Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 37935
Hidden wiki er en .onion side som man bare kan komme inn på via TOR.
På hidden Wiki finner du nok masse scams! Du må nok finne ganske "hemmelige" onion adresser for å få tak i det drøyeste. Dop osv er det mye av men skal du ha leiemorder payer du ikke $10k på forskudd fra en side fra hidden wiki!
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Jeg snakker av erfaring
Vis hele sitatet...
Say what???
Som sagt tidligere; hidden web er stedet for slikt.

Leste annonsen i linken som ble lagt ut her. Det får meg til og tenke på hvor skrudd man må være for og ha leiemorder som yrke. Tenk på det; drepe hvem som helst bare man får penger for det. I annonsen presiserte personen at han offrene måtte være over 16... SYKT.
En ting er og drepe tilfeldige folk for penger, det er helt forskjellig og drepe in the heat of the moment, slik som sjalusidrap, fyll på byen osv. Er bare sykt og tenke på... Bra cash da.
Fleste leiemordere dreper vel strengt tatt ikke hvem som helst. Store deler av de tilhører kriminelle-miljøer hvor det er krig. Hvor folkene involvert har valgt sitt liv. Det kan på spesiell/provoserendes måte 'forsvarest' kontra det å være "soldat" i endel kriger rundt om i verden nå om dagen..Tviler på at den leiemordere er de som ser mest sivile drepte hvertfall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
først må du definere hva en leiemorder egentlig er.

jeg er ikke i tvil at det er begått mer enn et 10-talls drap
av "leiemordere" med norske pass.
de fleste av disse er enten i gjeng/motorsykkel miljø der heder ære og respekt teller mye. ikke nødvendigvis penger.

en og annen tulling betaler jo en "leiemorder"for å kidnappe/drepe den man elsker. (Faja-saken)

de få "andre" rekkruteres etter endt tjeneste i foreksempel forsvaret (ofte fra en av spesialstyrkene ) der de har fått god opplæring og knyttet mange kontakter og nære bånd til sine medsoldater.

ikke at jeg skal komme med noen injurier slik at jeg får pot på nakken

Hv 016 ble jo nedlagt, noe av det beste på norsk jord...
for en kompetanse som ble radert med ett pennestrøk.

Hører jo at det er endel med "spesiell kompetanse" som dra ut i verden som eks. Sør-amerika (flotte strender i Meksico)

ikke minst er jo været bra i Afrika og midtøsten
(Libya Hadde mye bra vær) men Afrika er jo stort.
(men i Kongo er "leilighetene" trange og Normenn/engelskmenn er ikke særlig populære der for tiden)
Blod-diamanter er jo en ettertraktet suvernir, sammen med alt mulig annet turist-juggel.

Russland er vel heller ikke å forakte, men vintrene er så kalde i sibir, dessuten er arbeidskraften billig

I alt pratet må vi ikke glemme at her markedskreftene som rår.

supplie and demand som det heter på godt norsk.

har de gitte personene de kvaliteter som kunden etterspør?
med unntak av krigslignende tilstander, er det kunden som innhenter opplysninger og gjør et grundig forarbeid for å finne rette persjoner til rett jobb, for å så etablere kontakt.

bør vel avslutte mens man kan, så det ikke dukker oppe en kar oppe på en haug 2000 meter unna.
med en Barret cal 50. BMG men en toppmontert 6-24x72 zeiss
(ok, jeg vet at i millitær utgave heter zeissen Henzholt)
som skyter corn flakes pakken min med en multi-purpose dit sola ikke skinner.

men når alt kommer for en dag, vet jeg ingenting om militære og andre ting bortsett at noen går av og til i grønne klær
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Sitat av btw Vis innlegg
supplie and demand som det heter på godt norsk.
Vis hele sitatet...
Engelsk* (titegn)
sarkastisk
Som skrevet tidligere i tråden, tviler jeg også på at det finnes leiemordere som jobber på heltid i Norge.
Grunnet lite marked, skulle jeg tro.
Men at det blir betalt for drap, er definitivt. Vet om et konkret tilfelle der en gjeng fløy inn en for å assistere i ett drap som involverte både store mengder plast og et bagasjerom.
Han ble riktignok tatt og soner nå, men skulle også motta betaling for dette.
Sist endret av Deadhorse; 15. desember 2011 kl. 14:30. Grunn: Slurvings.
Sitat av Ensiferum Vis innlegg
Hvilken side er dette hidden greia dere snakker om? link?
Vis hele sitatet...
What
How
Where


Aka, last ned Tor(How), bruk Where linken som url
Sitat av TobNor Vis innlegg
What
How
Where


Aka, last ned Tor(How), bruk Where linken som url
Vis hele sitatet...


