåten din, så kan det hende tråden blir liggende. Hvorfor førstetråden din ble sletta vet jeg ikke, men jeg har min formening ja..
Prøv på nytt igjen da Ts. UncleAndy kommer bare med konstruktiv kritikk.
Jeg har fått ett tilbud av en kar. Som vil sende noe til meg i posten. Jeg vil ikke si hva dette er for jeg regner med det var derfor dette ble slettet i første omgang.

Men kort forklart så er det en person som vil sende meg en pakke i posten. Som han vil at jeg skal prøve ut siden han vet at jeg kan dette. Jeg vil heller ikke utdype det da det også er kanskje en grunn for sletting? Jeg vil ikke at han skal få vite hvem jeg er? Fordi jeg stoler ikke på alle mennesker.

Håper at dette kunne være til noe hjelp?
Da ble jo alt så mye lettere. Trodde det var noe skikkelig drastisk jeg, standard å tro det negative.

Send det til en nabo om du er skikkelig slu. Sjekke posten hver dag den kommer. Dette går selvfølgelig ikke om "pakken" er for stor og heller blir sendt på postkontoret. (alt i alt egentlig en ganske dårlig ide)

Ellers kommer jeg egentlig ikke på så mye annet. Men er sikkert noen smartinger her som kan komme med innspill.
Takk for innspill Staggere. Men jeg tror jeg bare dropper alt sammen. Man kan ikke stole på noen lenger? Og ihvertfall ikke når man blir lovet slike ting som jeg er blitt lovet. Når det høres alt for godt ut til å være sant så bør man tenke seg godt om ett par ganger, og bare si nei til seg selv. Men takk for de svarene jeg fikk. Fikk ihvertfall noen gode svar.
Kan jeg bare spørre om en ting, var det våpenimport?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Kan jeg bare spørre om en ting, var det våpenimport?
Vis hele sitatet...
Kunne jeg ha fått hjelp eller ett bedre svar vist det var det?
Dersom dette er et engangstilfelle så er det sikkert lurest å bare ta en lang biltur og treffe karen og ta det face to face. Mer anonymt enn det får du det ikke (gitt at han allerede vet hvem du er). 0 papertrail. Untatt diverse bomstasjoner du passerer da, men om du har en annen gyldig grunn for å være i området blir det neppe noe problem.
Noe lignende?: http://freak.no/forum/showthread.php...highlight=swey
Sist endret av CorLeX; 23. september 2011 kl. 03:21.