Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1365
Finnes det en måte å få se det hun gjør, hvem hun skriver med osv på hennes telefon med min telefon
Spør henne. Ikke vær en dust.
Overvåkning og kontroll er psykisk vold og maktmisbruk. Ikke vær den giftige partneren som gir traumer til en som er glad i deg.

Mistenker du utroskap så kan jeg forstå ønsket om å sanke beviser, men du kan også risikere å ikke finne et eneste bevis og bli mer og mer besatt av å overvåke og komme til bunns i det. Er man først kommet dit i et forhold så er tilliten så ødelagt at det ikke spiller så mye rolle om det faktisk er utroskap eller ikke og det mest fornuftige da er å gjøre det slutt. Forholdet blir giftig og destruktivt uten tillitt uansett.
Høres ut som et trygt, stabilt og sunt forhold hvis du føler behov for å overvåke dama sin aktivitet på telefonen. Alternativt så høres du ut som en forbilledlig og stabil kar.
3 svar som ikke er i nærheten av å svare på spørsmålet til ts.... Det finnes div spyware du kan legge inn på tlf hennes. Ved et raskt googlesøk vil du kunne finne slike programmer. Hvilke vil jeg ikke tipse deg om, da jeg mener det er moralsk forkastelig det du vil gjøre.
Det har du ingen ting med.
Kona di er et selvstendig individ med rett til et privatliv.
Akkurat som deg.
Partnerkontroll og sosial kontroll hører hjemme på historiens skraphaug og i samfunn vi ikke vil sammenligne oss med.

Skjerp deg!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av tøffel Vis innlegg
3 svar som ikke er i nærheten av å svare på spørsmålet til ts.... Det finnes div spyware du kan legge inn på tlf hennes. Ved et raskt googlesøk vil du kunne finne slike programmer. Hvilke vil jeg ikke tipse deg om, da jeg mener det er moralsk forkastelig det du vil gjøre.
Vis hele sitatet...
Rart at folk ikke snubler over seg selv i iveren til å hjelpe en... tufs... med å spionere på kona. Virker som en merkelig ting å klage over når du både skjønner at det er moralsk forkastelig og ikke "hjelper" selv engang?
Høres ikke sunt ut.At du ikke kan stole på dama er jo trist,spør henne rett ut isteden.
Typisk dette forumet. Sånn har det blitt. Det kommer et spørsmål, og så kommer det en haug av svar som skal moralisere i stedet for å svare på det faktiske spørsmålet. Om du ikke vet, så hold kjeft. Ingen er interessert i å høre om deres fantastiske moral og holdning. Til slutt er det vel ingen som gidder legge ut noe som kan oppfattes som «på kanten».
Sist endret av venstrehook; 1 uke siden kl. 10:51.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nei, det hadde jaggumeg vært en ren tragedie hvis folk som ville spionere på ektefellen sin måtte gå et annet sted. I cri everytim
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Typisk dette forumet. Sånn har det blitt. Det kommer et spørsmål, og så kommer det en haug av svar som skal moralisere i stedet for å svare på det faktiske spørsmålet. Om du ikke vet, så hold kjeft. Ingen er interessert i å høre om deres fantastiske moral og holdning. Til slutt er det vel ingen som gidder legge ut noe som kan oppfattes som «på kanten».
Vis hele sitatet...
Du har jo heller ikke noe å komme med, så hold kjeft sjøl og slutt å klag. Det er et diskusjonsforum, ikke et få hjelp til å spionere på kona forum. Det er ingen som tvinger deg til å være her.
Tre apper som er aktuelle; Family Orbit, mSpy og FlexiSPY. Lykke til
Hvordan telefon?
KVAKKsalver
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Typisk dette forumet. Sånn har det blitt. Det kommer et spørsmål, og så kommer det en haug av svar som skal moralisere i stedet for å svare på det faktiske spørsmålet. Om du ikke vet, så hold kjeft. Ingen er interessert i å høre om deres fantastiske moral og holdning. Til slutt er det vel ingen som gidder legge ut noe som kan oppfattes som «på kanten».
Vis hele sitatet...
Så du ønsdker ikke å delta i det norske samfunnet. Du bare ønsker å spre faenskap her. Lær deg litt om moral du også, så kanskje det går deg bedre her i livet.

Sitat av Odd Vis innlegg
Hvordan telefon?
Vis hele sitatet...
Den heter "hva slags".