Where linken funker ikke, men ser det har noe med onion og gjøre. Hva betyr det? Og har du mulighet for å oppdatere linken?
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Går du inn på linken gjennom Tor, da?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
the hidden web er FULLT av scams, men om du leter skikkelig dypt og lenge så finner du nok sikkert en leiemorder der den som er linket til i hidden-wiki er nesten garantert fake..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Torpedovirksomheten i Norge er større enn de fleste tror. Det er virkelig ikke noe problem å få tak i en leiemorder / torpedo. Sikker på at han du sist møtte på gata kan være en finfin leiemorder
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Torpedo???
Søkes for inndriving av gjeld i 200K + klassen
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Turgåsa Vis innlegg
Torpedovirksomheten i Norge er større enn de fleste tror. Det er virkelig ikke noe problem å få tak i en leiemorder / torpedo. Sikker på at han du sist møtte på gata kan være en finfin leiemorder
Vis hele sitatet...
Tore Torpedo kan nok de fleste få tak i for en klekkelig stor sum med penger, men noen leiemorder tviler jeg sterkt på at du møter med det første.

Tore Leiemorder er ikke så aktiv i Norge, det finner jeg usannsynlig.

http://www.torpedoinkasso.no/
Sist endret av stagg; 13. juli 2012 kl. 17:16.
vet om en side der du betaler 70 000 og gir litt info om fyren så er han død innen 2 uker........


Husker ikke hva sia heter)
Sist endret av w3lbeck; 13. juli 2012 kl. 17:16.
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Perfekte drap = Gift
Vis hele sitatet...
hehehea, perfekte drap er at det ikke er noe å finne..
Like greit at Ola nordmann ikke har en leiemorder like tilgjengelig som det er en McDonalds på hvert kvartal i New York.

Når vi er inne på leiemordere. Hvis dere er interessert i hvordan enkelte av dem (nå snakker vi om de virkelig sprø) "opererer" kan dere sjekke ut Richard Kuklinski. Han var en amerikansk massemorder og leiemorder for mafiaen. Ikke uten grunn gikk han under kallenavnet "The Iceman". For å skape forvirring rundt hvilket tidspunkt offeret ble drept pakket han dem inn i is. De kunne bli oppbevart opptil flere år på denne måten før han kvittet seg med dem. Han utførte sitt første drap allerede som 16 åring, og utførte dem på de mest brutale, sadistiske vis. Av og til kunne han finne på frakte sine utvalgte til en hule i skogen hvor han satte opp et videokamera for filmet at rotter spiste offeret levende. En av de mest effektive metodene var vel dog når han oppsøkte dem på gaten og sprutet blåsyre (luft-løselige utgave av cyankalium) i hodet på dem. Offeret døde tilsynelatende av hjertestans, mens Kuklinski selv forsvant i folkemengden.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Bare slenger ut en link, da Lucy kom me et bra tips her. Husker jeg så et intervju med han på 60 minutes for noen år siden, iskald fyr.
http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&...6LGcFO_ZZU7oTg
Vel Stagg...
dessverre ser det ikke ut som om den nettsiden er noe annet enn tull :-(
For gæli egentlig da jeg har et lovlig krav men namsmannen får ikke tak i penger fra vedkommende
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av sledgehammer65 Vis innlegg
Vel Stagg...
dessverre ser det ikke ut som om den nettsiden er noe annet enn tull :-(
For gæli egentlig da jeg har et lovlig krav men namsmannen får ikke tak i penger fra vedkommende
Vis hele sitatet...
Beklager, ikke meningen. Men litt skøy er vel lov på Fredag den 13?

Tvi, tvi. Får håpe det ordner seg med pengene dine, med eller uten torpedo.
Tenk bare på alle mordene ikke en gang vi får vite om flaut for etterforskere å ikke løse et mordmønster
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Om man kjenner noen som nettopp har løpt over grensa fra Russland så skal man vel ikke se bort ifra at du treffer på en som dreper for deg.

Om man kan leie en morder til en 500-lapp i Brasil bør man vel få tak i noen her i landet også? Blir nok dyrere enn en 500-lapp, da!
Vis hele sitatet...


