Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1843
Hvordan renser jeg røykmaskina mi? Det er en helt vanlig disco-maskin til rundt 1000-lappen. Hører så mye rart, alt fra destillert vann til eddik og vanlig springvann. Så om noen kunne hjelpe meg, hadde det vært topp
i første omgang er det lurt å bare kjøre gjennom ~en tank vann, det skal løse opp det aller meste
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeez, ingen som kan lure på noe når de blir forvirret, uten at man skal få google-lenker slengt i hodetmygod...

EDIT: Hva skjer hvis man ikke bruker destillert vann?
Sist endret av Eplegutten; 10. august 2010 kl. 20:37.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
det er ett forum, det er meningen at man skal spørre om ting og tang
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
det er ett forum, det er meningen at man skal spørre om ting og tang
Vis hele sitatet...
Det er et diskusjonsforum, ikke support.

Sitat av kdc_hero Vis innlegg
det er ett forum, det er meningen at man skal spørre om ting og tang
Vis hele sitatet...
For det første er det ikke ett forum, for det andre er det et diskusjonsforum, ikke et supportforum, sånn som diskusjon.no (pun intended)
Jeg driver med lys og lyd utleie og de vi bruker er http://www.soundshop.no/product_info...roducts_id=921 sånn veske. De følger med bruksanvisning så du skjønner det nok lett.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
For det første er det ikke ett forum, for det andre er det et diskusjonsforum, ikke et supportforum, sånn som diskusjon.no (pun intended)
Vis hele sitatet...
Angående det første så er det vell ikke akkurat flere forums her heller? Det er vell ETT forum med flere underkategorier. Selv om "et forum" mest sannsynlig var det han mente
Sist endret av olli408; 10. august 2010 kl. 23:05.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Jeez, ingen som kan lure på noe når de blir forvirret, uten at man skal få google-lenker slengt i hodetmygod...

EDIT: Hva skjer hvis man ikke bruker destillert vann?
Vis hele sitatet...
Google gir deg svar på det aller meste, inkludert dette. De er flinke sånn sett
Sist endret av Kimer28; 11. august 2010 kl. 01:30.
OT:
Google gir svaret på det meste dere "liksom" diskuterer også. Man kan finne drøssevis av anbefalinger, erfaringer blablabla der ute. At freakforum er noe særegent er det ikke selv om mange liker å tro det.
Men vi er jo norske da, det er vel eneste greia.

Har man et råd angående rensing av en røykemaskin så kan man vel svare høflig på dette, i stedet for å bruke tiden sin på å lete frem google linker og deretter syte over trådstarteren som ikke googler alt han vil ha svar på.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Google gir deg svar på det aller meste, inkludert dette. De er flinke sånn sett
Vis hele sitatet...
Jeg vet det.men nå var det sånn at jeg ville ha erfaringer, hva som var bra å bruke, iom at det ligger 10000.000 results på google, med alt fra destillert vann til såpe, til vann og eddik osv. Hva er best lurte jeg på.

Egentlig er det ingen vits i lenger, da jeg bare kjørte en 10 runder med kokt springvann rundt om i systemet+5 med eddik/vann oppløsning