Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4288
Så jeg har har klart å glemme windows 7 passordet mitt til PCen jeg bruker. Heldigvis har jeg fingeravtrykket mitt lagret, og det er den jeg bruker for å logge meg inn, men i det siste har jeg blitt litt redd for at fingeravtrykksensoren skal slutte å funke, siden den har blitt svakere i det siste. Så jeg tenker det er lurt å kunne passordet den gangen den slutter å fungere helt. Jeg håper dere kan hjelpe.

Og bare hvis du lurer, passordtipset er ''japansk oppfinnelse, rart navn''.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=245973

Se mot slutten av tråden, der kom løsningen for meg ihvertfall.

Mvh

En med samme problem.
Sist endret av Antonymus; 16. mai 2014 kl. 20:49. Grunn: Tillegg
Jeg prøvde cmd, men når jeg trykker windows+r, -cmd, står det at det ikke fant det. Heldigvis hadde jeg cmd på skrivebordet, men når jeg skriver alt det det står i tråden, står det kun ''systemfeil 5 har oppstått. Ingen tilgang''. Hva skal jeg gjøre da?
Sitat av Fujimaki Tatsui Vis innlegg
Jeg prøvde cmd, men når jeg trykker windows+r, -cmd, står det at det ikke fant det. Heldigvis hadde jeg cmd på skrivebordet, men når jeg skriver alt det det står i tråden, står det kun ''systemfeil 5 har oppstått. Ingen tilgang''. Hva skal jeg gjøre da?
Vis hele sitatet...
Det må være noe muffins her? "Systemfeil 5 Ingen tilgang" pleier man bare å få hvis man ikkje har rettigheter til å utføre den operasjonen. Som hvis man prøver å endre passordet på en annen kontoen fra en "begrenset konto". Kanskje du kan høre med han her, han så ut til å kunne sakene sine.

Sitat av intreserte Vis innlegg
[...] beste er å følge instrukser på youtub. første du lærer er å hacke windows passordet på en anens pc i løpet av 30 sekunder og forandre passordet til det du ønske.
Gjelder alle maskiner som bruker windows, ved å bruke cmd komandoen kan du hacke deg inn på servere,maskiner ovs...
Men det er svært ulovlig å bryte seg inn på andre sine pc`r.
Skal du prøve det må du gjør veldig mye forandringer på laptopen din så du ikke legger igjen spor.
Vis hele sitatet...
Sitat av intreserte Vis innlegg
er med sikkerheten på pc din ?
95% av maskiner med windows ligger åpen for angrep, så lenge man ikke går inn i systemet og forandrer oppsettet.

Du kan antagelig hackes med noen få comandoer. Alle maskiner med windows er slik.. Så lenge du ikke går inn i systemet ditt og forandrer oppsettet for å komme inn på den.
Vet du hva passordet som skal til for jeg skal komme inn på pc`n din er

passordet ditt er *administrator*

[...]

ikke bruk windows sitt passord for å logge inn på pc`n, dette kan omgås med kun 4 komandoer og tar 30 sek for å komme inn på systemet ditt.

Aldrig oppgi brukernavnet på maskinen din !!!
Vis hele sitatet...
Du kan jo kontakte han på PM å høre om ikkje han kan hjelpe deg med å komme deg inn hvis du oppgir Windows brukernavnet til han.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Det må være noe muffins her? "Systemfeil 5 Ingen tilgang" pleier man bare å få hvis man ikkje har rettigheter til å utføre den operasjonen. Som hvis man prøver å endre passordet på en annen kontoen fra en "begrenset konto". Kanskje du kan høre med han her, han så ut til å kunne sakene sine.





Du kan jo kontakte han på PM å høre om ikkje han kan hjelpe deg med å komme deg inn hvis du oppgir Windows brukernavnet til han.
Vis hele sitatet...
Jeg lo høyt på kontoret her nå

TS: Hirens Boot CD, google it
Du kan prøve PCWin Recovery:

http://www.pcwinrecovery.com/

Dette programmet lar deg resette passoret på datamaskinen.