Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1845
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
God kveld Freaks.

I nærmeste fremtid skal jeg og noen kamerater ta LSD for første gang, ingen av oss har prøvd det før.
Av tidligere erfaring har jeg bare ecstasy, cannabis og alkohol og har likt alle sammen, selv om jeg har fått bad trips noen ganger på cannabis.

Hva er do & don't når det kommer til LSD?

Så langt har jeg tenkt :

- Safehouse som jeg ikke trenger å noie noe med
- Komfortable mennesker rundt meg
- Føler meg "klar", har gledet meg i flere uker og mast på kameraten min for at han skulle skaffe.

Så, er det noe som dere tenker at jeg har glemt? Noe veldig viktig som feks tyggis & vann på x?=

Også, jeg er ikke redd for bad trips, men HVIS det skulle skje, hva gjør jeg? Funker det å tenke at du er high?

Go kveld videre.
Sist endret av ArtOfHacking; 14. mai 2014 kl. 19:22.
Hvis du har badtrippa flere ganger på cannabis så skal du vite at det lettere kan skje på LSD, avhengig av dosen så klart.
En badtrip på LSD kan i værstefall ende dårlig. Etter hva jeg har observert så virker det som folk "mister seg selv" og ikke kjenner igjen seg selv eller nærmiljøet, da gjelder det å snappe ut av det kjapt. En venn du stoler på kan roe deg veldig ned.

Jeg så en kamerat badtrippe veldig kraftig, noe som har skremt hvertfall meg vekk fra LSD.
Dette er worst case scenario, så lykke til og drikk masse vann
Ikke at jeg er ekspert på det, men er det ikke greit å ha med hvertfall en person som har erfaring fra LSD?
Om man får en såkalt bad trip eller ikke skjønner hva som skjer, er det jo godt å ha en som kan litt der.
Det ga meg betryggelse hvertfall
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Jeg skal kanskje ha noen babysitters som skal være edru eller røyke seg en jonas.
Fikk inntrykk av at det er stor sjangs for å få bad trip når jeg leste her, men etter det jeg har lest på nettet så får de fleste en positiv opplevelse? Noen druggies som vil utdyppe hvilket forhold du som har tatt det og bekjente har i forhold til LSD?

Må også si at det var bra link du linka Hageslangen.
Sist endret av ArtOfHacking; 14. mai 2014 kl. 20:05.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Hvis du har alt på stell, og ikke dama ringer deg for å slå opp, trur jeg du kommer til å ha en fin tur

Positive tanker er flott! Mange som har fått badtrips som kommer godt ut av det, blant annet en kompis som kom ut som en "bedre person" på grunn av badinga (ifølge han selv).
Skal nok gå bra så lenge du ikke har gjort et dumt valg iløpet av dagen, det blir som en kniv du ikke kan unngå og trippen tar deg til et veldig mørkt sted, slår deg ned i kne stilling og du må løse opp problemet.

Ego death er vell det mest skremmende, er som en knyttneve fra en annen dimensjon bare knuser personligheten din, du blir ingen. jeg brukte en god stund for og finne meg selv igjen etter trippen

Tenk positivt, sett på chill musikk, frukt er mega digg, spesielt banan og mango.

Er egentlig ganske lett og tenke seg gal, men da er det bare og ta på seg headsette og forsvinne ut i naturen.
Sist endret av Carlozero; 14. mai 2014 kl. 21:12.
Holde seg unna fulle folk.
Slå av telefonene
Jeg vil anbefale å starte med EN blotter/sukkerbit av hva enn dere har, ikke noe mer første gang. Tro meg, det er intens nok, ihvertfall hvis det er første gang. Sjansen for å få research chemicals er egentlig relativ stor avhengig av hvor du bor (anbefales å aldri ta noe som ikke er testet med eget testing kit). Svelg den, ikke ha den på tunga (ekte LSD er aktiv både i magen og i munnen, noe research chemicals ikke er). Sterk bitter metallisk smak er som regel kjennetegn på disse "RC's". Såkalte "bad trips" er et veldig feiltolket utrykk som du ikke skal ta deg nær av, kos deg og go with the flow. Alt jeg har å tilføye.
Sist endret av Gequa; 14. mai 2014 kl. 22:16.