Hvordan beskriver en handkling, ikke en gjenstand.
Sist endret av GakkGakk2; 1 uke siden kl. 12:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2pac alive in serbia
Finnes mange løsninger. Men prøv deg heller på en voksen samtale eller parterapi. Fortjener du egt noe tillit og ærlighet av kona di hvis du går bak ryggen på henne for å spionere på henne?
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Typisk dette forumet. Sånn har det blitt. Det kommer et spørsmål, og så kommer det en haug av svar som skal moralisere i stedet for å svare på det faktiske spørsmålet. Om du ikke vet, så hold kjeft. Ingen er interessert i å høre om deres fantastiske moral og holdning. Til slutt er det vel ingen som gidder legge ut noe som kan oppfattes som «på kanten».
Vis hele sitatet...
Hva tenker du egentlig om partnervold? For det er det dette er og du sitter altså å enabler det. Terrorisme i eget hjem. Mon tro om du hadde sitti å støttet terrorisme ute mot offentligheten også om det kom en psykopat å spurte om hvilket våpen som kunne skyte flest mulig folk på kortest tid, hvordan bære med seg en bombe uten å bli oppdaget eller annen terror bak husets fire vegger om hvilket hull det var best å kn*lle babyer i eller hvor man skulle slå mannen sin for å utslette selvfølelsen hans mest.

Det er ikke "typisk freak" å moralisere, her får folk svar på jævlig mye på kanten og langt over grensa for sosiale samfunnsnormer men når det går på ting som skader andre mennesker såpass mye skulle det bare mangle at folk ikke ønsker å enable og muliggjøre det.

Ethvert menneske har et ansvar for hva vi bidrar til å akseptere i samfunnet. Venstrehook aksepterer tydeligvis partnervold og det sier først og fremst noe om deg og ikke om oss andre. Tidligere i år ble en kvinne drept fordi ex partner overvåket hva hun gjorde og hvor hun var, og flere hundretusen kvinner og menn har vært utsatt for kontroll og psykisk vold av partner og sliter med etterfølgende av det resten av livet selvom de ikke ble drept.

Grensa må gå et sted for hva som er greit og ikke, og siden partnervold er del av en skadelig og utbredt ukultur så er det i mine øyne ikke greit å støtte opp om det. Folk kan spørre så mye de vil om hvordan plugge heroin i rasshølet sitt, hvordan komme seg unna vektere hvis de vil tagge t-banen, eller tips til åssen man knekker låsen på en sykkel for ingen av de tingene fører til direkte skade på andre mennesker. Jeg vet ikke med deg men jeg vil hvertfall ikke ha et samfunn der folk driver å traumatiserer og ødelegger hverandre. Det er en menneskerettighet å få leve uten vold. Kontroll er psykisk vold og psykisk vold skader like mye som fysisk, og i mange tilfeller mer.

Dette er et diskusjonsforum så du har rett til din mening og jeg til min, men om du ikke tåler at folk har grenser er det du som har et problem og er eller blir et problem for folks trygghet i samfunnet også.
Å legge inn spyware og overvåke kjæresten er MYE verre og mer forkastelig enn å være utro.

Anbefaler dere å gå ifra hverandre. Dere kommer aldri til å funke sammen når dere/du ikke kan stole på henne.

Eventuelt spør henne rett ut. "er du utro? Isåfall hvis du er det vil jeg gjerne at du sier det. Hvis du har funnet en annen en meg så er du ikke bra nok for meg uansett"
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Typisk dette forumet. Sånn har det blitt. Det kommer et spørsmål, og så kommer det en haug av svar som skal moralisere i stedet for å svare på det faktiske spørsmålet. Om du ikke vet, så hold kjeft. Ingen er interessert i å høre om deres fantastiske moral og holdning. Til slutt er det vel ingen som gidder legge ut noe som kan oppfattes som «på kanten».
Vis hele sitatet...
Ville du reagert på samme måte dersom noen la ut et innlegg hvor de ba om tips til hvordan de kunne slå kona/ungene uten at det ble merker, og fikk rettmessig kritikk for det? Eller hvordan man fikk tatt livet av bikkja til naboen uten at det ble rettet mistanke mot en?

Vet ikke hva du definerer som "på kanten", men det høres ut som du har falt utenfor min kant for lenge siden.