Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 8532
Heisann. kjøpte et USB kjøleskap og er VELDIG skuffet over den. den holder ikke snusen kald. bare selve boksen. den kjøler BARE det nederste boksen så det er idiotiskt og ha flere bokser der.

her kan du se kjøleskapet : http://www.northerner.com/html/snus-A_USB-kyl.html

det eneste som kjøler ned den nederste boksen er en plate som blir kald. MEN snus boksen er jo faenme litt større en den platen så den passer ikke nedi.

da kommer spørsmålet mitt.

hvor kan jeg kjøpe/lage en snusboks i stål som er litt mindre enn den vanlige snusboksen?

Tips og triks godtas hjertelig

og beklager alle skrivefeil
du kan kjøpe det på siden du linket til :P
lol :P
det er vel strengt tatt lettere å kutte løs litt av plastikken rundt den kalde plata, enn å lage en egen boks
http://www.northerner.com/html/snus-...l_snusbox.html

må si jeg er skuffet over at du ikke ser på neste side, haha
passer den nedi sirkelen noe bedre den da?
litt ustabilt da vis den går i stykker? og jeg har ikke noe tro på at den blir kaldere bare med og få snusboksen direkte på platen?

og punti gi faen i og svare som en forbanna idiot den er vell like stor som en boks.

tror vell eneste måte er og mekke en boks?
Sist endret av Toadftw; 26. januar 2009 kl. 00:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du finner slike på Teknikmagasinet. Du finner sikkert en i byen hvor du bor, hvis du ikke bor på landet da?
De har forsåvidt en nettside: http://www.teknikmagasinet.no/

Har et slikt USB-kjøleskap selv, funker fett
det er vell akkurat det samme om jeg kjøper på Morro butikken eller Teknikk magasinet? har du en metall plate underst?
Jeg ville vært litt skeptisk til alle disse tingen man kan kjøpe som basserer seg på USB. I spesifikasjonen til USB 2.0 er max last satt til 1500mA, noe som gir en max effekt på 7,5W over 5 volt spenning. Det sier seg selv at USB baserte vannkokere og kjøleskap ikke har all verdens kapasitet.
Du kan jo alltids dytte snusen din oppi en moccaboks. Blir litt gris, men den boksen er i hvert fall mindre og av metall..
Sist endret av aidoN; 27. januar 2009 kl. 12:28.
Sitat av aidoN Vis innlegg
Du kan jo alltids dytte snusen din oppi en moccaboks. Blir litt gris, men den boksen er i hvert fall mindre og av metall..
Vis hele sitatet...
det har jeg ikke tenkt på O_o Tusen takk du er en mesterhjerne kpkpkp
Kanskje litt vel Macgyver, men det er mulig at en luftgeværkuleboks fungerer.

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=68578
ingen dum ide det heller tusen takk. Kp til deg å
Mocca bokser, Nick And Johhny west og East, 1847 (Tror jeg er litt mindre)
Sitat av SnippeX Vis innlegg
Jeg ville vært litt skeptisk til alle disse tingen man kan kjøpe som basserer seg på USB. I spesifikasjonen til USB 2.0 er max last satt til 1500mA, noe som gir en max effekt på 7,5W over 5 volt spenning. Det sier seg selv at USB baserte vannkokere og kjøleskap ikke har all verdens kapasitet.
Vis hele sitatet...
1500 mA, var ikke det litt mye?

del det på tre, så kan vi snakke
Jeg så faktisk det kjøleskapet der ca 2 år siden eller noe, men syntes det var for dyrt. En stund senere så jeg det i hardware shoppen til ByLAN i Bergen (Dataparty) - til 300 kr! Min eneste tanke var da bare å kjøle snusen, men det fungerte selvsagt ikke. Colabokser må stå inni i såfall 30 min før de blir kaldt! Er noe lureri hele greien... Kjøp heller et EKTE minikjøleskap som er større, på plantasjen til omtrent 2000,-

Edit: Men til den lille prisen jeg kjøpte det for, var det verdt det
Sist endret av Skilpadden; 27. januar 2009 kl. 15:18.
ja den var billig og jeg ville ha den men det ser ut til at det dannes vann inni snus boksen. noen som har forklaring på det?
Sitat av Zeco Vis innlegg
Mocca bokser, Nick And Johhny west og East, 1847 (Tror jeg er litt mindre)
Vis hele sitatet...
1847 kommer i en liten metallboks til drøye 20 kroner i Sverige. East og West er vel plastikkbokser, og en rosa Mocca boks er småflaut å kjøpe seg.. Bruker du porsjonsnus ville jeg investert i en liten 1847-boks og fått litt valuta for kjøleskapet.. =)
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Toadftw Vis innlegg
ja den var billig og jeg ville ha den men det ser ut til at det dannes vann inni snus boksen. noen som har forklaring på det?
Vis hele sitatet...
http://www.google.no/search?q=kondens
1847 har jeg aldri sett i butikkene her ivertfall (Kristiansand) og Mocco bokser kan jeg bare spør mamma om ^^
1847 selges på alle deli de luca. Tror de har det i kristiansand?
ikke som jeg vet googla det og fant ingenting
▼ ... over et år senere ... ▼
litt ot, men går det ant å drive denne,
med denne?

(Tenker på TG11 der det ikke er låv for noen form for kjøling... -.-'')