Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 694
Har lastet ned en film, den kom bare til 97 %.
Og den er utrolig vanskelig å fortsette.
Lurer på om det går ann å spille av denne filmen selvom den har kommet til 97 %?
Er det noen tools som kan gjøre slik at det fungerer?
Antar du har lastet ned med en Bittorrent klient. Da spørs det om filmen var delt opp i flere winrar filer eller ikke. Hvis den er det tror jeg neppe det funker. Hvis den ikke er det kan det hende det funker. Men uansett får du ikke sett hele filmen, og hvilken bit som forsvinner er umulig å si.

EDIT: Det som skjedde er en tilfeldig bug som jeg ikke har svaret på. Skjedde det samme med meg 2 ganger. Kom til 99,9% av samme nedlasting og så står den bare stille. Dette gjelder pakke 2500. UTROLIG plagsomt!
Sist endret av hedningen; 11. august 2006 kl. 16:08.
Tvilsomt at det finnes et eller annet verktøy som kan lage film uten å ane hva det er. Du mangler 3 prosent. På en 700mb fil er det 21 mb, på en dvd 141 mb.
Trådstarter
Lastet den faktisk ned fra limewire. Siden filmen ikke eksisterte på torrent. Gjennom de sidene jeg har vært innom. Vet selv at de siste 21 mb bare er end-credits. filmen hakker, og er veldig vanskelig å se på. Hopper osv.
Okey 1, IKKE bruk limewire bare dritt. 2, hvis nedlastningen er fortsatt i download greia og ikke 100 prosent er det jo fordi at det er ingen som har resten av filmen eller den personen er ikke online. Dette er veldig vanskelig og gjøre noe med hvis du ikke setter live som innsats og finner nummeret til alle som har limewire og ber dem pent om og logge på, men hvis dette hadde vært bittorrent så mangler du noen ganger noen winrar pakker og disse blir vanligvis lagt ut av uploadern så fort noen ser at det er feil finnes også egene sider for slikt.
VLC har hjulpet meg i lignende situasjoner.
Hvis du har mulighet til å hente ut hashen på noen måte, så finnes det søkesider for ED2k-nettverket som kanskje kan hjelpe deg med å finne alternative kilder.
hvis det er i LimeWire er det vel bare og trykke kjør fill eller noe lignende.
Det gjør jeg hvis det er sanger som ikke kommer lengre en 90%
Sitat av ShAnGlaPanG
Okey 1, IKKE bruk limewire bare dritt. 2, hvis nedlastningen er fortsatt i download greia og ikke 100 prosent er det jo fordi at det er ingen som har resten av filmen eller den personen er ikke online. Dette er veldig vanskelig og gjøre noe med hvis du ikke setter live som innsats og finner nummeret til alle som har limewire og ber dem pent om og logge på, men hvis dette hadde vært bittorrent så mangler du noen ganger noen winrar pakker og disse blir vanligvis lagt ut av uploadern så fort noen ser at det er feil finnes også egene sider for slikt.
Vis hele sitatet...
OFFTOPIC:
Hva anbefaler du som alternativ P2P program?
Sitat av kerama
OFFTOPIC:
Hva anbefaler du som alternativ P2P program?
Vis hele sitatet...
DC++ (http://www.dcpp.net/)
Sitat av Grimdoc
Vis hele sitatet...
Helt enig der! Bare jeg fikk dc++ til å funke...
Må åpne noen porter på min ruter for å få det til å funke
Har foresten prøvd http://www.portforward.com , men de har ikke en guide til min.
Noen som har samme type ruter og kan gi hjelp? (btw, det er en Thomson-Alcatel Speedtouch516i)
takker for all hjelp