Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1291
Hei

Jeg har et veldig enkelt lite spørsmål her...
Jeg har en HTC HD2. Den har Windows Mobile 6.5. Hvis jeg kobler den til en Windows 7 pc med usb kabel, får jeg opp en forespørsel på telefonen som spør hva jeg vil gjøre, et alternativ er da internett-deling. Hvis jeg trykker på den installerer windows 7 automatisk en driver, og jeg har internett. Spørsmålet mitt er bare om det samme skjer i XP ? Trenger det om noen dager, og har ikke muligheten til å prøve det før dette.

Håper det er noen her på forumet som kjører både windows mobile og xp, som kan fortelle meg om det virker, eller om jeg må ha noen ekstra programmer/drivere

På forhånd takk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dette fungerer fint i XP også, såfremst du legger inn Windows Mobility Center iallefall, sånn var det med min 6.0 mobil og WindowsXP.

I Vista SP2 \ Win7 ligger mobility center allerede inne.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Dette fungerer fint i XP også, såfremst du legger inn Windows Mobility Center iallefall, sånn var det med min 6.0 mobil og WindowsXP.

I Vista SP2 \ Win7 ligger mobility center allerede inne.
Vis hele sitatet...
I winsows vista og nyere så kan man laste ned Windows Mobile Center, men jeg trodde ikke dette funka på xp? Trodde det het active sync? Eller er jeg helt på jordet nå ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
På xp og tidligere versjoner av windows må du bruke Active Sync, men etter det så er det Windows Mobile Center som tar kaka.
Sitat av Fleff Vis innlegg
På xp og tidligere versjoner av windows må du bruke Active Sync, men etter det så er det Windows Mobile Center som tar kaka.
Vis hele sitatet...
Så det er altså active sync som er tingen. Tusen takk så langt!

Finnes det noen portabel verson av det programmet tro? Hadde jo vært utrolig kjekt å kunne bruke mobilen min som modem ved hjelp av en minnepenn eller noe sånt, uten å måtte installere programmet hele tiden
tusen takk folkens Det ser ut til å virke!
Husk på at datatrafikk koster MYE hvis du ikke har abonnement for det da..
Sitat av excubated Vis innlegg
Husk på at datatrafikk koster MYE hvis du ikke har abonnement for det da..
Vis hele sitatet...
Har fri trafikk
Vil bare minne deg om at HD2 telefonen har den geniale funksjonen at den kan settes opp som Wifi-ruter.
Da slipper du å styre med drivere og slikt. Bare koble seg til fra pc'en som ett annet trådløst nettverk.

Jeg digger den funksjonen, lei av drivere og dill som aldri funka.