Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 975
Hei

Jeg har to skjermkort (forskjellige) på hver sin pci e port. Det ene korte (det kraftigste) skal kjøre 2 skjermer, det fungerer fint. Det siste kortet skal kjøre en tredje skjerm, er dette mulig?
Har du prøvd? Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal funke, har selv kjørt både 2 og 3 skermkort samtidig ^^
Det funker fint, gjør det samme selv

Edit: jeg har:

Radeon HD 5850: Hovedskjerm og prosjektor
Radeon HD 56XX: ekstra skjerm 1 og 2
Sist endret av olli408; 29. oktober 2010 kl. 00:09.
det fungerer ikke. Har putta inn begge kortene i pcn og kobla til skjermene, hva gjør jeg galt ?
Gå til Skjerminstillinger og endre instillingene
det går ikke. Virker ikke som om pcn har oppdaget av jeg har koblet til det nye kortet. Når jeg åpner skjerminnstillinger får jeg bare opp mine 2 skjermer, ikke den tredje. Hvis jeg går inn på enhetsbehandling i windows, får jeg heller ikke opp mer enn et skjermkort.
say what? er det mulig å kjøre to skjermkort(ulike) samtidig på et hovedkort?
hvilken version av windows kjører du? Om du har f.eks Vista som kjører WDDM 1.0 så kan du kun kjøre to GFX kort om de er helt identiske ellers vil windows deaktivere det ene kortet.

Google WDDM og les så får du fort svar på evt problem Jeg har prøvd en go del forskjellige setups, og det eneste jeg har fått skikkelig stabilt er to kort av nyere type og brand, som bruker samme driver (key!)
kjører windows 7 Ultimate, og WDDM 1.1. Og ja, det virker veldig som nenzo sier, at det ene kortet er deaktivert. Ville det blitt bedre hvis jeg hadde brukt WDDM 2.0, i såfall hvordan oppgradere man til den ?