Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1213
Har lenge hatt lyst på en iPad, men har ventet til den blir lansert i Norge og kommer med 3G abbonement. Nå er jeg lei av å vente.

Etter et kjapt søk på kelkoo , så finner man mange som leverer med 3G.

Har jeg fullstendig misforstått dette med norsk lansering, og det er kun det at man får norsk tastatur og språk som man venter på ved norsk lansering?
3G fungerer fint, men du trenger Micro-SIM. Både Telenor og Netcom leverer dette, om jeg ikke tar feil.
Norsk språk og tastatur kommer vel med en update når den lanseres i Norge, ja.
Sist endret av Digital Hybrid; 20. september 2010 kl. 22:09.
Og om du ikke har et eget abonnement for iPad-en, og i stedet bruker tvillingSIM, så vet jeg at flere har hatt problemer med å motta samtaler på telefonen samtidig som man bruker datatrafikk på iPad-en.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av Invisible Elf Vis innlegg
Og om du ikke har et eget abonnement for iPad-en, og i stedet bruker tvillingSIM, så vet jeg at flere har hatt problemer med å motta samtaler på telefonen samtidig som man bruker datatrafikk på iPad-en.
Vis hele sitatet...
Har ikke så mye erfaring med tvillingSIM.. blir det billigere?
Har nå telenor, og de har et bra tilbud med maks 10kr pr dag med bruk av 3G (maks 310kr i måneden).
Norsk OS og tastatur er tilgjengelig i iOS 4.2 http://freak.no/forum/showthread.php?t=166154
Jeg har selv en iPad 3G som bruker et microsim bestilt fra Telenor. Betaler 299, eller 399 kr i mnd uten bindingstid. Man har 2-3 forskjellige valg når du ringer Telenor. Man får etter hva jeg forstod samme abbonomentstype som "mobilt bredbånd" bare at en får ett microsimkort, fremfor en USB-dongle.

http://www.telenor.no/privat/mobiltb...linklist-3-mbb
Sist endret av møkk; 20. september 2010 kl. 22:21.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Takk skal du ha