Eyyyyy.... e er russisk -.-
Stig Millehaugen for eksempel
▼ ... over et år senere ... ▼
Det er mye mørketall i kriminelle miljøer, for rett pris så blir du hengt i skogen eller får deg en judas karamell med heroin. Øst-europerne knerter folk for en lav sko, det gjør de fleste gærne pillerusa torpedoer også, om det er det som må til. Med vilje eller ikke.
Sitat av kulestian Vis innlegg
Det er mye mørketall i kriminelle miljøer, for rett pris så blir du hengt i skogen eller får deg en judas karamell med heroin. Øst-europerne knerter folk for en lav sko, det gjør de fleste gærne pillerusa torpedoer også, om det er det som må til. Med vilje eller ikke.
Vis hele sitatet...
Ja, for rett pris kan jeg også henge deg i skogen.. Hvem faen vil betale noen for hjelp til å henge seg? Har ungdommen blitt så tilbakestående?
Sjekk ut deep web... Ganske ille egentlig
Hvis du ikke har betydelige kontakter innenfor et hardt kriminelt miljø tror jeg du bare skal glemme å få kontakt med en leiemorder.
Man har jo blant annet Haugerud-drapet som viser at praksisen eksisterer.
Men å legge inn en bestilling på et drap krever sitt av kontakter.
Og bra er det.

Sitat av w3lbeck Vis innlegg
vet om en side der du betaler 70 000 og gir litt info om fyren så er han død innen 2 uker........

Husker ikke hva sia heter)
Vis hele sitatet...
Ergo vet du ikke om en slik side.
Det har vært mange bestilte drap i Norge opp igjennom årene, det er i hvertfall sikkert.
Noen som husker han som ble skutt på togstasjonen for noen år siden?
Denne: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3384612.ece
Syns jeg virket ganske uh..Proff. Har det kommet noe mer ut av saken? Nei?
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Det har vært mange bestilte drap i Norge opp igjennom årene, det er i hvertfall sikkert.
Noen som husker han som ble skutt på togstasjonen for noen år siden?
Denne: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3384612.ece
Syns jeg virket ganske uh..Proff. Har det kommet noe mer ut av saken? Nei?
Vis hele sitatet...
Eh, amatør. Fyren døde ikke. Hvor vanskelig er det å sikte på tennene? 15 cm opp, 15 cm ned...
Og hvorfor er denne "praksisen" så godt skjult i skyggene? Ja, skjønner? Dukker det opp en skutt kar på en togstasjon som fremdeles lever vil jeg kalle det særdeles lite gjennomtenkt om dette faktisk var et betalt og mislykket drap. Ikke bare er det vitner som har beskrivelser i saken men politiet antok at forholdet skjedde i tidsrommet mellom klokken 20.30 og 21.00. Det beste hadde vært om de hverken kom til noen konklusjon om tidspunkt for når døden inntraff (hvis tullingen greide det), og ikke minst at en rettsmedisinsk obduksjon ikke ledet til noe sted. Med andre ord, hvis mannen faktisk hadde blitt utsatt for noe annet enn idioti på høy skala ville sannsynligheten for at kroppen hans ble oppbevart i en fryser nå eller at kjøttet og beina ville blitt knust og flerret opp av sultne, kraftige grisekjever på en gård et eller annet sted ingen ville "trodd at noe kunne skje!!". Ellers har jeg som tidligere nevnt at litt blåsyre på 50-70 mg gjøre susen like raskt som du kan nynne på Lille trille. Gift av typen smak og luktfri vekker så lite oppsikt at man kan gå inn på en litt full bar og sende et offer til himmel eller helvete, alt etter hva du selv tror på. Hadde man vært på toppen, og hatt tilgang på 200 mikrogram VX, nervegiften, hadde jo det selvfølgelig vært best. Det vil si, om du er en følelsesmessig avflatet, iskald psykopat med personlighetsforstyrrelser. Personlig tenker jeg at det også må være noe galt med deg om du setter deg ned i sofaen og tenker at "Nei, vet du hva, altså. Jeg tror jeg leier en mann som kan drepe xxxx fordi". Eller ikke fordi? For moro?.
Sist endret av Lucy In The Sky; 15. november 2013 kl. 17:26.
Sitat av hayer Vis innlegg
Ja, for rett pris kan jeg også henge deg i skogen.. Hvem faen vil betale noen for hjelp til å henge seg? Har ungdommen blitt så tilbakestående?
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du å misforstå det? Man betaler noen for å ta et menneske av dage, og det blir iscenesatt som selvmord/uhell. Hvem vet hvor stor prosent av alle de "uforståelige" selvmordene og overdosene som faktisk hadde ukjente involverte?