Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1043
Hei!

Jeg driver et lite utleiefirma, og ønsker å lage til en løsning hvor kundene selv kan booke utstyr til bestemte datoer og klokkeslett på nett. Har sett på diverse Joomla script som ligger ute, men er ikke sikker på om det er dette jeg ser etter. Er det noen som vet om et script/plugin som har disse kravene:
- Mulighet til å velge hva man ønsker å leie (gjerne fra en produktliste)
- Mulighet til å velge dato og klokkeslett (til og fra) man ønsker å leie
- Kontakt form med feks navn, mail, tlf, etc.
- Gjerne mulighet til å gjøre en visa transaksjon (forhåndsbetale for leien)
- En kalender hvor andre kunder kan se når ting er booket og når det er ledig
- En innebygget funksjon i kalenderen som gir en feilmelding om valgt utstyr er leid ut den datoen/tidspunkt de har valgt. (Evt at forespørselen sendes til en mail, hvor autorisert person kan gi tilbakemelding på om utstyr er inne da eller ikke.

Noen som vet om noe lignende? Hadde vært helt supert!

- Marcus
Jeg har for et stykke tid tilbake laget et bookingsystem for er firma som ønsket å la kunder kunne booke turer innover i Jotunheimen. Da brukte jeg Wordpress med pluginien Contact Form 7. Du kan se løsninger her. Den kan se noe krøkkete ut, men den har gjort jobben så langt

Regner med du kan bruke det til noe av det samme, bare at du skriver det om til ditt formål og ønske. Håper dette var til hjelp

http://mimisbrunnr.no/event/besok-klimaparken-2469/
Sist endret av Erlpil; 26. desember 2013 kl. 14:24.
@erlpil
Den så jo veldig bra ut! Skal se hva jeg finner ut av ang den