Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1943
Hei! Driver å setter opp websiden min og er ute etter kritikk på hvordan den ser ut og hvordan den er utformet.

www.madserlandsen.com

Gleder meg til å få høre kritikken deres ^^,

Mvh
Mads Erlandsen
Du bruker noe som ser ut som flash og jeg så en loadingbar i 2011.

Ellers har du sikkert fint innhold, jeg tok meg ikke tid til å vente til alt lastet.

Stryk
I vote /no.

Les opp på HTML5, og kutt ut Flash-en. Det meste av det du har på siden din til nå krever ikke Flash, men andre biblioteker (jQuery) i stede, som gjør nettsiden mer kompatibel med diverse devicer.
Veldig enig med flexd her. I tillegg så er de "boksene" eller hva nå det skal forestille som beveger seg over logoen på førstesiden slitsomme og gir ingen mening.
Sist endret av Sjanten; 14. september 2011 kl. 22:44.
Prøv å la siden fungere (I alle fall noenlunde) med enheter uten flash/javascript. (Så du hadde en HTML del på galeri og "sitemap".
Jeg hater sider som har flash er alt jeg har å si. Værsåsnill å ikke ha flash, vis du isåfall insiterer så gjør noe så jeg slipper loadingbaren!!!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Må nok si meg helt enig med resten. Vi er i 2011, og siden brukte alt for lang tid til å laste. Når det kommer til det bildet som dukker opp med en gang det er lastet. fjern den. Var veldig forstyrrende, og tok vekk alt for mye fokus, sånn at jeg faktisk ikke la merke til at det var en menylinje der med en gang.
enig med de før meg. i tillegg synes jeg menyen burde ha vært midtstilt, sånn som innholdet. er heller ingen fan av lydene.
Etter å ha vært tålmodig og sett på "flashshowet" en stund, så ser jeg at menyen over forsvinner, og man kommer ikke inn på noe.

Edit: Glem det, var bare jeg som ble forvirret.
Uansett, så var det som andre skriver her ganske slitsomt å se på i lengda. Hvis det bare varte noen sekunder hadde det hjulpet veldig, men alt i alt hadde det vært mye bedre om du fjerna hele flashshowet.
Sist endret av Fuzzybossen; 14. september 2011 kl. 23:26.
Gratulerer. Du har satt opp en ferdigløsning fra Imagevue helt selv. Du fortjener virkelig en medalje.
sorry, men den flashintroen gjorde at jeg droppa ut før jeg fikk sett noe mer.

Regel 1: Drit i flash (selv om jeg vet at mange fotografer (på totalt misforstått og feilaktig grunnlag) elsker flash).
Regel 2: Drit i tidkrevende introer, splashsider osv

Tips 1: Lag et galleri på førstesiden med de beste bildene dine, uavhengig av kategori, og del opp resten etter kategori
Tips 2: Nei, flash beskytter ikke bildene dine mot å lastes ned dersom noen faktisk vil, ingenting gjør det, annet enn å la være å laste dem opp på nettet i det hele tatt, evt å ikke vise dem til noen i det hele tatt. Beste beskyttelse er å bare laste dem opp i begrenset størrelse/kvalitet, og med et vannmerke/navn/kontaktinfo (dette gjør det også enkelt og kjapt for potensielle kunder å finne deg igjen: hvis man ser bilder fra deg man liker, kan man bare raske ned de aktuelle eksemplene, også har man i samme slengen all nødvendig kontaktinfo. Vips.
Tips 3: Lag noe som funker på iphone/ipad.
første jeg "stanger inni" er flash, og ser noe reklame eller noe sånn bli loaded? hvis du vil ha besøkende tilbake flere ganger en en må flashen bort! asap.
kanskje legge ut flash prosjektet ditt for nedlastning etter hvert som tilleg til en html5 side?
Er det ikke litt feil å få kritikk på noe som ikke er egenprodusert? Ser ut til at du har brukt imagevue
Sist endret av Spelly; 26. september 2011 kl. 12:24.
Sitat av spelley Vis innlegg
Er det ikke litt feil å få kritikk på noe som ikke er egenprodusert? Ser ut til at du har brukt imagevue
Vis hele sitatet...
Som han sier, du har klart å sette opp en side basert på Imagevue! Gratulerer. Personlig ville jeg gått for noe letter, enklere og smidigere som foreksempel wordpress! En enkel og grei løsning når man skal optimere siden for brukervennlighet.

Fotball EM 2012 er bygget helt på Wordpress, og loader direkte. En mye penere side å se på! Nå er den bare 1% ferdig, men ferdig produkt vil være en fryd for øyet.... Hopefully..
Sitat av Oddstipser Vis innlegg
Som han sier, du har klart å sette opp en side basert på Imagevue! Gratulerer. Personlig ville jeg gått for noe letter, enklere og smidigere som foreksempel wordpress! En enkel og grei løsning når man skal optimere siden for brukervennlighet.

Fotball EM 2012 er bygget helt på Wordpress, og loader direkte. En mye penere side å se på! Nå er den bare 1% ferdig, men ferdig produkt vil være en fryd for øyet.... Hopefully..
Vis hele sitatet...
Og du bruker et theme kalt LeetPress -> http://themeforest.net/item/leetpres...emplate/179635 ? Er da akkurat det samme det.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Og du bruker et theme kalt LeetPress -> http://themeforest.net/item/leetpres...emplate/179635 ? Er da akkurat det samme det.
Vis hele sitatet...

Det er et theme ja, var akkurat det jeg mente! Et bedre og mer brukervennlig theme.....
Nå kan du ta en titt på siden ettersom den har blitt jobbet ganske hardt med i de siste dagen: Fotball EM 2012 Det er akkurat dette jeg mener med et brukervennlig og lettlest theme, som ikke er tungvint eller har lang lastetid!
Hehehe, dette minner meg om de billige "90-talls" nettsidene laget av privatpersoner, bortsett fra at dette er mer i moderne form.
OT: Jeg ser en billig load-bar noe som gir meg lyst til å gå ut av siden, og så noe jeg først tror er reklame men som jeg i senere tid finner ut at er selve nettsiden.(Gå ned 50 kilo på 1 uka, kjøp nå intrykket er fortsatt til stede)
Da jeg har kommet inn ser jeg navnet ditt med en idiotisk ting som går fram og tilbake, jeg sitter spent å venter på at noe skal skje, men det gjør det ikke.
OG! det du har tenkt til å vise blir vist i en veldig tungvint måte,å sitte å trykke -> for et nytt bilde hvor det tar 5 sec og få opp et nytt et er DØDSKJEDELIG!

Sorry for å virke så negativ, i can't help it this time.
Flash overkill. Liker heller ikke at det høres ut som at jeg aktiverer en atombombe hver gang jeg går over trykkbare ting på siden.
seriøst, lei en webdesigner for å designe siden din og ikke tenk noe mer på det hvis det ikke blir for dyrt og som de andre sier, please ikke bruk flash. ellers finnes det kommersielle cms systemer som kommer med pene, rene design som er lagt inn i prisen og laget av professjonelle webdesignere
▼ ... noen uker senere ... ▼
Siden er flott, men jeg ville droppet den mørk blå logoen. Kjør på med hvit eller en lys gråtone, så er siden clean og vakker.