Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1523
2 min shoot med bikkja idag...

Er belysningen rett?

Haha, ja, det var et fantastisk bilde!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Haha digger det
Tja synes det ble litt livløst siden det ikke viste så mye øyne, men kan være en personlig smakssak.
Skulle gjerne ha sett litt mere av den radioen også siden den hipsterhunden hører på musikk.
Akkurat nå så må du kutte radioen helt, eller få med mere av den, men ser at det kan være vanskelig å kutte radioen helt siden du da vil starte å beskjære "barten" til hunden.

Men er jo ikke et dårlig bilde, mye er jo bra, men det mangler det lille extra.
Har bikkja di på seg 3d briller?
Artig bilde.
Sitat av gummiand Vis innlegg
Har bikkja di på seg 3d briller?
Artig bilde.
Vis hele sitatet...
haha ja faktisk
Jeg likte kontrasten som radioen bringer med seg, og selve motivet var kult
Haha, utrolig tøft bilde
KP
Kult! 1080p?
Happy Buddha
Ta et nytt et, få med hele radioen og legg ut i HD så vi kan få et fint wallpaper!
Kjempestilig bilde og søt hund!
Dvergschnauzer Salt/pepper ??
Imma Papa Jo!
PapaJo's Avatar
Som en veterinær må jeg si:

I approve, haha.

Fikk ei lita latter ut av meg ihvertfall
Kult bilde! "Tonene" MÅ bort imo.
Takker for tilbakemeldinger.. en ny versjon her.. og ja jeg kan laste opp høyre oppløsning og uten tonene , på begge bildene

Sist endret av hansapils; 10. august 2012 kl. 03:09.
Likte bildet! Off topic men hvilken rase er dette?
Sitat av Twinli Vis innlegg
Likte bildet! Off topic men hvilken rase er dette?
Vis hele sitatet...
Det er en Bearded Collie..
litt skamklipt, er ikke så flink til å holde pelsen hans..
Sitat av hansapils Vis innlegg
Takker for tilbakemeldinger.. en ny versjon her.. og ja jeg kan laste opp høyre oppløsning og uten tonene , på begge bildene
Vis hele sitatet...
Se her ja, her var en bedre versjon

Hadde kanskje sett litt bedre ut med litt mere luft over hode til hunden.
En annen ting som var litt miss, men som du kanskje heter inn med litt PS er at det var veldig mørkt på venstre side av på brillene, mangler liksom litt definasjoner for å gjøre hele ansiktet til hunden, slik at den da ser mere "levende" ut.

Så retusjerer du bort det lille ledningkaoset på venstre side av radio og di små steinene, rusket og annet som er på bakgrunnen der nedenfor radioen og slik

Får du på en aldri så liten "Vignette" slik at det nederste høyre hjørne ikke ser ut å forsvinne helt ut i overeksponeringsverden så blir det veldig bra

Dette kan jo bli et meget så bra bilde